RTL en SBS6 sowiesoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Makkelijk he zeiken over iets wat je nog nooit gezien hebt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RTL en SBS6 sowiesoAfgezien van RTL Z en de films is het allemaal hersendodend niveau programma's
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RTL en SBS6 sowiesoAfgezien van RTL Z en de films is het allemaal hersendodend niveau programma's
ja?quote:
quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dat programma wel gezien, het is gewoon Idols, even saai en even slecht
maar wel kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan lul je nu dus want dit is een totaal ander programma dan Idolsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dat programma wel gezien, het is gewoon Idols, even saai en even slecht
Na-aper.quote:
Ja hoor, zomaar even 2/3 van de algemene zenders afkraken. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
? Als hier in huis SBS6/RTL opstaat en het is geen film vlucht ik zo snel mogelijk naar boven
Was jij niet diegene die 1 van die oh oh cherso mensen in je av had nou dat werd ook uitgezonden door RTL hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
? Als hier in huis SBS6/RTL opstaat en het is geen film vlucht ik zo snel mogelijk naar boven
ik heb nooit ooc gekeken, ik heb slechts die UI aangevraagdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die 1 van die oh oh cherso mensen in je av had nou dat werd ook uitgezonden door RTL hoor
Ja, toch? Degene die Jokertje over Ekdom had geplakt? Of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die 1 van die oh oh cherso mensen in je av had nou dat werd ook uitgezonden door RTL hoor
Net 5 heeft best wel goede series zoals Law&Order,Cold Case,The Closer enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
hurts
en ik vind op SBS en co dingens als Exp Robinson en Peking expres best aardig. dus.
Eigenlijk vlucht ik al weg bij alles wat commercieel is, maar natuurlijk bestaat er ook discovery chanel en animal planetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja hoor, zomaar even 2/3 van de algemene zenders afkraken. Tuurlijk.
Ja was hij en nou gauw zeggen dat hij het niet gezien heeft tuurlijk jongenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, toch? Degene die Jokertje over Ekdom had geplakt? Of was dat iemand anders?
Ontken ik dan dat ik die UI niet heb? Ik heb hem nu even gekozenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja was hij en nou gauw zeggen dat hij het niet gezien heeft tuurlijk jongen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk vlucht ik al weg bij alles wat commercieel is, maar natuurlijk bestaat er ook discovery chanel en animal planet
Waarom doe je dan mee aan de door jou zo verafschuwde COMMERCIËLE hype?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ontken ik dan dat ik die UI niet heb? Ik heb hem nu even gekozenMaar, nogmaals, ooc heb ik nog nooit gezien op tv.
Waarom heb je hem dan in je UI? als je toch niet kijkt. Ik zet toch ook niet Barry Pief Paf Poef in mijn UIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ontken ik dan dat ik die UI niet heb? Ik heb hem nu even gekozenMaar, nogmaals, ooc heb ik nog nooit gezien op tv.
handige is ook dat ik dan niet hoef te betalen voor tv, behalve via belastingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Succes met TV-kijken dan de rest van je leven.
Ik vind het een goede UI, zie dan hoe jokertje en ekdom een duet opvoerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan in je UI? als je toch niet kijkt. Ik zet toch ook niet Barry Pief Paf Poef in mijn UI
Wow.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
handige is ook dat ik dan niet hoef te betalen voor tv, behalve via belasting
Ach ik kan mij zo ergeren aan mensen die zich afzetten tegen commercie en vooral dingen afkraken die ze nog nooit gezien hebben.quote:
Dus jij koopt nooit wat in een winkel van een merk dat reclame maakt op TV?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
handige is ook dat ik dan niet hoef te betalen voor tv, behalve via belasting
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij koopt nooit wat in een winkel van een merk dat reclame maakt op TV?
Dan betaal je er namelijk indirect aan mee.
Nee, ik houd niet van colaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nog nooit en flesje cola gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |