Bronquote:In pretpark De Efteling in Kaatsheuvel heeft een 26-jarige man gepoogd miniatuurtreintjes achterover te drukken. Het is nog onduidelijk hoe de man de treintjes heeft kunnen meenemen. Bij de uitgang kon hij worden aangehouden.
De man stal de treintjes bij attractie Diorama. Hij werd door personeel betrapt en heeft een boete van 250 euro moeten incasseren. Veertig jaar geleden werd de miniatuurwereld ontworpen door niemand minder dan Anton Pieck, zo schrijft Omroep Brabant.
ja man, dat is helemaal hip, Je weet zelllufquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
is het mode om de bron onder de OP te posten ofzo?
ja van 2011quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Dan weet je iig dat hij het niet zelf verzonnen heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
ik zie hem al in een verhoorkamertje zitten. "Laat me gaan, ik moet een KLB topic openen!!"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef Mixende_match het volgende:
is idd vreemd dat socios nog niet van zich heeft laten horen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar hier moet ik ff gepost hebben
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar hier moet ik ff gepost hebben
Is hij het spoor bijster?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
Socios, Holle Bolle Gijs belde... hij wil zijn treintjes terug
is hij 26?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef ThaTim het volgende:
Vooralsnog reageert ie zelf nog niet, toch?
Zou het dan echt waar zijn?
Misschien wel!quote:
o ow......quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef TheSituation het volgende:
Socioshet 1500000ste topic
Planten knippen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Christiaan het volgende:
"Klinkklare onzin. Bericht is dan ook verworpen."
|
|
| Forum Opties | |