quote:
Aan hun witte tanden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
omdat het van Myraela mocht![]()
tandpasta gangsters![]()
Fucking. Awesome.quote:
inmiddels heeft die man ontslag genomen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:16 schreef pagadder het volgende:
Ik zou er wel willen wonenquote:
Er zijn wel meer dingen niet echt en toch tof.quote:
Klopt, maar meestal kan je d'r niet in wonen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet echt en toch tof.
Ik vind het wel een hele verbetering voor Maxim. En tja voor Rutte, ach wie weet kan ie nu wel een vrouwtje scoren?quote:
quote:
quote:
die kletsquote:
KAAAAAAAANK! WAT EEN FUCKING BAASquote:
Zie de humor nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar klaag je wel over en niet over holocaust ''troetelbeertjes''quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar vielen 23 doden bij..niet erg kies om dat hier te plaatsen.
Heb ik niet gezien. Maar om nou een ernstig ongeluk als 'funny clip' te beschouwen..dan is er iets mis met je hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar klaag je wel over en niet over holocaust ''troetelbeertjes''
Wat gebeurde er dan? (Ken het niet)quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar vielen 23 doden bij..niet erg kies om dat hier te plaatsen.
Het was een bruidsfeest in Israel. De vloer begaf het en 23 mensen kwamen om. Ook een hoop gewonden neem ik aan. Toen ik hier het gifje zag nam ik al wel aan dat het om dit ongeluk ging, maar heb het voor de zekerheid nog maar even vergeleken met een video en het klopte inderdaad.quote:
Het is niet dramatisch. Ze zijn allemaal tot hun God geroepen. Dat is dan toch eerder een eer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een bruidsfeest in Israel. De vloer begaf het en 23 mensen kwamen om. Ook een hoop gewonden neem ik aan. Toen ik hier het gifje zag nam ik al wel aan dat het om dit ongeluk ging, maar heb het voor de zekerheid nog maar even vergeleken met een video en het klopte inderdaad.
Ik kijk zelf graag met regelmaat in dit topic, alleen is het denk ik wel leuker voor de meesten als de filmpjes die hier worden geplaatst ook echt grappig zijn en niet dramatisch.
kom kom, zelfs sbs6 zendt dit uit met homevideo's en hun top 25 dusse....quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een bruidsfeest in Israel. De vloer begaf het en 23 mensen kwamen om. Ook een hoop gewonden neem ik aan. Toen ik hier het gifje zag nam ik al wel aan dat het om dit ongeluk ging, maar heb het voor de zekerheid nog maar even vergeleken met een video en het klopte inderdaad.
Ik kijk zelf graag met regelmaat in dit topic, alleen is het denk ik wel leuker voor de meesten als de filmpjes die hier worden geplaatst ook echt grappig zijn en niet dramatisch.
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef remcheese het volgende:
[..]
kom kom, zelfs sbs6 zendt dit uit met homevideo's en hun top 25 dusse....
Breekt dat paard nou z'n rechter voorbeen aant eind?quote:
Nee joh, dat pootje buigt gewoon de goede kant opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Breekt dat paard nou z'n rechter voorbeen aant eind?
Leuk man, dat je reclame maakt voor je eigen filmpjes die niet grappig zijn. Overigens, wat een kankermuziek.quote:
quote:Hahahaha dat slipje dat hij ook nog ff paktOp donderdag 21 oktober 2010 09:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dronken man gaat agent te lijf met vibrator
[ afbeelding ]
Wat een held! GEWELDIG![]()
![]()
HILARISCH
![]()
![]()
quote:![]()
Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Mirel het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:ranzige dude ben jijOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Mirel het volgende:
Kom je op via weblogs. Allemaal top 10 lijsten enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Och
quote:Een rondje rijden noem jij vaag
quote:OMG OMG ZO LEUK XD EN ZO RANDOM XDXDOp dinsdag 26 oktober 2010 03:01 schreef horned_reaper het volgende:
Mooi tegeltje voor in het toilet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 03:01 schreef horned_reaper het volgende:
Mooi tegeltje voor in het toilet![]()
[ afbeelding ]
quote:Echt Mirel, waar haal je het vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Mirel het volgende:
http://img820.imageshack.us/img820/6915/barkmen.png
quote:WTF
Okequote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Deze is niet erg nieuw meer, en eigenlijk ook niet funny, maar eerder een soort van WTF is dit moment:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
WTF.. Dat donkere jongetje heeft nu al een grotere piemel dan ik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
WTF.. Dat donkere jongetje heeft nu al een grotere piemel dan ik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:00 schreef Cluijt het volgende:
Beste Halloween kostuum wat ik tot nu toe gezien heb
[ afbeelding ]
quote:
Er was hier ook een andere van. Gasten deden ghost riden (uit de auto stappen terwijl die rijdt en dingen doen). Nadat ze het beeld uit zijn gereden komt er ineens zo'n moonwalkende gast met winkelwagen voorbij, en die outshinet die ghost riderts dus keihard met z'n hippe movesquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef mien-moeke het volgende:
[ afbeelding ]
Tripple FAIL!!!
nazi's. Het IQ van een fietspomp.
En waarom moeten wij naar jouw twitter kijken:')quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Beste Twitter ooit? http://twitter.com/jordykabbedijk
Je kan ze hotlinken hoor als je wiltquote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Cluijt het volgende:
Shitdie troll pictures moet ik altijd om lachen
!!!!
Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.quote:
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.
http://www.maniacworld.com/maze_game.htm
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoel
Dit is ook zo'n leuk oudje:
Ik snap hem niet, someone explain ?quote:
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, someone explain ?
Daar post hij nou die lachbanden voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.
Ben ik met u eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
Eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
Zitten echt toffe dingen tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)ly-to-restore-sanity
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
Zitten echt goeie tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
KUDquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:35 schreef haakon het volgende:
Alles van Kud is geweldig, maar dit einde is epic:
Zoo, even de Humo-site leeggetrokken. Die klaphond blijft een klassiekerquote:
bijna al die jerooms zijn geniaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
pfffff..... op de complete pagina hierboven was maar 1 foto die lichtelijk grappig was.... verder is de humor echt slecht....
quote:Op maandag 8 november 2010 14:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
bijna al die jerooms zijn geniaal
Jank niet, en post zelf wat.quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
sorry hoor.... maar het feit dat jullie daar zo om kunnen lachen is de enige humor die ik er in kan zien.
Die filmpjes van Kud vindt ik dan wel weer leuk!
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn verrot goed.quote:
Volgens mij raakt die bal hard de lat, vliegt recht omhoog maar draait nog in de richting van het doel. De keeper denkt dat de penalty mis is maar zodra de bal de grond raakt stuitert hij alsnog het doel in door het draai-effect wat nog in de bal zit.quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Mirel het volgende:
Ik snap die bovenste niet. In de reacties zeggen ze dat die die keeper het met z'n kop raakt, maar volgens mij is het echt z'n hand. Ookal is het z'n kop, wat is er dan zo apart aan het filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
< 16?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef thijs121 het volgende:
met als bijkomstigheid dat me vriendinnetjenu te pas en te onpas, "it's so fluffy!!!!! roept
quote:
Forbiddenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:34 schreef Cluijt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
ik zie ze wel gewoon, dus het zal wel aan de firewall van je werk liggenquote:
quote:De talrijk meegereisde Basel-fans hebben zich zondag in Luzern van hun grappigste kant laten zien. De wedstrijd werd vervroegd naar 12u30 omdat de tennisfinale tussen Roger Federer en Novak Djokovic voorrang kreeg op de Zwitserse televisie. Uit protest sloeg de aanhang tientallen tennisballen op de grasmat. De partij, die een tijdje werd gestaakt, eindigde op 1-1.
Die tekst heb ik al eens bij andere plaatjes gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |