Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.quote:
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.
http://www.maniacworld.com/maze_game.htm
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoel
Dit is ook zo'n leuk oudje:
Ik snap hem niet, someone explain ?quote:
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, someone explain ?
Daar post hij nou die lachbanden voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.
Ben ik met u eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
Eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
Zitten echt toffe dingen tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)ly-to-restore-sanity
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
Zitten echt goeie tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef Zith het volgende:
KUDquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:35 schreef haakon het volgende:
Alles van Kud is geweldig, maar dit einde is epic:
Zoo, even de Humo-site leeggetrokken. Die klaphond blijft een klassiekerquote:
bijna al die jerooms zijn geniaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
pfffff..... op de complete pagina hierboven was maar 1 foto die lichtelijk grappig was.... verder is de humor echt slecht....
quote:Op maandag 8 november 2010 14:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
bijna al die jerooms zijn geniaal
Jank niet, en post zelf wat.quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
sorry hoor.... maar het feit dat jullie daar zo om kunnen lachen is de enige humor die ik er in kan zien.
Die filmpjes van Kud vindt ik dan wel weer leuk!
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn verrot goed.quote:
Volgens mij raakt die bal hard de lat, vliegt recht omhoog maar draait nog in de richting van het doel. De keeper denkt dat de penalty mis is maar zodra de bal de grond raakt stuitert hij alsnog het doel in door het draai-effect wat nog in de bal zit.quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Mirel het volgende:
Ik snap die bovenste niet. In de reacties zeggen ze dat die die keeper het met z'n kop raakt, maar volgens mij is het echt z'n hand. Ookal is het z'n kop, wat is er dan zo apart aan het filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
< 16?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef thijs121 het volgende:
met als bijkomstigheid dat me vriendinnetjenu te pas en te onpas, "it's so fluffy!!!!! roept
quote:
Forbiddenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:34 schreef Cluijt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
ik zie ze wel gewoon, dus het zal wel aan de firewall van je werk liggenquote:
quote:De talrijk meegereisde Basel-fans hebben zich zondag in Luzern van hun grappigste kant laten zien. De wedstrijd werd vervroegd naar 12u30 omdat de tennisfinale tussen Roger Federer en Novak Djokovic voorrang kreeg op de Zwitserse televisie. Uit protest sloeg de aanhang tientallen tennisballen op de grasmat. De partij, die een tijdje werd gestaakt, eindigde op 1-1.
Die tekst heb ik al eens bij andere plaatjes gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |