quote:WTF
Okequote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Deze is niet erg nieuw meer, en eigenlijk ook niet funny, maar eerder een soort van WTF is dit moment:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
WTF.. Dat donkere jongetje heeft nu al een grotere piemel dan ik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
WTF.. Dat donkere jongetje heeft nu al een grotere piemel dan ik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:00 schreef Cluijt het volgende:
Beste Halloween kostuum wat ik tot nu toe gezien heb
[ afbeelding ]
quote:
Er was hier ook een andere van. Gasten deden ghost riden (uit de auto stappen terwijl die rijdt en dingen doen). Nadat ze het beeld uit zijn gereden komt er ineens zo'n moonwalkende gast met winkelwagen voorbij, en die outshinet die ghost riderts dus keihard met z'n hippe movesquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef mien-moeke het volgende:
[ afbeelding ]
Tripple FAIL!!!
nazi's. Het IQ van een fietspomp.
En waarom moeten wij naar jouw twitter kijken:')quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Beste Twitter ooit? http://twitter.com/jordykabbedijk
Je kan ze hotlinken hoor als je wiltquote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Cluijt het volgende:
Shitdie troll pictures moet ik altijd om lachen
!!!!
Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.quote:
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit een doolhofspelletje met de muis te doen en moest heel precies tussen de lijntjes blijven. Komt er ook ineens zo'n geest voorbij, nou ik dacht dat ik doodging joh;.
http://www.maniacworld.com/maze_game.htm
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zat er aldoor op te wachten en kwam nog steeds een centimeter van de stoel
Dit is ook zo'n leuk oudje:
Ik snap hem niet, someone explain ?quote:
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, someone explain ?
Daar post hij nou die lachbanden voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik bij veel Mirel-grappen. Niet leuk, niet grappig en vaak saai.
Ben ik met u eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
Eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef Crutch het volgende:
Mirel is een aanwinst voor dit topic en post wel degelijk grappige en doordachte plaatjes.
Dat jullie het niet snappen zegt meer over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |