quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zojuist door UFO's ontvoert en Britney Spears die ook op het ruimteschip aanwezig was vertelde me dat ik je moest feliciteren.
Proficiat
De nieuws items stromen ook meteen binnen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Socios het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gefeliciteerd via FOK!
Nee hoor dat was geen UFO...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zojuist door UFO's ontvoert en Britney Spears die ook op het ruimteschip aanwezig was vertelde me dat ik je moest feliciteren.
Proficiat
Ik kijk nooit op de FrontPage.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
De nieuws items stromen ook meteen binnen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:59 schreef Neroje het volgende:
Gefeliciteerd, 1 vage UFO-foto voor je verjaardag!
[ afbeelding ]
Omdat je het zo doorgestreept vraagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Lurk_Kloon het volgende:
gefeliciteerd
wiliemandmijnverjaardagstopicopenenikpmdedatum
ik pm wel op tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je het zo doorgestreept vraagt
Alleen vergeet ik het
komt goed, ik vergeet mijn eigen verjaardag nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja op tijd.. Op tijd is in dit geval op de dag zelf, want dán vergeet ik het
Waarom open jij hem dan niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
komt goed, ik vergeet mijn eigen verjaardag niet
ik ben bang om mijn fok-prestige te verliezenquote:
Fok!-prestige, de grootste leugen in de geschiedenis van de mensheid hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik ben bang om mijn fok-prestige te verliezen
12 novemberquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fok!-prestige, de grootste leugen in de geschiedenis van de mensheid haha
Anyway, ik open hem wel voor jewanneer is het
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Maanvis het volgende:
Het is iig duidelijk wie Djeez eigenlijk is:
Djeez Breuls
potentieel nieuw FP artikel voor Djeezquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
"UFO ontvoert neukend stel"
[ afbeelding ]
Ik had je uitgenodigd naar Drenthe af te reizen voor bier.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik had je uitgenodigd naar Drenthe af te reizen voor bier.
Maar goed, na een dag hard werken en boodschappen doen voor de verjaardag heb ik eindelijk tijd om te FOK!ken. En zowaar een felicitatietopc van mijn grootste FOK!vriend Paul. Hartelijk dank voor alle felicitaties, nu is het tijd voor mijn verjaardagswip!
Die wip is dan weer niet met jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |