quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zojuist door UFO's ontvoert en Britney Spears die ook op het ruimteschip aanwezig was vertelde me dat ik je moest feliciteren.
Proficiat
De nieuws items stromen ook meteen binnen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Socios het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gefeliciteerd via FOK!
Nee hoor dat was geen UFO...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zojuist door UFO's ontvoert en Britney Spears die ook op het ruimteschip aanwezig was vertelde me dat ik je moest feliciteren.
Proficiat
Ik kijk nooit op de FrontPage.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
De nieuws items stromen ook meteen binnen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:59 schreef Neroje het volgende:
Gefeliciteerd, 1 vage UFO-foto voor je verjaardag!
[ afbeelding ]
Omdat je het zo doorgestreept vraagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Lurk_Kloon het volgende:
gefeliciteerd
wiliemandmijnverjaardagstopicopenenikpmdedatum
ik pm wel op tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je het zo doorgestreept vraagt
Alleen vergeet ik het
komt goed, ik vergeet mijn eigen verjaardag nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja op tijd.. Op tijd is in dit geval op de dag zelf, want dán vergeet ik het
Waarom open jij hem dan niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
komt goed, ik vergeet mijn eigen verjaardag niet
ik ben bang om mijn fok-prestige te verliezenquote:
Fok!-prestige, de grootste leugen in de geschiedenis van de mensheid hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik ben bang om mijn fok-prestige te verliezen
12 novemberquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fok!-prestige, de grootste leugen in de geschiedenis van de mensheid haha
Anyway, ik open hem wel voor jewanneer is het
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Maanvis het volgende:
Het is iig duidelijk wie Djeez eigenlijk is:
Djeez Breuls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |