quote:
Volgend jaar juichen voor Giedoquote:En nou weer ontopic, potverdorie Hollands glorie pot vol jam!!!![]()
Waarom niet?quote:
Dan heb je zeker een rustig jaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik juich idd voor Senna als er wat te juichen valt.
zelfs een Vettel zou geen potten kunnen breken in dat hok van een HRTquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de woorden van Ayrton Senna over Bruno zijn nog geen waarheid gebleken idd.
Dat krijg je als je 10 cruciale jaren uit je carrière mist!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de woorden van Ayrton Senna over Bruno zijn nog geen waarheid gebleken idd.
zo lang is die er niet uit geweest, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 10 cruciale jaren uit je carrière mist!
Bedoelt sasq. niet de leeftijd (van beiden)?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo lang is die er niet uit geweest, toch?
nee kleine Senna heeft tijd niet gereden ivm ongeluk van Ayrton. Maar dacht dat het maar jaar of 5 was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoelt sasq. niet de leeftijd (van beiden)?
10 jaar. Vanaf Ayrton's dood in 1994 tot aan de "viering" van zijn dood in 2004 heeft hij niet geracet. Vanaf 2005 reed hij zijn eerste volledige seizoen in de Formule 3.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee kleine Senna heeft tijd niet gereden ivm ongeluk van Ayrton. Maar dacht dat het maar jaar of 5 was.
je hebt gelijk. Mijn foutquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
10 jaar. Vanaf Ayrton's dood in 1994 tot aan de "viering" van zijn dood in 2004 heeft hij niet geracet. Vanaf 2005 reed hij zijn eerste volledige seizoen in de Formule 3.
Volgens mij is er juist meer druk dan hij aankan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Lol @ Hamilton.. Die had iets meer druk op ze voorvleugel verwacht
Waar woon je? Ik zoek nog iemand die me op tijd wekt, misschien is t wel dichtbij.. ik heb lekkere koffie hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Suzuka![]()
Alleen kut dat we net ons nieuwe huis zijn ingetrokken en de kabeldistributeur nog niet is langs geweest, en we dus alleen maar sneeuw hebben op de tv. Ergste is nog dat ie dat tegelijkertijd regelt met de internetaansluiting![]()
Dillemma
Als dat zo was dan had de achterkant de voorkant ingehaald.. Je ziet toch duidelijk onderstuur, en geen overstuur. Maar er zijn nog 100 dingen die onderstuur veroorzaken, dus echt serieus moet je zulke posts natuurlijk ook niet nemen, zeker niet als er een smiley achter staat..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is er juist meer druk dan hij aankan.
druk op ze schouders..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had de achterkant de voorkant ingehaald.. Je ziet toch duidelijk onderstuur, en geen overstuur. Maar er zijn nog 100 dingen die onderstuur veroorzaken, dus echt serieus moet je zulke posts natuurlijk ook niet nemen, zeker niet als er een smiley achter staat..
Sauber en Mercedes zijn inprincipe ook nieuwe teams, maar denk je echt dat Giedo een carriere in de F1 gaat krijgen? Ik denk dat we moeten wachten op Nick de Vries en Max Verstappen, die zie ik wel meer bereiken dan een rode lantaarn team.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wie weet stapt Giedo wel in bij Lotus!
Het beste nieuwe team van de grid dit seizoen, op de bakproblemen naBovendien zit er nu nog een oude Italiaan in het team die zijn langste tijd wel heeft gehad, of iig niet bij zo'n achterhoedeteam als Lotus Racing zou willen blijven
![]()
![]()
haha wel grappig alleen je kan horen dat je al weet wat er gaat gebeuren.(oh nee een touche) Dit is in het echt denk ik het meest moeilijke van het verslaan van een wedstrijd....je kan je namelijk niet voorbereiden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef Ruben-24 het volgende:
Ik heb een stukje commentaar ingesproken bij een F1 fragment. Ben zelf student journalistiek, vroeg me af wat jullie er van vinden? Sta open voor kritiek
http://rtlgp-lg.lukkien.com/inzendingen/2/
Ik zie het ook niet gebeuren, ik volg andere raceklasses niet, maar volgens mij springt er hij niet spectaculair bovenuit, zoals Verstappen dat wel deed bijvoorbeeld. Als hij in aanmerking komt, dan zijn er nog 100 die aanmerking komen, en dan gaat het erom wat je meeneemt aan sponsors denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Sauber en Mercedes zijn inprincipe ook nieuwe teams, maar denk je echt dat Giedo een carriere in de F1 gaat krijgen? Ik denk dat we moeten wachten op Nick de Vries en Max Verstappen, die zie ik wel meer bereiken dan een rode lantaarn team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |