De race had je dan sowieso al gemist als ik het goed lees, maar diegene die je aan gaat moedigen vind het toch wel begrijpelijk dat je wat later komt (10:15, dan is de race wel afgelopen)?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:46 schreef Sally het volgende:
Als het morgen wordt, kan ik het niet verslaan: ik ben naar clubkampioenschappen dressuurrijden op de manege waar ik ook reed: ik ga iemand aanmoedigen![]()
Dus ik mis naast live de kwali ook live de race: have fun guys 'n gals!
Het is mij niet gelukt.. Boodschappen zijn iig al binnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:46 schreef Sally het volgende:
Dan maar ff terug naar m'n bedje en de wekker opnieuw zetten voor de rest van de dag
Doeii![]()
zzz
Droog geloof ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:29 schreef kepler het volgende:
Wat is de weersverwachting voor morgen in Japan?
De race is toch pas later afgelopen? Dacht ik? Nu die verplaatst zou worden, zeg maar, ivm de kwali?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:13 schreef Nober het volgende:
[..]
De race had je dan sowieso al gemist als ik het goed lees, maar diegene die je aan gaat moedigen vind het toch wel begrijpelijk dat je wat later komt (10:15, dan is de race wel afgelopen)?
Zijn gearbox is stuk gegaan tijdens het wachten op de start van de qualquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:53 schreef kepler het volgende:
Ook regen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:29 schreef kepler het volgende:
Wat is de weersverwachting voor morgen in Japan?
Laten we de race nog even afwachtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo goed als kansloos voor het wk dus, blijven webber/alonso en vettel over.
In de regen heeft hij idd nog een klein kansjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Laten we de race nog even afwachtenAls hij pole kwalificeert dan heeft hij echt nog wel kans om bij te blijven in het WK
Ik werd brak wakker en was stiekem blij dat ik weer kon gaan slapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Al die mensen die vroeg wakker waren voor de kwalificatie.
Daarna gewoon weer gaan slapen hoor. En al die zelfgemaakte bootjes die door de pit-straat dreven waren mooi manquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Echte mannen bleven op for P3 en qualiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Dat was ik ook van plan maar het was wel al vrij snel duidelijk dat de kwalificatie niet zou gebeuren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Echte mannen bleven op for P3 en quali
3 uur toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef THEFXR het volgende:
dus straks om 2 uur is de kwali, wordt deze rechtstreeks uitgezonden op bbc?
Jammer...quote:Jonathan Legard tweet:
Sunshine! First time since friday morning so maybe no more rain just a drying track. Famous last words..
thanksquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:23 schreef ari_zahav het volgende:
02:50 begint het op de bbc.
[..]
Jammer...
Samequote:Op zondag 10 oktober 2010 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
Over een uurtje het vervolg van de kwalificatie dus...mwa, dan trek ik wel door tot na de race![]()
Beetje pokeren hier...mja ik verwacht niet echt veel van de race, er zullen er wel veel af vliegen, dat welquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:14 schreef Mister_T het volgende:
[..]
SameBen maar een beetje aant gamen om de tijd te doden.
Hopelijk geen saaie race, anders ga ik het zwaar krijgen tot 10.00
Heeft zeer weinig downforce staan, pakt vanaf spoon 0,2 terug op heidfeld en laat ook hoogste top noteren in de 130r.quote:
Duitse RTL met Kai Ebel?quote:Op zondag 10 oktober 2010 07:47 schreef Bolter het volgende:
Iemand nog een idee voor een BBC stream? Heb Duitse TV hier maar daar is altijd zoveel reclame.
Ja gewoon RTL? Heb ik wat gemist?quote:
Di Grassi (niet gestart)quote:
Ja, commentaar is iets minder, BBC is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |