Maar ik bedoelde het serieus.quote:
Haha nee hoor. Dat bedoelde je niet serieus.quote:
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Nog niet eens 100 PM's. wat zeuren jullie.
Hmhm, geloof ik best jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.
idd, ik hoop zo dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij zijn de pm's klaarAl 2 sec. geen nieuwe gehad
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog geen enkele fucking PM gekregen, ik voel me buitengesloten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet..
Op zich is het niet zo heel veel werk qua voorbereiding. Ik moet een voorbeeld hebben van goede en een voorbeeld van slechte journalistiek en dat dan onderbouwen. Naja, ik neem morgen wel een Spits mee uit de trein ofzo.
Je kan het, en ik gun het je ook zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.
quote:
O.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dat bedoelde je niet serieus.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet..
Op zich is het niet zo heel veel werk qua voorbereiding. Ik moet een voorbeeld hebben van goede en een voorbeeld van slechte journalistiek en dat dan onderbouwen. Naja, ik neem morgen wel een Spits mee uit de trein ofzo.
quote:
Ja, ik merk het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben in een vervelende bui....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |