Voor mij heet je gewoon Peet hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik luister naar Peter, Sym, en Heeee wil ook nog wel eens helpen
Nee. en ik ben er ook geen familie vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht. Je bent niet toevallig deze meneer hè?
[ afbeelding ]
Stemmen wie je dood wil maken... Zie mijn laatste post. Dmv de hints in dat verhaal meot je iemand kiezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder. WTF moet ik doen en wanneer?
Brengt geluk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
Laatste updates:
22:22 - Chowi
Wat een heldin ben ik dat ik dat precies op dat tijdstip gedaan heb. En niet eens met opzet..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
k, jij bent volgende week dus fles, kut
Blij dat te horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. en ik ben er ook geen familie van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
k, jij bent volgende week dus fles, kut
Mag ook wel eens een keer.quote:
Ik denk dat ik daar voor ga.quote:
Ik noem jou gewoon rebellatron. Oh wacht.quote:
Als je gewoon zegt "Hé! Er is nog bier!" komt 'ie vast ook wel.quote:
quote:
Mooie naam.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik noem jou gewoon rebellatron. Oh wacht.
Whehehe, kans dat ik dan ook reageer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je gewoon zegt "Hé! Er is nog bier!" komt 'ie vast ook wel.
Zo jammer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik luister nergens naar, ik praat ook liever niet met mensen.
Geen van de 6 kinderen klaagt hieroverquote:
Waarom kom je dan op een meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Fles heeft iets meer haarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, kans dat ik dan ook reageer.
Hoe hou je ons dan uit elkaar?
hmm, moet ik de komende week oefenen op mijn gebarentaal?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Jij bent dan natuurlijk die ene waarvan mijn naam op het vloeiboekje staat geschreven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, kans dat ik dan ook reageer.
Hoe hou je ons dan uit elkaar?
Jazeker, tweemaal. Het is een heel gebeuren en ik ben er niet héél erg fan van, al heeft het hele leuke en mooie dingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer.
Zeg Erik, heb jij The Imaginarium of dr. Parnassus wel eens gezien?
Alcohol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom kom je dan op een meet?
Het was een flauw grapje, Peetvaderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen van de 6 kinderen klaagt hierover
En als ze zeggen: je bent een toffe stiepapa en leuker dan mijn eigen vader doe ik blijkbaar toch iets goed.. (weet zelf ook niet ewat hoor
Goed joh.quote:
Daaromquote:
GADVERDAMME.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
School laat 6-jarig negertje KKK-muts maken
Kon wel eens heel lang duren voordat ik in de gaten heb dat ik daarmee bedoeld zou wordenquote:
Als je IRL net zo bent als hier, snap ik dat welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als ze zeggen: je bent een toffe stiepapa en leuker dan mijn eigen vader doe ik blijkbaar toch iets goed.. (weet zelf ook niet wat hoor)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was een flauw grapje, Peetvader
Jij bent tof.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als ze zeggen: je bent een toffe stiepapa en leuker dan mijn eigen vader doe ik blijkbaar toch iets goed.. (weet zelf ook niet wat hoor)
Hmm, ik had gedacht dat het wel jouw type film zou zijn. Maar ik heb ontdekt waar het probleem ligt: je verwacht teveel van de film als je de omschrijving leest (dat had ik althans). Je moet gewoon helemaal blanco die film beginnen en dan is 'ie toch best heel goed. Visueel is 'ie ook best goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, tweemaal. Het is een heel gebeuren en ik ben er niet héél erg fan van, al heeft het hele leuke en mooie dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |