quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zal een helm op doen, bedankt
ze heeft net gezegd dat ze je nu niet zal slaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zal een helm op doen, bedankt
Ook dat en ik heb verkering gehad met een koelkast, en dan gaat het opstijven best lastigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je koelkast is te klein voor je gestalte?
Ik wel dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft net gezegd dat ze je nu niet zal slaan.
omdat je tof bent
wij, de niet toffen, moeten vrezen
Of hij is bang dat wij slaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je tof bent
Da's waar. Ik had gisteren een soort Heath Ledger thema-avond gehouden waarin ik dus die film keek en Candy. Ik had wel het idee dat ie in The Imaginarium niet echt zo schitterde ofzo, omdat je niet zo heel veel basic acteerwerk ziet maar juist een heleboel special effects en andere dingen die daar van afleiden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen hebben er ook gewoon een grote verwachting van omdat het Heath's laatste film is. En ze zijn dit soort films ook niet gewend van hem denk ik, dan kan het tegenvallen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook dat en ik heb verkering gehad met een koelkast, en dan gaat het opstijven best lastig
Als zij haar benen wijd deed sprong beneden de kachel aan.
Ik ook. Maar toch durf ik niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik op een meet kom dan zit ik de eerste paar uur een beetje bij een groepje dat me leuk lijkt aan te hurken, daarna maak ik flauwe grappen en vind iedereen mij kut en daarna ontbrand ik pas echt
denk ik hoor![]()
Dan nog, men herkent mij gewoon sneller met helm op. Normaal gesprokenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je tof bent
Ik vond het ook zeker een toffe film, ik vond alleen de dialogen niet tof. Ze kwamen op mij vaak te traag en lang over. Die dronken vader... meh. Maar als ik 'm ergens goedkoop tegenkom, dan koop ik 'm.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmm, ik had gedacht dat het wel jouw type film zou zijn. Maar ik heb ontdekt waar het probleem ligt: je verwacht teveel van de film als je de omschrijving leest (dat had ik althans). Je moet gewoon helemaal blanco die film beginnen en dan is 'ie toch best heel goed. Visueel is 'ie ook best goed.
oja, dit is Fok....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook dat en ik heb verkering gehad met een koelkast, en dan gaat het opstijven best lastig
Nope, wel van gehoord. Is een van de weinige van hem die ik niet gezien heb. Parnassus trekt me ook niet echt aan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's waar. Ik had gisteren een soort Heath Ledger thema-avond gehouden waarin ik dus die film keek en Candy. Ik had wel het idee dat ie in The Imaginarium niet echt zo schitterde ofzo, omdat je niet zo heel veel basic acteerwerk ziet maar juist een heleboel special effects en andere dingen die daar van afleiden.
Candy is in dat opzicht wel het tegenovergestelde. Prachtige film trouwens. Wel eens gezien?
Ik weet dat ze lief is. Ik heb zelfs een paint voor haar gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Myr is wel lief hoor, ook op meets
a Knight's tale vind ik echt zooooo'n geweldige filmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's waar. Ik had gisteren een soort Heath Ledger thema-avond gehouden waarin ik dus die film keek en Candy. Ik had wel het idee dat ie in The Imaginarium niet echt zo schitterde ofzo, omdat je niet zo heel veel basic acteerwerk ziet maar juist een heleboel special effects en andere dingen die daar van afleiden.
Candy is in dat opzicht wel het tegenovergestelde. Prachtige film trouwens. Wel eens gezien?
Lift.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
a Knight's tale vind ik echt zooooo'n geweldige film
Wat stel ik me voor bij dat hurken, zoiets als tegen mensen aan schuren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik op een meet kom dan zit ik de eerste paar uur een beetje bij een groepje dat me leuk lijkt aan te hurken, daarna maak ik flauwe grappen en vind iedereen mij kut en daarna ontbrand ik pas echt
denk ik hoor![]()
...maar jullie deelden een gemeenschappelijke passie voor punniken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |