ik mag niets tonen hier hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef TripleP het volgende:
[..]
Kwam ik nou precies op het goede moment kijken.
nee maar zijn domheid, kan ik niet bij jou voorstellenquote:
Oh zo. Hij weet het wel hoor. Hij speelt nu dom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee maar zijn domheid, kan ik niet bij jou voorstellen
Nee echt, dat weet ik serieus niet. Leg jij me dat effe uit dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo. Hij weet het wel hoor. Hij speelt nu dom.
We'll move this conversation to somewhere else.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee echt, dat weet ik serieus niet. Leg jij me dat effe uit dan.
Wat? Het begon net leuk te worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We'll move this conversation to somewhere else.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Nog een spoor van Bambi gezien?
Dacht ik serieus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
"Je kan toch ook geboren worden als shemale"
Thanks voor deze visual.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ze vouwen een man's penis dan gewoon naar binnen en splijten 'm open ofzo waardoor het een soort kutje is.
aaaaaah en als je dan een kleine hebt en je wordt getikt door een gigantische neger, dan scheurt de hele kolerebende toch openquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ze vouwen een man's penis dan gewoon naar binnen en splijten 'm open ofzo waardoor het een soort kutje is.
Dit wist ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Such a shamequote:
Wanneer is je eerste werkdag?quote:
kun je gaan beleggen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oh my god ik verheug me nu al op m'n eerste salaris
Beleggen doe ik wel als ik later groot ben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
kun je gaan beleggen:
goud doet het goed, en zal het blijven doen
[ afbeelding ]
Cooliejoelie.quote:
neu, voor een goudrekening heb je min. 5000 euro nodig geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beleggen doe ik wel als ik later groot ben.
Beleg jij Miv?
Ahaa, tsja 5000 euro heb ik niet even toevalligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
neu, voor een goudrekening heb je min. 5000 euro nodig geloof ik
ik heb potje van 3000 en dat moet beschikbaar blijven
mijn vader doet wel, maar hij verkoopt te snel vind ik, heeft wel succes
maar gelijk heb je, beleggen later
kan wel kleiner, maar dan koop je echt goud, lekker veilig thuisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaa, tsja 5000 euro heb ik niet even toevalligmijn potje is 100 euro
is voor nu op zich wel prima. Ik kan toch altijd mijn ouders nog vragen bij te springen als er iets onverwachts is.
En beleggen is iets voor vaders inderdaad
Pff, verschilt, over de 200 volgens mij sowieso wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JOAH!
Hoeveel verdien jij eigenlijk per maand?
Wat moet je nou met een goudstaaf in huis manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan wel kleiner, maar dan koop je echt goud, lekker veilig thuis
https://www.amsterdamgold.nl/Goudbaren-Goud-en-Zilver/1001/1001/
en het rendeert alleen bij grotere bedragen, dus goudrekening nodig, abn bijv.
Dan werk je maar iets van vijf uur in de week ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, verschilt, over de 200 volgens mij sowieso wel.
Soms, soms niet. Weet het eigenlijk ook niet zo precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een goudstaaf in huis man
[..]
Dan werk je maar iets van vijf uur in de week ofzo?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms, soms niet. Weet het eigenlijk ook niet zo precies.Ik zal er de komende tijd voor je op letten.
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe. Fas houdt niet van geld!
heb je wel een volle voedselkast al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
50,95
Nog maar 2 weken te gaan!
Sowieso, als ik nu 20 euro naar je over zou maken zou je daar echt niets van merken denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.
maar je vraagt wel altijd je loonbelasting terug?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.
Ik weet niet, misschien moet je het eens uitproberen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sowieso, als ik nu 20 euro naar je over zou maken zou je daar echt niets van merken denk ik.
Oeh ja goede, misschien moet ik eens wat uit m'n voorraad halen.quote:
Maak dan maar 20 euro naar mij over, want dan zou je 'm dus ook niet missenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien moet je het eens uitproberen.![]()
Nee, ik denk het niet.
Oké, geef je rekeningnummer maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak dan maar 20 euro naar mij over, want dan zou je 'm dus ook niet missen
Nee ik neem geen geld van je aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, geef je rekeningnummer maar.
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik neem geen geld van je aan
Picca van jou met make-up en picca van jou zonder make-up voor de ultieme beoordeling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is al mijn Sephora make-up trouwenswaarvan 10 dingen in de laatste twee weken ofzo gekocht.
[ afbeelding ]
Okay, is goed. Ga ik zsm voor je doen, morgenochtend zelfs als ik eraan denk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
[..]
Picca van jou met make-up en picca van jou zonder make-up voor de ultieme beoordeling.
Ja klopt, je had me een keer een foto laten zien waarop je eyeliner op had volgens mij. Dat stond je erg goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, is goed. Ga ik zsm voor je doen, morgenochtend zelfs als ik eraan denk!
Ik ben serieus wel mooier met make-up hoornet als de meeste mensen.
Zoo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens Fasci, als je nog hele chille make-up wil voor weinig geld moet je nog even snel voor zaterdag naar de dichtstbijzijnde V&D met Sephora rennen! Of heb je die niet in de buurt
?
Ik heb nu dus 33 uitgegeven aan die 10 dingen, maar ook 120 euro bespaard oid.
Nee maar op zich wel fijn om gewoon in huis te hebben voor als de gelegenheid zich voordoetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, je had me een keer een foto laten zien waarop je eyeliner op had volgens mij. Dat stond je erg goed.
[..]
Zoo.Nah, dan moet ik helemaal naar Enschede, heb ik denk ik geen zin in, bovendien weet ik dat ik het toch niet vaak ga dragen.
Ja, daar heb je een goed punt. Maar chica bonita, ik ga slapen, ben al sinds 5:45 op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar op zich wel fijn om gewoon in huis te hebben voor als de gelegenheid zich voordoetanders ben je dan weer zoveel geld kwijt.
Ahhhwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een goed punt. Maar chica bonita, ik ga slapen, ben al sinds 5:45 op.Trusten.
goed zo.. ik doe dat ook.. houdt de boel stukken overzichtelijkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw! Slaap lekker!
Oeh en ik wilde nog even zeggen dat ik trots ben op mezelf, ruim tegenwoordig elke avond voor het slapen gaan m'n kamer open dat werkt echt wel heel goed!
oh.... plezier met je buffyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:21 schreef Dqod het volgende:
Potverdeurie..
Dan maar Buffy kijken en naar bed
Trusteennnn <3
Dank je..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
oh.... plezier met je buffy
ik ben ook met rituelen bezig
uitzendinggemist dingen, en ik eet ook wat, brood, tomaten, kwark...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je..
Waar ben je mee bezig dan als ik vragen mag?
Ik bak een eitje.. Hoe slecht.. Om half 3
Ahh ok.. Hmm, gezonder bezig dan mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
uitzendinggemist dingen, en ik eet ook wat, brood, tomaten, kwark...
mijn laatste slaap was 10:00 - 13:00
ik heb geen haast
welke persoon is zo belangrijk dat jij daar zaterdag voor uit je bed komt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ok.. Hmm, gezonder bezig dan mij
Da's nie lang eh.. Bohhh
Nee ik ook niet.. Als ik morgen maar wel op tijd ga
O_oquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:51 schreef MiVer het volgende:
ik had vandaag geen zin te koken, mijn voedsel inname afgelopen 24 uur was:
12 bruine boterhammen met pindakaas en kaas
1 kg magere kwark
300 gr tomaten
Bwohohoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:04 schreef MiVer het volgende:
mocht je nog een praktische hobby zoeken: knutselen met potloden
[ afbeelding ]
ja kleintje, hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwohoho![]()
![]()
Ja, ik ga morgen naar de Hema potloden inslaan![]()
Maar nu ga ik toch echt ff Buffy verder beste Miver..
Bij deze wens ik u nog een prettige voortzetting van deze nacht(hoe kom ik er ook op
)
Het lijkt me duidelijk dat je drankprobleem je financiële sores veroorzaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik neem geen geld van je aan
goed ingelezen in een topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat je drankprobleem je financiële sores veroorzaakt
hoi, het went op 1 na, die wil ik weleens pijn doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
Hoi MiVer, vermaak je je nog een beetje met die zuurpruimen hier?
*wangknijp doet*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:23 schreef MiVer het volgende:
daarnaast zitten hier ook positieve mensen, eentje was er net nog, en meer...
Zie TT.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?
Hoi trolladmin.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
wij beschermen m goed tegen de FA'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
Da's ook niet aardig voor Allure_.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi, het went op 1 na, die wil ik weleens pijn doen
quote:
Ohja, moet k vandaag ook maar kijken als k tijd hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Salatrel het volgende:
goeiemorgenwat een heerlijke dag om vrij te zijn
![]()
eerst maar eens jersey shore kijkendie deed er precies 2 minuten over om te downloaden
Goed idee, dat moet ik vanmiddag ook doen. En ik heb gisteren Oh Oh Cherso gemist, is die het waard om in te halen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Salatrel het volgende:
goeiemorgenwat een heerlijke dag om vrij te zijn
![]()
eerst maar eens jersey shore kijkendie deed er precies 2 minuten over om te downloaden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee.
Nu school, half 4 kapper, daarna werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |