kun je gaan beleggen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oh my god ik verheug me nu al op m'n eerste salaris
Beleggen doe ik wel als ik later groot ben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
kun je gaan beleggen:
goud doet het goed, en zal het blijven doen
[ afbeelding ]
Cooliejoelie.quote:
neu, voor een goudrekening heb je min. 5000 euro nodig geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beleggen doe ik wel als ik later groot ben.
Beleg jij Miv?
Ahaa, tsja 5000 euro heb ik niet even toevalligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
neu, voor een goudrekening heb je min. 5000 euro nodig geloof ik
ik heb potje van 3000 en dat moet beschikbaar blijven
mijn vader doet wel, maar hij verkoopt te snel vind ik, heeft wel succes
maar gelijk heb je, beleggen later
kan wel kleiner, maar dan koop je echt goud, lekker veilig thuisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaa, tsja 5000 euro heb ik niet even toevalligmijn potje is 100 euro
is voor nu op zich wel prima. Ik kan toch altijd mijn ouders nog vragen bij te springen als er iets onverwachts is.
En beleggen is iets voor vaders inderdaad
Pff, verschilt, over de 200 volgens mij sowieso wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JOAH!
Hoeveel verdien jij eigenlijk per maand?
Wat moet je nou met een goudstaaf in huis manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan wel kleiner, maar dan koop je echt goud, lekker veilig thuis
https://www.amsterdamgold.nl/Goudbaren-Goud-en-Zilver/1001/1001/
en het rendeert alleen bij grotere bedragen, dus goudrekening nodig, abn bijv.
Dan werk je maar iets van vijf uur in de week ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, verschilt, over de 200 volgens mij sowieso wel.
Soms, soms niet. Weet het eigenlijk ook niet zo precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een goudstaaf in huis man
[..]
Dan werk je maar iets van vijf uur in de week ofzo?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms, soms niet. Weet het eigenlijk ook niet zo precies.Ik zal er de komende tijd voor je op letten.
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe. Fas houdt niet van geld!
heb je wel een volle voedselkast al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
50,95
Nog maar 2 weken te gaan!
Sowieso, als ik nu 20 euro naar je over zou maken zou je daar echt niets van merken denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.
maar je vraagt wel altijd je loonbelasting terug?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet nodig dat ik het allemaal nauwkeurig bijhoud, dus dan doe ik dat niet.
Ik weet niet, misschien moet je het eens uitproberen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sowieso, als ik nu 20 euro naar je over zou maken zou je daar echt niets van merken denk ik.
Oeh ja goede, misschien moet ik eens wat uit m'n voorraad halen.quote:
Maak dan maar 20 euro naar mij over, want dan zou je 'm dus ook niet missenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien moet je het eens uitproberen.![]()
Nee, ik denk het niet.
Oké, geef je rekeningnummer maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak dan maar 20 euro naar mij over, want dan zou je 'm dus ook niet missen
Nee ik neem geen geld van je aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, geef je rekeningnummer maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |