ik mag niets tonen hier hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef TripleP het volgende:
[..]
Kwam ik nou precies op het goede moment kijken.
nee maar zijn domheid, kan ik niet bij jou voorstellenquote:
Oh zo. Hij weet het wel hoor. Hij speelt nu dom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee maar zijn domheid, kan ik niet bij jou voorstellen
Nee echt, dat weet ik serieus niet. Leg jij me dat effe uit dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo. Hij weet het wel hoor. Hij speelt nu dom.
We'll move this conversation to somewhere else.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee echt, dat weet ik serieus niet. Leg jij me dat effe uit dan.
Wat? Het begon net leuk te worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We'll move this conversation to somewhere else.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Nog een spoor van Bambi gezien?
Dacht ik serieus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
"Je kan toch ook geboren worden als shemale"
Thanks voor deze visual.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ze vouwen een man's penis dan gewoon naar binnen en splijten 'm open ofzo waardoor het een soort kutje is.
aaaaaah en als je dan een kleine hebt en je wordt getikt door een gigantische neger, dan scheurt de hele kolerebende toch openquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ze vouwen een man's penis dan gewoon naar binnen en splijten 'm open ofzo waardoor het een soort kutje is.
Dit wist ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Such a shamequote:
Wanneer is je eerste werkdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |