Ja, dat vind ik idd ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef moussy het volgende:
Het lijkt me dat het moet aansluiten, anders ga je er in slippen en krijg je blaren.
ik had vanmorgen al moeite met mn gympen die al uitgelopen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik idd ook.
Verder moeten mijn voetjes ook eig. wel wennen. Die hebben 2,5 jaar voornamelijk op birkenstocks en zulks gelopen. Die zijn geen strakkere dingen meer gewend.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de laatste tijd aan het stashen. Dan neem ik iets mee, maar besluit later het niet op te eten. Maar wel blijven meenemen. Dit is echt geheel nieuw voor me, hoop dat het snel weer over is
.
De grotere maat zit goed aan de voet, maar voelt ruim aan de hak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Dus allebei de maten zitten niet lekker?.
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef moussy het volgende:
Schoenen moeten meteen goed zitten eigenlijk..
Maar tis ook zonde om (veel) geld uit te geven aan iets dat niet goed zit, dus loop je weer een winter op blote voeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.Maar links is dat ook eig. wel zo...
En door grote voeten en dikke benen is het al niet zo makkelijk dat ik zomaar elke schoenenwinkel in kan stappen...
slippersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef trui het volgende:
volgens mij liep ze niet echt op blote voeten, maar met blote voeten in de schoenen. toch??
paars of grijs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[/frustratie]
Welke kleur zal ik mijn nagels nu eens lakken?
't is idd 140 euro...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef moussy het volgende:
[..]
slippers
inschatting:
BE koopt geen nieuwe schoenen/laarzen want deze waren prijzig. Maar trekt deze niet aan want zere voeten.. of zo
Iets met glitters!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[/frustratie]
Welke kleur zal ik mijn nagels nu eens lakken?
ik doe vaak andersom maar dat werkt ook niet altijd helaas: blijven ze doodleuk net te strak waardoor ze onder in de kast verdwijnen... [edit]het rollade effect inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:
met broeken maak ik die fout ook altijd trouwens. "hij loopt nog uit hoor!" hoor je al die verkoopsters zeggen.
Zal best maar ik ben gewoon geen fan van broeken waarbij mn vetrol dan zo over mn broek heen bungelt![]()
Gevolg, ik koop eigenwijs een broek die bij mn buik goed zit en draag die een dag of 2 waarna het ding uitermate charmant van mn gat afzakt en slobberdebonk zit want hij liep nog uit![]()
echt ie-de-re keer weer
geen glanzige glitters dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Paars met glitters it is(Ik heb sowieso weinig zonder glitters, of glitterige glansjes, of glanzige glansjes..
)
En ohja, dátte! Maar het is vantevoren ook zo moeilijk in te schatten hoevéél die broek nou uitloopt, ik heb dan ook wel broeken waarmee ik rekening heb gehouden met het uitlopen, maar daar blijft op uiterst oncharmante wijze toch écht dat rollade-effect aanwezig
ja nou weet je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef trui het volgende:
[..]
ik doe vaak andersom maar dat werkt ook niet altijd helaas: blijven ze doodleuk net te strak waardoor ze onder in de kast verdwijnen... [edit]het rollade effect inderdaad[/edit] maar van die slobbermiskopen heb ik ook hoor!
kunnen ze broeken niet ook in halve maten gaan verkopen?
Niet een winkel met de merken zoo of helioform in de buurt BE?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.Maar links is dat ook eig. wel zo...
En door grote voeten en dikke benen is het al niet zo makkelijk dat ik zomaar elke schoenenwinkel in kan stappen...Dus als ik dan iets zie dat ik leuk vind, wil ik ook gewoon dat het goed zit.
maken mss wel.
Omoda verkoopt ook Zoo, maar wat ik zo snel online zie is dat net niet mijn stijl.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Niet een winkel met de merken zoo of helioform in de buurt BE?
Ohja, die vergat ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen glanzige glitters dan?![]()
mja, of dat je denkt dat het goed zit maar dat er aan het einde van de dag zo'n dikke diepe rooie streep op je buik staat met een mooi rondje van waar je knoop zit.altijd zo'n fijn "ohja" momentje.
buh. broeken kopen.
Ik had 1 model Lee's ooit en die zat als gegoten. Zo een die je aandoet en dan in de was en dan maar een pyjamadag ofzo en daarna weer die broek aan. Heerlijk![]()
Maar ik weet niet meer hoe ie heetmisschien ook maar es naar op jacht gaan tzt, als k ook voor schoenen ga.
Kom anders gezellig een keer thee drinken in Hilversum, wij hebben hier een hele fijne winkel met grote schoenmatenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Slippers ook wel idd. Of blote voeten in open schoenen.
Sinds de zwangerschap van Sasha heb ik sws al niet al te veel schoenen meer.![]()
Stom gedoe!
Heb vanmiddag wel een ander paar schoenen teruggestuurd wegens te klein en te smal.
Ok!quote:
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Wat vervelend zo BE, met die laarzen.Ze zijn wel heel leuk.
He, ik moet ook nieuwe broeken. En extra buikruimte is ook welkom, het afvallen gaat niet van harte hier.![]()
Maar ik hou niet van skinnys, maar van bootcut.![]()
Inca, foto van paars met glim!
oh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valt. En ze lopen uit, dus strak kopen.
[ afbeelding ]
haha je hoofdrol? bedoel je je onderkin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valt. En ze lopen uit, dus strak kopen.
Women, jeans, topperquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Oke, ik word heel hebberig van de esprit site, maar die broek kan ik niet vinden.
Ik heb korte paarse laarzen van Gabor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef trui het volgende:
ik heb net m'n hakkenlaarzen uitgetrokken, heel de dag op gelopen, dus érg moeie voeten. wel van gabor, een merk dat doorgaans vrij comfortabele schoenen heeft én laarzen-voor-dikke-kuiten. maar ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen, die hakken. morgen maar weer gewoon lekker plat.
Ik? I wish.quote:
Ahnouneehe...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef trui het volgende:
een rotbericht net hier; de bloeduitslagen van dingesmetleukemie zijn toch weer minder goed, waardoor 't hele stamceltransplantatieverhaal misschien wel helemaal niet door kan gaan. echt, dat zou gewoon té erg zijn. al die spanning, het er naar toe leven. over een paar dagen zou ze opgenomen worden en zou alles gaan starten. dit móet gewoon doorgaan...morgen hebben ze een gesprek. om 12.00u.
Dankjewel. Toen zag ik deze:quote:
Ik ken wel een kloof-drol. Dat je drol te dik is en je anus scheurt als je zit te kakken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is een hoof-drol?
Trui wat klote zeg!
Mensen beledigen hoeven wij niet meer te doen, dat doen de dames van het dreumes-topic al genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Memmel het volgende:
Ja da's goed. Gaan we het over sex hebben en er dan een gore vapende paint van maken? Of gaan we gewoon mensen beledigen?
Zeg zeg ik ben ook een dame van het dreumestopic hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen beledigen hoeven wij niet meer te doen, dat doen de dames van het dreumes-topic al genoeg.
Ah lekk0rquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken wel een kloof-drol. Dat je drol te dik is en je anus scheurt als je zit te kakken.
Ok niet allemaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zeg zeg ik ben ook een dame van het dreumestopic hoor.
Of de aambeien uit je reet schieten. Maar das geen kloofdrol.quote:
Ik weet het, ik doe het rustiger aan. Beetje loslaten enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Memmel het volgende:
Ik vind Tico bijzonder mild vandaag...
De mijne roept tatjes als ze de gele m ziet. En dat voer wel eten hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Memmel het volgende:
Maar ik ben dan natuurlijk ook geen ubermutti he. Mijn kind eet nl macdonalds. Owwwww....
Nou idd. Denk da'k voortaan maar een speelgoedje buj de snijbonen pleur. Mss helpt dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne roept tatjes als ze de gele m ziet. En dat voer wel eten hè?
Krijgen de kindjes weerstand van, loslaten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Memmel het volgende:
En je bent al zo'n losbol.
Hoorde dat het aandeel Glorix naar beneden is gekletterd sinds jij hebt besloten het allemaal los te laten!
Lijkt me leuk! Waar? Zeker alleen voor kliekjes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Memmel het volgende:
Na deze opbeurende woorden ga ik ook slapen.
Morgen naar een of ander kraamfeest....zal mij benieuwen...
Ja doen! Kan M vast wel effe opnde kids passen en ze van voer en vocht voorzien. Hoe moeilijk kan het zijn?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Ticootje het volgende:
Maar ik heb het vast verkeerd begrepen, misschien moet ik wel gewoon lekker los gaan in de kroeg ofzo. Zal ik morgen wijn meenemen? Lekker zuipen.
Denk niet dat je d'r kent. Ze komt uit zo'n achterbuurt. Loopt de hele dag in d'r joggingpak, terwijl ze nooit jogt. Zo'n typje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Waar? Zeker alleen voor kliekjes?
Ik snap dat soort mensen nooit. Ik hou wel van sporten, ik kan er echt wel uren naar kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Memmel het volgende:
[..]
Denk niet dat je d'r kent. Ze komt uit zo'n achterbuurt. Loopt de hele dag in d'r joggingpak, terwijl ze nooit jogt. Zo'n typje.
Een mooie joggingbroek kan soms ook best hip zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen nooit. Ik hou wel van sporten, ik kan er echt wel uren naar kijken.
Wie weet is ze dan meteen zwanger. Ja wat wil je als je zo uitdaagt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Memmel het volgende:
Nee hoor, hoeft pas na de eerste menstruatie. Rustig aan, wie weet wat er dan weer in de mode is.
Jep, met een shirt van je vent erboven ofzo. Lekker los.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Een mooie joggingbroek kan soms ook best hip zijn.
Nou ga ik echt slapen. Trusteeeeee
Ik zat te denken, net toen ik m'n telefoon weglegde, dat verbergt wel je hoofdrol. Ideaal dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep, met een shirt van je vent erboven ofzo. Lekker los.
die joggingbroek heb k al aan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:55 schreef Memmel het volgende:
Ja Son, gauw gauw, en vergeet niet je joggingbroek aan te trekken! We komen d'r an!
Trui, wat een vervelend bericht weer.
Nijna! Gefeli!
Ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
die joggingbroek heb k al aan natuurlijk
Grappig dat ik net het omgekeerde kom meldenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer niet opruimen... Heerlijk.
Ik vind van wel (maar ze zijn wel laag ja). Ik koop ze tweedehands via MPquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:22 schreef huuphuup het volgende:
zijn die Indian Rose broeken nou echt zo fijn? ik lees er veel over maar vond ze meestal te duur
Nee, lig ziek in bed...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef trui het volgende:
kapitein, is 't blotekontendag bij jullie?
nijna, gefeliciteerd!
saffier, goed dat je vandaag terecht kunt, het klinkt erg naar. succes!
als ze zo fijn zijn, waarom verkopen mensen ze dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef lily het volgende:
Ik vind van wel (maar ze zijn wel laag ja). Ik koop ze tweedehands via MP
Ik zweer bjj die broeken. Zitten heerlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:22 schreef huuphuup het volgende:
zijn die Indian Rose broeken nou echt zo fijn? ik lees er veel over maar vond ze meestal te duur
oh en goeiemorgen!
Ik verkoop voortdurend mijn kleding. Ook fijne broeken, om weer andere voor te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef trui het volgende:
[..]
als ze zo fijn zijn, waarom verkopen mensen ze dan?
Oh, ik wel hoor. Er zijn namelijk een heleboel modellen en om ze allemaal te kopen kan ik punt 1 niet betalen en aan teveel heb je ook weinig aan, vind ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef trui het volgende:
lily, wat grappig. fijne broeken zou ik echt nooit verkopen. maar als ze te groot of te klein blijken is 't natuurlijk een beter idee dan ze in de kast te laten versloffen.
bovenbillenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef Lishe het volgende:
Precies zo trui en buuf! Ik ben zo blij met goedzittende kleren dat ik ze tot op de draad verslijt. Stomme heupen
ja, dat kan ook wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef Lishe het volgende:
Jup! Ik ben dan ook altijd op zoek naar merken die xxl verkopen. Ik koop trouwens wel kleding op mp, maar dan alleen als ik het ooit al gepast heb in de winkel ofzo. En jurken. <3
Ja, mijn maat is al jaren hetzelfde (buiten de zwangerschappen om dan)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:22 schreef Lishe het volgende:
Lijkt me heerlijk Lily, en leuk vooral! Steeds wat anders. Je weet waarschijnlijk precies welke maat je nodig hebt?
En Miss Etam dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
mja, dus ik ga zo maar weer verder met keuken soppen.Ledigheid is des duivels oorkussen immers.
groot voordeel, ik heb nu écht ff tijd om m helemaal leeg te maken enzo.léuk.
![]()
Maar ja, als het dan weer af is ben ik altijd zo blij.![]()
Ik ga toch maar eens bij C&A kijken dan, voor die broeken van dat enge mens. Na mijn wollen jas debacle gister had ik niet zo'n zin meer, maar die broeken zien er goed uit.
Deze hebben een hogeRE taille. Echt hoog (boven je navel, zoals vroegerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:13 schreef lily het volgende:
goedemorgen
Lastig, BE, die laarzenmaten.. Wat ga je nu doen? Ik draag trouwens ook nooit sokken.
Broeken met een hoge taille, vreselijk vind ik dat. Kan ik helemaal niet tegen. Ik draag alleen broeken met een hele lage taille (Indian Rose jeans bijvoorbeeld).
Oh, trui...hopen op het beste voor je schoonzus!
ja maar hey! ik hoef niet allerlei matenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En Miss Etam dan?
Daar hebben ze echt allerlei maten.
Ook in lengtes hebben ze aparte maten.
+ goede kwaliteit enzo.
Nee, dat snap ik (boven je navel? worden die uberhaupt nog gemaakt?).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze hebben een hogeRE taille. Echt hoog (boven je navel, zoals vroeger. ) vind ik ook niks. Het kleine stukje extra compenseert net de de rol die ontstaan is door jarenlang lage broekranden op dezelfde plek.
Dat klinkt echt briljant!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze hebben een hogeRE taille. Echt hoog (boven je navel, zoals vroeger. ) vind ik ook niks. Het kleine stukje extra compenseert net de de rol die ontstaan is door jarenlang lage broekranden op dezelfde plek.
Ik ook altijd hoor, totdat m'n moeder me een keer mee trok toen ik zwanger was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar hey! ik hoef niet allerlei matenen mja, sorry, maar de degelijkheid straalt er vanaf.
![]()
ik krijg bij Miss Etam altijd een beetje een kort,pittig-roodhaar met rugtas-tasje gevoel.met driekwart linnen broek.
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn smaak.
hahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar hey! ik hoef niet allerlei matenen mja, sorry, maar de degelijkheid straalt er vanaf.
![]()
ik krijg bij Miss Etam altijd een beetje een kort,pittig-roodhaar met rugtas-tasje gevoel.met driekwart linnen broek.
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn smaak.
Ja, en vet lang zijn ze ook te krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt echt briljant!![]()
En dan niet dat je zo'n massief buikstuk hebt ineens dus?die móet ik passen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:13 schreef lily het volgende:
goedemorgen
Lastig, BE, die laarzenmaten.. Wat ga je nu doen? Ik draag trouwens ook nooit sokken.
dat merk valt gewoon kleinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben eruit hoor!
Ik ga toch voor de grootste. Die zitten met links een dikke sok en rechts een klein sokje toch echt gewoon het lekkerst.
Vanmorgen alle opties nog even aangehad en overwogen.
Zit ook wel een klein beetje tussen mijn oren, maat 43 vind ik echt heel erg eigenlijk.
*verder leest..
Of paarse plukken met bijpassende bril.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn smaak.
ik heb paars en zwart klaar staan om er vanmiddag in te hengstenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of paarse plukken met bijpassende bril.
maar jij draagt geen brilquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb paars en zwart klaar staan om er vanmiddag in te hengsten
jaquote:
Combi tussen legging en broek (trouser).quote:
hahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
jawel
bij de outlet winkel zelfs! van die basic shirtjes voor een euro (!!!) voor naar mn werk en als ik mn haar ga verven en zo
hij is er van maatje mini, kinder, tot maat 56quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet er ideaal uit die broek Moussy, van welk merk is die?
Als je treggings leuk vind dat moet je ook gewoon bijna aan de jeggings.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Combi tussen legging en broek (trouser).
Het enige nadeel vind ik trouwens dat je altijd iets langs erover moet doen. Met een gewoon shirt vind ik het niet staan, dat kan dan wel met de spijkerbroek.
Nee een tregging is een legging van jeans stof.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef miss_sly het volgende:
een tregging is dus een legging met rits en knopen ipv een elastieken band ofzo?
Ik zie de meerwaarde niet zo, en ik denk dat het mij niet zou staan
Mijn nieuwe Esprit spijkerbroek zit heerlijkdie ga ik denk ik nog maar eentje halen!
ligt aan je lichaamsvormquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee een tregging is een legging van jeans stof.
En een jegging is een legging met meestal aan de zijkant een ritsje.
Meerwaarde is dat 't naar je lichaam vormt.
't Zit mooier dan een broek.
Dat is niet bij iedereen een meerwaarde hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee een tregging is een legging van jeans stof.
En een jegging is een legging met meestal aan de zijkant een ritsje.
Meerwaarde is dat 't naar je lichaam vormt.
't Zit mooier dan een broek.
Nja dit is wat ik ervan begreep bij de H&Mquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik ging zoeken hadden ze het over tregging en jegging als hetzelfde.
en zo'n jegging (opgezocht) zeker nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Spijkerbroek is vaak zo stug & maakt dik.
Ja, tel mijn cellulitisquote:
Takko zit niet in Enschede..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef moussy het volgende:
[..]
hij is er van maatje mini, kinder, tot maat 56merk was voor mij onbekend, maar gekocht bij takko fashion, ik zal zo ff naar boven racen voor het merk.
ik ben voor alleen die broeken ( heb er meteen 2 meegenomen) naar Alkmaar gegaanquote:
Ik doe 't bijna nooit. (ik draag graag oversized shirts)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Niks mis met een legging als er een jurk overheen zit (ik prefereer een maillot of een panty maar allez) maar zo'n tregging ding met iets korts erop?
Nah
Is dat niet gewoon een skinny jeans? Met knoop en rits enzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik doe 't bijna nooit. (ik draag graag oversized shirts)
Maar zoiets kan best.
[ afbeelding ]
ja als je zo'n lichaam heb, geloof niet dat iemand blij wordt als k er zo bij gs lopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar zoiets kan best.
[ afbeelding ]
oei, gets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn een collega kwijt, en nu moet ik steeds aan het verhaal van BE denken.
Weinig lichaamsvorm om te volgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar zoiets kan best.
[ afbeelding ]
Oh bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Voor beide problemen helpt meedoen aan Trinny and Susannah. Ik ben een nieuwe coupe en een nieuwe bril rijker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef Estrys het volgende:
En een nieuwe brilIk wil een nieuwe bril. Na drie jaar mag dat ook wel weer toch? Ik heb deze bril nieuw gekocht toen mijn zus ging trouwen, ik heb deze bril langer dan dat huwelijk stand heeft gehouden
tijd voor een nieuwe look.
zaten ze ook aan je bh te sjorren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:17 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, hou het stil. In Amsterdam. Kijk woensdag maar.
Oh bah... ik heb meteen het kippevel in mijn nek staan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Vertel eens!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Voor beide problemen helpt meedoen aan Trinny and Susannah. Ik ben een nieuwe coupe en een nieuwe bril rijker.
Thanks. Ben benieuwd of je me herkent. Hint: Ik word op de Dam opgepikt door Susannah. Oei, dat klinkt wel erg fout.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
owkee, Copy that. Roger, over en uit
dat is dan weer jammerquote:
Laten we zeggen dat t niet altijd zo werkt. Je kunt je ook opgeven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het erg kut vinden als ik eruit gepikt zou worden door Trinny & Susannah.
Oh ja, adres opzoeken.. meot ik ook nog ff doen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even adresje opzoeken, strakjes kraamschudden met de leesclub!
Leyla en Floris knuffelen!
Toedeloe!
en hopen dat ze je niet oppakken of dat je in het ziekenhuis beland, want 2 verschillende sokken aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even adresje opzoeken, strakjes kraamschudden met de leesclub!
Leyla en Floris knuffelen!
Toedeloe!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Even illegaal gedaan bij Vicky en Moussy, ik had de naam van Leyla verkeerd!![]()
En ik schrok over mijn sokken, ik denk 'hoe weet zij dat nou?', want ik heb nu 2 verschillende slof-sokken aan nu.![]()
Maar duh!
Ik ga eens kijken waar de dichtsbijzijnde zit. Volgens mij hebben ze daar ook best leuke jurkjes of verwar ik dat nu met een andere winkel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ben voor alleen die broeken ( heb er meteen 2 meegenomen) naar Alkmaar gegaan
Als je zelf opgeeft is het een ander verhaal, maar als ik zomaar nietsvermoedend van de straat afgeplukt zou worden en er twee vrouwen aan mijn tieten zouden zitten zou ik er toch niet vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:23 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat t niet altijd zo werkt. Je kunt je ook opgeven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
owkee, Copy that. Roger, over en uit
ja HE, lijk je nou niet meer op mij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Voor beide problemen helpt meedoen aan Trinny and Susannah. Ik ben een nieuwe coupe en een nieuwe bril rijker.
Dito...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
ik weet weer eens niet wat dat is; Trinny and Susanah
wij hebben er sinds vorige week een in zaandamquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken waar de dichtsbijzijnde zit. Volgens mij hebben ze daar ook best leuke jurkjes of verwar ik dat nu met een andere winkel.
Is het echt dat nauwsluitend slanker maakt dan wijd? Eigenlijk maakt het ook niet uit, ik heb gewoon dikke benen, zowel in spijkerbroek, tregging, legging als jegging. That's me... al bedenk ik me net dat ik in de zomer niet met blote benen loop behalve op het zwembad
Kim, gelukkig is je collega terecht!!
Bodpa ik ben benieuwd... ik ga woensdag kijken!!
was dat afgelopen zondag toevallig? toen was ik ook op de dam nog met dank aan lois die me ooit eens uitlegde dat dat plein met dat rare beeld de wereldberoemde dam wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Thanks. Ben benieuwd of je me herkent. Hint: Ik word op de Dam opgepikt door Susannah. Oei, dat klinkt wel erg fout.
Nou, die de jassen bij de H&M naait heeft meet-blindte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef lady-wrb het volgende:
maar je moet wel opletten wat je koopt want het zit erbarmelijk slecht in elkaar
volgens mij was degene die mijn broek in elkaar stikte dronken.
Klinkt net zo raar als wanneer je het over de schacht van laarzen hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
cocktail (wat een raar woord zo eigenlijk. Of zit ik ff in een dubbelzinnige fase ofzo?) is tot op de knie dacht ik. Kort jurkje. En Gala is lang?
zeg verpesten jullie even nog meer woorden voor mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt net zo raar als wanneer je het over de schacht van laarzen hebt
ja, da's toch raar, een piemelstaartjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zeg verpesten jullie even nog meer woorden voor me![]()
![]()
nu vind k cocktail er ook al stom uitzien
kermittrui? Wiewatwaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, de kermit de kikkertrui is online al uitverkocht in 86/92.Ik dacht even slim te zijn.
Morgen dan dus maar naar het Alexandrium rijden.
Doordeweek vroeg kijken, rond 7 uur. Dan worden de voorraden aangevuldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Bij H&M!
Morris van Memmel had hem vanmiddag aan en hij is zo tof!
[ afbeelding ]
Er is ook een Elmo.
En ik wilde dus van beide een 86/92, voor alletwee zo'n trui, maar hij is er niet meer in die maat dus van allebei...
oh fijn!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef trui het volgende:
even kort nieuws: inderdaad weer minder goede score qua beenmerg, maar het hoeft de transplantatie toch niet in de weg te staan. dus relatieve opluchting hier!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef trui het volgende:
even kort nieuws: inderdaad weer minder goede score qua beenmerg, maar het hoeft de transplantatie toch niet in de weg te staan. dus relatieve opluchting hier!
Wat een fijn nieuws Truiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef trui het volgende:
Doe mij er ook een als je toch bestelt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Bij H&M!
Morris van Memmel had hem vanmiddag aan en hij is zo tof!
[ afbeelding ]
Er is ook een Elmo.
En ik wilde dus van beide een 86/92, voor alletwee zo'n trui, maar hij is er niet meer in die maat dus van allebei...
Whaah, je bent zwanger!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
ik wil deze:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
maar eerst nog even genieten van broeken die ik eeuwen niet meer aan kon en nu nog wel en ook eerst een goede echo...
Mefke, dat heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Whaah, je bent zwanger!Dat wist ik helemaal niet!
![]()
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |