Ja, dat vind ik idd ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef moussy het volgende:
Het lijkt me dat het moet aansluiten, anders ga je er in slippen en krijg je blaren.
ik had vanmorgen al moeite met mn gympen die al uitgelopen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik idd ook.
Verder moeten mijn voetjes ook eig. wel wennen. Die hebben 2,5 jaar voornamelijk op birkenstocks en zulks gelopen. Die zijn geen strakkere dingen meer gewend.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de laatste tijd aan het stashen. Dan neem ik iets mee, maar besluit later het niet op te eten. Maar wel blijven meenemen. Dit is echt geheel nieuw voor me, hoop dat het snel weer over is
.
De grotere maat zit goed aan de voet, maar voelt ruim aan de hak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Dus allebei de maten zitten niet lekker?.
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef moussy het volgende:
Schoenen moeten meteen goed zitten eigenlijk..
Maar tis ook zonde om (veel) geld uit te geven aan iets dat niet goed zit, dus loop je weer een winter op blote voeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.Maar links is dat ook eig. wel zo...
En door grote voeten en dikke benen is het al niet zo makkelijk dat ik zomaar elke schoenenwinkel in kan stappen...
slippersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef trui het volgende:
volgens mij liep ze niet echt op blote voeten, maar met blote voeten in de schoenen. toch??
paars of grijs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[/frustratie]
Welke kleur zal ik mijn nagels nu eens lakken?
't is idd 140 euro...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef moussy het volgende:
[..]
slippers
inschatting:
BE koopt geen nieuwe schoenen/laarzen want deze waren prijzig. Maar trekt deze niet aan want zere voeten.. of zo
Iets met glitters!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[/frustratie]
Welke kleur zal ik mijn nagels nu eens lakken?
ik doe vaak andersom maar dat werkt ook niet altijd helaas: blijven ze doodleuk net te strak waardoor ze onder in de kast verdwijnen... [edit]het rollade effect inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:
met broeken maak ik die fout ook altijd trouwens. "hij loopt nog uit hoor!" hoor je al die verkoopsters zeggen.
Zal best maar ik ben gewoon geen fan van broeken waarbij mn vetrol dan zo over mn broek heen bungelt![]()
Gevolg, ik koop eigenwijs een broek die bij mn buik goed zit en draag die een dag of 2 waarna het ding uitermate charmant van mn gat afzakt en slobberdebonk zit want hij liep nog uit![]()
echt ie-de-re keer weer
geen glanzige glitters dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Paars met glitters it is(Ik heb sowieso weinig zonder glitters, of glitterige glansjes, of glanzige glansjes..
)
En ohja, dátte! Maar het is vantevoren ook zo moeilijk in te schatten hoevéél die broek nou uitloopt, ik heb dan ook wel broeken waarmee ik rekening heb gehouden met het uitlopen, maar daar blijft op uiterst oncharmante wijze toch écht dat rollade-effect aanwezig
ja nou weet je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef trui het volgende:
[..]
ik doe vaak andersom maar dat werkt ook niet altijd helaas: blijven ze doodleuk net te strak waardoor ze onder in de kast verdwijnen... [edit]het rollade effect inderdaad[/edit] maar van die slobbermiskopen heb ik ook hoor!
kunnen ze broeken niet ook in halve maten gaan verkopen?
Niet een winkel met de merken zoo of helioform in de buurt BE?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat ben ik eig. ook wel met je eens.Maar links is dat ook eig. wel zo...
En door grote voeten en dikke benen is het al niet zo makkelijk dat ik zomaar elke schoenenwinkel in kan stappen...Dus als ik dan iets zie dat ik leuk vind, wil ik ook gewoon dat het goed zit.
maken mss wel.
Omoda verkoopt ook Zoo, maar wat ik zo snel online zie is dat net niet mijn stijl.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Niet een winkel met de merken zoo of helioform in de buurt BE?
Ohja, die vergat ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen glanzige glitters dan?![]()
mja, of dat je denkt dat het goed zit maar dat er aan het einde van de dag zo'n dikke diepe rooie streep op je buik staat met een mooi rondje van waar je knoop zit.altijd zo'n fijn "ohja" momentje.
buh. broeken kopen.
Ik had 1 model Lee's ooit en die zat als gegoten. Zo een die je aandoet en dan in de was en dan maar een pyjamadag ofzo en daarna weer die broek aan. Heerlijk![]()
Maar ik weet niet meer hoe ie heetmisschien ook maar es naar op jacht gaan tzt, als k ook voor schoenen ga.
Kom anders gezellig een keer thee drinken in Hilversum, wij hebben hier een hele fijne winkel met grote schoenmatenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Slippers ook wel idd. Of blote voeten in open schoenen.
Sinds de zwangerschap van Sasha heb ik sws al niet al te veel schoenen meer.![]()
Stom gedoe!
Heb vanmiddag wel een ander paar schoenen teruggestuurd wegens te klein en te smal.
Ok!quote:
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Wat vervelend zo BE, met die laarzen.Ze zijn wel heel leuk.
He, ik moet ook nieuwe broeken. En extra buikruimte is ook welkom, het afvallen gaat niet van harte hier.![]()
Maar ik hou niet van skinnys, maar van bootcut.![]()
Inca, foto van paars met glim!
oh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valt. En ze lopen uit, dus strak kopen.
[ afbeelding ]
haha je hoofdrol? bedoel je je onderkin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Nieuwe uitvinding van de Esprit (althans, voor mij nieuw) jeans met stretch en een hogere taille. Bij mij valt ie net zo hoog, dat mijn hoofdrol erin valt. En ze lopen uit, dus strak kopen.
Women, jeans, topperquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Oke, ik word heel hebberig van de esprit site, maar die broek kan ik niet vinden.
Ik heb korte paarse laarzen van Gabor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef trui het volgende:
ik heb net m'n hakkenlaarzen uitgetrokken, heel de dag op gelopen, dus érg moeie voeten. wel van gabor, een merk dat doorgaans vrij comfortabele schoenen heeft én laarzen-voor-dikke-kuiten. maar ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen, die hakken. morgen maar weer gewoon lekker plat.
Ik? I wish.quote:
Ahnouneehe...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef trui het volgende:
een rotbericht net hier; de bloeduitslagen van dingesmetleukemie zijn toch weer minder goed, waardoor 't hele stamceltransplantatieverhaal misschien wel helemaal niet door kan gaan. echt, dat zou gewoon té erg zijn. al die spanning, het er naar toe leven. over een paar dagen zou ze opgenomen worden en zou alles gaan starten. dit móet gewoon doorgaan...morgen hebben ze een gesprek. om 12.00u.
Dankjewel. Toen zag ik deze:quote:
Ik ken wel een kloof-drol. Dat je drol te dik is en je anus scheurt als je zit te kakken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is een hoof-drol?
Trui wat klote zeg!
Mensen beledigen hoeven wij niet meer te doen, dat doen de dames van het dreumes-topic al genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Memmel het volgende:
Ja da's goed. Gaan we het over sex hebben en er dan een gore vapende paint van maken? Of gaan we gewoon mensen beledigen?
Zeg zeg ik ben ook een dame van het dreumestopic hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen beledigen hoeven wij niet meer te doen, dat doen de dames van het dreumes-topic al genoeg.
Ah lekk0rquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken wel een kloof-drol. Dat je drol te dik is en je anus scheurt als je zit te kakken.
Ok niet allemaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zeg zeg ik ben ook een dame van het dreumestopic hoor.
Of de aambeien uit je reet schieten. Maar das geen kloofdrol.quote:
Ik weet het, ik doe het rustiger aan. Beetje loslaten enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Memmel het volgende:
Ik vind Tico bijzonder mild vandaag...
De mijne roept tatjes als ze de gele m ziet. En dat voer wel eten hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Memmel het volgende:
Maar ik ben dan natuurlijk ook geen ubermutti he. Mijn kind eet nl macdonalds. Owwwww....
Nou idd. Denk da'k voortaan maar een speelgoedje buj de snijbonen pleur. Mss helpt dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne roept tatjes als ze de gele m ziet. En dat voer wel eten hè?
Krijgen de kindjes weerstand van, loslaten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Memmel het volgende:
En je bent al zo'n losbol.
Hoorde dat het aandeel Glorix naar beneden is gekletterd sinds jij hebt besloten het allemaal los te laten!
Lijkt me leuk! Waar? Zeker alleen voor kliekjes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Memmel het volgende:
Na deze opbeurende woorden ga ik ook slapen.
Morgen naar een of ander kraamfeest....zal mij benieuwen...
Ja doen! Kan M vast wel effe opnde kids passen en ze van voer en vocht voorzien. Hoe moeilijk kan het zijn?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Ticootje het volgende:
Maar ik heb het vast verkeerd begrepen, misschien moet ik wel gewoon lekker los gaan in de kroeg ofzo. Zal ik morgen wijn meenemen? Lekker zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |