abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87348727
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 02:50 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik vond zijn beschrijving van een depressie echt geweldig. Hij kon vertalen wat veel mensen voelen. Je bent er niet; je leeft in een grijs gebied, je bent een levende dode.... Hij had bepaalde periodes waarin het hem goed ging (manische periodes?).
Van wat ik zo heb gezien, was er volgens mij bij hem niet echt sprake van manische episodes. Hij was natuurlijk niet altijd depressief en in de periodes dat hij zich goed voelde, was hij gewoon extra gelukkig en deed hij ook veel dingen. Juist omdat hij als geen ander wist dat het ook heel anders kan zijn. (Hij beschreef volgens mij in dat interview uit 2007 ook dat hij soms om 22:00 nog een heel script wilde schrijven etc.)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 03:00:10 #227
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_87348767
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 02:53 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Van wat ik zo heb gezien, was er volgens mij bij hem niet echt sprake van manische episodes. Hij was natuurlijk niet altijd depressief en in de periodes dat hij zich goed voelde, was hij gewoon extra gelukkig en deed hij ook veel dingen. Juist omdat hij als geen ander wist dat het ook heel anders kan zijn. (Hij beschreef volgens mij in dat interview uit 2007 ook dat hij soms om 22:00 nog een heel script wilde schrijven etc.)
Dan vraag ik me dus af of dat soms manische periodes waren. Omdat hij in de tijd dat hij zich goed voelde ook heel veel deed en ´s nacht wakker was en inspiratie op deed.
pi_87348813
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:00 schreef childintime het volgende:

[..]

Dan vraag ik me dus af of dat soms manische periodes waren. Omdat hij in de tijd dat hij zich goed voelde ook heel veel deed en ´s nacht wakker was en inspiratie op deed.
Ik heb echt geen idee hoe die vent leefde verder en hoe hij sliep en wat hij deed etc., maar dat hij zoveel wilde doen en er zoveel energie in stak, zou ook verklaard kunnen worden door het feit dat hij gewoon opgelucht en energiek was als het een periode beter ging. Dat zie je wel vaker bij mensen.

Uiteindelijk weten we als buitenstaander ook maar zo weinig over zijn leven en zijn bezigheden buiten het publieke domein.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 03:08:18 #229
236264 crew  capricia
pi_87348833
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:06 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee hoe die vent leefde verder en hoe hij sliep en wat hij deed etc., maar dat hij zoveel wilde doen en er zoveel energie in stak, zou ook verklaard kunnen worden door het feit dat hij gewoon opgelucht en energiek was als het een periode beter ging. Dat zie je wel vaker bij mensen.

Uiteindelijk weten we als buitenstaander ook maar zo weinig over zijn leven en zijn bezigheden buiten het publieke domein.
De rest is gewoon speculeren idd.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:46:38 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87361669
ik denk ook dat zijn zelfmoord meerdere mensen aanzet tot zelfmoord plegen. helaas. verder hoop ik dat ie nu rust heeft. where ever.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:57:56 #231
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_87368808
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Arne Jansen heeft zich opgehangen in de schuur en dat stond toch vrij snel in de media.
En dat is ook met reden! In de meeste gevallen wordt gewoon bekend hoe het is gebeurd. Cleopatra met het gif van een cobra, Hitler met een pistool door het hoofd, Herman Brood sprong van het Hilton hotel en David Carradine stierf aan solo wurgseks in een Thais hotel. Niemand die daar moeite mee heeft.

Wat ik vreemd vind is dat Nederlanders nu dan om terughoudendheid verzoeken in hun shockhysterie omdat het ons niet zou aangaan. Nou, in 9 van de 10 gevallen komt het uit. Dat zal ook het geval zijn met Antonie Kamerling, is het niet nu dan weten we over een jaar wel hoe het is gebeurd. Meestal komt het uit, en daar is niets mis mee.
pi_87369007
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk ook dat zijn zelfmoord meerdere mensen aanzet tot zelfmoord plegen. helaas. verder hoop ik dat ie nu rust heeft. where ever.
Dat heb ik dus van der week ook gedacht ja.Hoop dat het niet uit gaat komen in ieder geval.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:10:14 #233
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_87369147
Innerlijke rust is belangrijk, zo zie je maar.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:40:26 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87369991
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:05 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus van der week ook gedacht ja.Hoop dat het niet uit gaat komen in ieder geval.
Als de blaadjes van de bomen dreigen te vallen stijgt het aantal zelfdodingen altijd :P
pi_87370109
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als de blaadjes van de bomen dreigen te vallen stijgt het aantal zelfdodingen altijd :P
Dat is inderdaad ook weer zo ja
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:15:01 #236
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_87371006
Iemand er al over nagedacht dat het voor de kinderen van Antonie Kamerling misschien helemaal niet zo leuk is als overal in de krant staat hoe pappa dood is gegaan?

Of is jullie nieuwsgierigheid zo enorm groot dat dat dan maar een bijzaak moet zijn?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_87371221
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:15 schreef Strani het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat het voor de kinderen van Antonie Kamerling misschien helemaal niet zo leuk is als overal in de krant staat hoe pappa dood is gegaan?

Of is jullie nieuwsgierigheid zo enorm groot dat dat dan maar een bijzaak moet zijn?
Euhm waar doel je op?Door de familie is zelf gezegd dat het zelfmoord was.Hun eigen keuze dus.Ik persoonlijk hoef absoluut niet te weten hoe hij het heeft gedaan.
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:22:06 #238
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_87371255
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:21 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Euhm waar doel je op?Door de familie is zelf gezegd dat het zelfmoord was.Hun eigen keuze dus.Ik persoonlijk hoef absoluut niet te weten hoe hij het heeft gedaan.
Ik doel op de mensen die het zo vreemd vinden dat de manier waarom hij zelfmoord heeft gepleegd, niet bekend is gemaakt.
pi_87371350
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik doel op de mensen die het zo vreemd vinden dat de manier waarom hij zelfmoord heeft gepleegd, niet bekend is gemaakt.
Ooo oke :) Dan ben ik het helemaal met je eeens.Ik wil het geneens weten.En ik hoop ook dat het niet uitlekt.
Sommige mensen vinden het blijkbaar reuze intressant om dat te weten inderdaad. :N Ik vind het prive.En dat het vooral prive moet blijven.
pi_87371390
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Ooo oke :) Dan ben ik het helemaal met je eeens.Ik wil het geneens weten.En ik hoop ook dat het niet uitlekt.
Sommige mensen vinden het blijkbaar reuze intressant om dat te weten inderdaad. :N Ik vind het prive.En dat het vooral prive moet blijven.
Al hoop ik niet dat Isa hem echt op een hele verschrikkelijke manier heeft gevonden.Als je begrijpt wat ik bedoel :)
pi_87372842
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

ik denk dat die zelfmoord van Kamerling het ook wel stimuleert ... "kijk, Antonie Kamerling is het ook met me eens ..."
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87373054
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, ja, je kunt per ongeluk te veel gebruiken, maar vaak is veel drugsgebruik, van dergelijk soort, een aardige graadmeter voor hoe iemand zich over het algemeen voelt. Lijkt mij.
Ja, en dan is er de kip en het ei-verhaal: drugsgebruik vanwege depressiviteit-van-nature, of depressiviteit vanwege drugsgebruik. Of beide natuurlijk, de nature aanleg versterkt door drugsgebruik.
pi_87373439
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:57 schreef Perico het volgende:

[..]

En dat is ook met reden! In de meeste gevallen wordt gewoon bekend hoe het is gebeurd. Cleopatra met het gif van een cobra, Hitler met een pistool door het hoofd, Herman Brood sprong van het Hilton hotel en David Carradine stierf aan solo wurgseks in een Thais hotel. Niemand die daar moeite mee heeft.

Wat ik vreemd vind is dat Nederlanders nu dan om terughoudendheid verzoeken in hun shockhysterie omdat het ons niet zou aangaan. Nou, in 9 van de 10 gevallen komt het uit. Dat zal ook het geval zijn met Antonie Kamerling, is het niet nu dan weten we over een jaar wel hoe het is gebeurd. Meestal komt het uit, en daar is niets mis mee.
Vind ik ook, we komen er wel achter. :)
pi_87374929
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef Re het volgende:

[..]

het lastige is natuurlijk dat voor iemand die naar iemand met een depressie kijkt de keuze als niet weloverwogen overkomt, de processen in de hersenen van degene met een depressie maken het voor die persoon juist heel erg overwogen en rationeel. En een en ander is natuurlijk gerelateerd met het hebben van een zelfbewustzijn
De rationaliteit van iemand in een depressieve episode is - zachtgezegd - gebrekkig. Ik spreek uit eigen ervaring.
pi_87376105
Mooi trouwens, die versie die ze op 3FM draaide vrijdag. Het intro van 'Toen ik je zag' verlengd, met de reacties op zijn dood erin verwerkt.

Linkje: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)'-op-1-in-Mega-Top-5 En dan bij fragmenten, weet niet hoe ik direct moet linken :@
pi_87379277
Gisteren weer All Stars gezien, blijft een leuke film. Jammer dat Antonie nu niet mee kan spelen in het vervolg.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:30:04 #248
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_87385465
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:15 schreef Strani het volgende:

Onzin, tis gewoon nieuws. Of dacht je dat het voor de kinderen van Herman Brood leuk was om te lezen dat papa headfirst van het Hilton dook?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:40:51 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_87385762
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

Onzin, tis gewoon nieuws. Of dacht je dat het voor de kinderen van Herman Brood leuk was om te lezen dat papa headfirst van het Hilton dook?
Nee, maar papa Brood gaf de familie geen keuze om het wel of niet bekend te maken. Papa Kamerling deed dat tenminste wel.

Zijn zelfmoord is nieuws. Hoe hij het precies gedaan heeft is sensatiezucht.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:41:28 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87385780
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

net als theo. de media is er niet om zacht om te springen met de nabestaanden.

het is de taak van de omgeving om hen niet alles te laten lezen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')