quote:Grappenmaker.Op woensdag 20 oktober 2010 16:59 schreef xenobinol het volgende:
Dat is natuurlijk niet zo... kraken was alleen geoorloofd bij langdurige leegstand.
quote:Ik noem een jaar leegstand langdurigOp woensdag 20 oktober 2010 18:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Grappenmaker.![]()
Dat mocht na een jaar toch al? Dat is echt niet langdurig hoor.
quote:Dat is het risico dat je loopt als je een woning niet tijdig verkooptAls bv 2 personen in Januari besluiten op proef te gaan samenwonen in het huis van 1 van de 2, en na 6 maanden (al!) besluiten om dat permanent te maken, zal 1 van de 2 huizen nog even helemaal leeggeruimd moeten worden en wellicht nog 2 maanden wat schilder en ander opknapwerk, dan heb je exact 4 maanden de tijd om die woning te verkopen want anders komt er een stuk werkschuwtuig beslag op leggen. En dat was dan nog wettelijk toegestaan ook.
quote:In de wat betere wijken in Amsterdam kom ik ook steeds vaker ipv de vertrouwde appeltaart biologische snacks tegen zoals bv kaasjes evenals zelfs sushi.Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij lurkt Froukje hier ook op zijn tijd![]()
[..]
Die appeltaart is de enige reden waarom ik uberhaupt zou komen kijken, vergeet de slagroom niet Froukje!
quote:dat kan ik makkelijk verdedigen! schaarste aan fatsoenlijke grond en betaalbare prijs ervan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef servus_universitas het volgende:
Dat je als kraker überhaupt jezelf niet schaamt om niet te werken voor je eigen bezit, maar dat van een ander in moet pikken. Hoe kun je dat gedrag nu verdedigen? Schande!
quote:Van welke planeet kom jijOp woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef servus_universitas het volgende:
Dat je als kraker überhaupt jezelf niet schaamt om niet te werken voor je eigen bezit, maar dat van een ander in moet pikken. Hoe kun je dat gedrag nu verdedigen? Schande!
quote:Als je aan een huis van mij komt zul je je niet kunnen verdedigen. Kansloos.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef ragnarokgod het volgende:
dat kan ik makkelijk verdedigen!
quote:Dat heb ik nu met Ferrari's. Ook maar jatten dan? Schijnt normaal te zijn.schaarste aan fatsoenlijke grond en betaalbare prijs ervan?![]()
quote:Jij wenst graag een penthouse te huren midden in New York ofzo?waarom zou ik 400 per m2 mogen betalen
quote:ik had over 400 euro per m2 koop grond!Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je aan een huis van mij komt zul je je niet kunnen verdedigen. Kansloos.
bla bla grootspraak!!!!
[..]
Dat heb ik nu met Ferrari's. Ook maar jatten dan? Schijnt normaal te zijn.
nou niet echt bepaalde eerste levens behoefte gelukkig kan ik al vana =f 1/100 van wat een ferarri kost al leuk autorijden vriend!
[..]
Jij wenst graag een penthouse te huren midden in New York ofzo?
Lul niet zo dom man. 400,- per m2 voor een huurwoning.........
quote:Grappenmaker. Ik weet zeker dat als IK de politie bel dat als zij je er niet uithalen dat ik het dan doe, dat zij spontaan kontakt met JOU opnemen en je vriendelijk doch dringend adviseren je spullen te pakken.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef ragnarokgod het volgende:
bla bla grootspraak!!!!
quote:Dat is nog erger...! Je bent als kraker niet verplicht om te kopen hoor. (Nee, echt niet...)Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef ragnarokgod het volgende:
ik had over 400 euro per m2 koop grond!
quote:Waarom mag ik van de overheid niet in een stacaravan wonen? Nou..... dan betaal je te weinig en dat vinden ze niet leuk. Dan moet je dus wel kraken als je weinig tot geen geld hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat is nog erger...! Je bent als kraker niet verplicht om te kopen hoor. (Nee, echt niet...)
quote:Onder de brug wonen is nog goedkoper, je punt?Je kunt gewoon huren. En dat kost echt geen 400,- per m2.
quote:Je kan ook je lichaam verkopen voor liefdeloze ranzige neuksex, voor sommigen is dat een prima optie...En ja, de goedkope huurwoningen zijn soms niet 1-2-3 beschikbaar, nou dan huur je maar een duurdere. (Neem er een paar krantenwijken bij ofzo!)
quote:Koest in je mand.... zie je dan niet dat sommige mensen helemaal niet werken..... die stelen legaal van die sukkels die wel bereid zijn 40 uur per week of langer te werken voor een stapel stenen op een postzegel. Maar waar maak jij je eigenlijk druk overMaar stel je voor.... Je zult maar moeten werken voor een dak boven je hoofd. En misschien zelfs wel een paar uur langer dan 36 uur per week. Nou, dat is natuurlijk onmenselijk. Dan maar beter gaan stelen. Toch?
quote:Geen geld hebben betekent dat je harder en langer moet werken. Kraken is diefstal. Punt. Ga dan gewoon inbreken, ben je nog een beetje vent.Op woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef xenobinol het volgende:
Waarom mag ik van de overheid niet in een stacaravan wonen? Nou..... dan betaal je te weinig en dat vinden ze niet leuk. Dan moet je dus wel kraken als je weinig tot geen geld hebt.
quote:Jouw punt?Onder de brug wonen is nog goedkoper, je punt?
quote:Dat is in ieder geval eervoller dan jatten. Voor een prostituee kan ik wel respect opbrengen. Voor een kraker echter.....Je kan ook je lichaam verkopen voor liefdeloze ranzige neuksex, voor sommigen is dat een prima optie...
quote:Ik heb geen last van krakers. Gelukkig voor hen. Ik erger me alleen aan personen die de kanker van de maatschappij (krakers) verdedigen en/of verheerlijken.Koest in je mand.... zie je dan niet dat sommige mensen helemaal niet werken..... die stelen legaal van die sukkels die wel bereid zijn 40 uur per week of langer te werken voor een stapel stenen op een postzegel. Maar waar maak jij je eigenlijk druk overHeb je last van krakers? Ben jij zo'n dubbele woningeigenaar die bang is dat mensen zijn paleisje komen innemen?
quote:Hoezo.... inbreken is ok, kraken is niet ok? Kraken is toch hetzelfde als inbreken, maar in plaats van de TV mee te nemen, sjouw je je eigen TV mee naar binnenOp woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Geen geld hebben betekent dat je harder en langer moet werken. Kraken is diefstal. Punt. Ga dan gewoon inbreken, ben je nog een beetje vent.
quote:Gewoon.... topic vullenJouw punt?
quote:Och... ik heb voor beiden respect, prostituees omdat zijn mannen van hun zaad af helpen en krakers omdat zij mannen van hun overbodige woonruimte afhelpenDat is in ieder geval eervoller dan jatten. Voor een prostituee kan ik wel respect opbrengen. Voor een kraker echter.....
quote:Nou... nou... de kanker van de maatschappij wil ik ze echt niet noemen. Ik ben geen vriendjes met een kraker of iets dergelijks... maar ik heb toch echt een grotere hekel aan vastgoedmaffia types, dat komt imo eerder in aanmerking om getypeerd te worden als de kanker van de maatschappij.Ik heb geen last van krakers. Gelukkig voor hen. Ik erger me alleen aan personen die de kanker van de maatschappij (krakers) verdedigen en/of verheerlijken.
Dat is alles.
quote:Inbreken is niet OK. Maar dan ben je in ieder geval nog een vent met lef. Dan loop je het risico op klappen en celstraf en dat weet je, maar je doet het toch.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef xenobinol het volgende:
Hoezo.... inbreken is ok, kraken is niet ok? Kraken is toch hetzelfde als inbreken, maar in plaats van de TV mee te nemen, sjouw je je eigen TV mee naar binnen![]()
quote:Dus jij vergelijkt krakers met bankiers?Op woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Inbreken is niet OK. Maar dan ben je in ieder geval nog een vent met lef. Dan loop je het risico op klappen en celstraf en dat weet je, maar je doet het toch.
Krakers verwachten dat ze geen klappen zullen krijgen en weten dat ze geen celstraf krijgen omdat de wet aan hun kantstaatstond bij de diefstal. Dat is diefstal voor mensen met een heel klein poepertje. Je kunt het vergelijken met iemand die een ander wil beroven maar dan niet iemand van zijn eigen leeftijd kiest, maar het invalide vrouwtje van 80, want die zit toch in een rolstoel, dus kunnen ze het waarschijnlijk wel winnen. Lafheid ten top.![]()
quote:Ach jee, anderen hebben het beter voor elkaar dan ik. Dan mag ik vast wel van ze inpikken. Wel zo rechtvaardig.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
dat kan ik makkelijk verdedigen! schaarste aan fatsoenlijke grond en betaalbare prijs ervan?![]()
waarom zou ik 400 per m2 mogen betalen omdat 1 of andere baby boomer graag zijn fictieve pensioen met een rendement van 7% per jaar mogen op gaan hoesten als hij met hulp samenwerking met old boys netwerk overheid kunstmatige schaarste creert?
quote:Zo kun je nog wel even lekker doorgaan natuurlijk. Feit is dat een rechtmatige eigenaar samen met de bank een huis heeft en zijn schuld netjes afbetaalt door er voor te werken. Heel wat anders dan het huis van een ander inpikken en daar op je luie krent de uitvreter zitten uit te hangen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Van welke planeet kom jij![]()
Zo'n beetje alles wat jij bezit is van iemand 'gejat'. Onze hele economie draait grotendeels op roofbouw en slavenarbeid.
quote:Ik zie het probleem niet, deze praktijken zijn alom.Op woensdag 20 oktober 2010 22:15 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ach jee, anderen hebben het beter voor elkaar dan ik. Dan mag ik vast wel van ze inpikken. Wel zo rechtvaardig.
quote:Hoe dan ook, kraken is godzijdank weer (legaal) strafbaar. Beter voor de woningmarkt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef xenobinol het volgende:
Ik zie het probleem niet, deze praktijken zijn alom.
quote:Ik denk niet dat er veel zal veranderenOp woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoe dan ook, kraken is godzijdank weer (legaal) strafbaar. Beter voor de woningmarkt.
Wel vervelend voor de krakers. Je zult maar aan het werk moeten.
quote:Mwoah... De woningeigenaren kunnen weer rustig slapen, en de krakers moeten aan het werk. Win-Win.Op woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef xenobinol het volgende:
Ik denk niet dat er veel zal veranderen
quote:Tuurlijk... krakers staan er om bekend dat ze netjes de wet respecteren, kom op zeg... terwijl jij rustig slaapt bouwen krakers gewoon een feestje in hun kraakpandOp woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mwoah... De woningeigenaren kunnen weer rustig slapen, en de krakers moeten aan het werk. Win-Win.
quote:Kan best zijn. Maar ze zijn nu ineens 'alleen'. Geen grote vriend die Justitie heet die ze helpt.Op woensdag 20 oktober 2010 23:53 schreef xenobinol het volgende:
Tuurlijk... krakers staan er om bekend dat ze netjes de wet respecteren, kom op zeg... terwijl jij rustig slaapt bouwen krakers gewoon een feestje in hun kraakpand
quote:De centen moeten ergens vandaan komen, of bij de koper, of bij het personeel.Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Overigens zijn huizen niet duur door de werkelijke bouw, maar door de idioot krankzinnige winsten op de bouw en grond.
quote:do 21 okt 2010, 10:00
Koopwoningen weer iets goedkoper
DEN HAAG (AFN) - Bestaande koopwoningen zijn weer iets in prijs gedaald. In september waren deze woningen gemiddeld 0,6 procent goedkoper dan in dezelfde maand een jaar eerder. Dat blijkt uit donderdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
De prijsdaling was iets groter dan in augustus (0,4 procent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |