Heel goedquote:
Nee, behoort tot klasse der vogelsquote:
Als jij het weet, is er vast nog wel iemand anders die het ook weet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Ja dan istie makkelijk, maar ik zeg het niet, want dan moet ik een nieuwe vraag verzinnen en daar heb ik geen zin in
Ik wacht nog even tot Oh, Oh, Cherso is afgelopen, dan komt er vast wel weer iemand langs die het wel weet. Ik heb ook geen zin om een nieuwe vraag te stellen namelijkquote:
Ik wacht nog even tot Oh, Oh, Cherso is afgelopen, dan komt er vast wel weer iemand langs die het wel weet. Ik heb ook geen zin om een nieuwe vraag te stellen namelijkquote:
Die dus! Norman Cook, topproducer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:
Oh wauw.. dus die ziet er zo uit, Fatboy Slim
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Die sample is echt wel The Rockafeller Skank toch?
Sorry ITPI je had het punt eigenlijk alleen al vanwege de juiste smileys mogen hebben, maar deze maakt het lijstje compleetquote:
Doe maar intel als afkorting, da's gangbaar in andere topicsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sorry ITPI je had het punt eigenlijk alleen al vanwege de juiste smileys mogen hebben, maar deze maakt het lijstje compleet![]()
Stand #2058quote:
Wel spaanstalig, man zelf geen Spanjaard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een Spanjaard... En weer niet Mulisch
Laat ik aan je eigen beoordeling over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh. Ik herkende net toevallig z'n naam bij de trending topics van Twitter, mag ik dan nog antwoorden?
Nouja, ik ga toch wat anders doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Laat ik aan je eigen beoordeling over.
Wat isquote:is een conceptvoertuig. Het kan gezien worden als een compacte Autogyro die zich ook over de openbare weg kan verplaatsen. Het is ontwikkeld door de Nederlander John Bakker. Het voertuig haalt waarschijnlijk een hoogte tot zo'n 1.500 meter. Voor de besturing is zowel een rijbewijs als een vliegbrevet nodig.
Naar verwachtig zal het eerste exemplaar rond 2012 in gebruik worden genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2058quote:
Grad Damen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:. Opstartvraagje...
Hoe heet de zanger die de jury compleet overdonderde met zijn versie van Use Somebody tijdens de eerste aflevering van The Voice Of Holland?
quote:
Stand #2058quote:
Voornaam is onjuist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef Carolyne1575 het volgende:
Ik ken precies één golfer (er vanuit gaande dat het een golfer is), dus Patrick Lafeber
nee, meer (minder kon ook, maar dan was het een strikvraag)quote:
quote:
FL staat voor Fürstentum Liechtenstein en staat op elk kenteken daar, gevolgd door vier of vijf cijfers...quote:
Zijn die twee getrouwd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef Carolyne1575 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze actrice en met welke beroemde man is ze getrouwd?
beter dan andersom, dat je in real life broer en zus bent en dat je in de serie een echtpaar moet spelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn die twee getrouwd?
Ziek dat je dan broer en zus moet spelen.
Doen die twee uit True Blood het beter...
Ja oké da's waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
beter dan andersom, dat je in real life broer en zus bent en dat je in de serie een echtpaar moet spelen
quote:
Stand #2058quote:
Je kunt het aanpassen in je profielinstellingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef De_Hertog het volgende:
IMDB heeft plots besloten dat mensen in Nederland filmtitels in het Nederlands willen zien. Welke film zouden wij moeten kennen als 'Mens, durf te leven'?
Nou dan zal ik dat wel (onbewust) gedaan hebben, want ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je kunt het aanpassen in je profielinstellingen
Jup. Nog mooier is 'De andere kant van de oorlog' voor Das Boot, maar die leek me wat vergezicht om als vraag te dienenquote:
Brann Bergenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Flitspaal het volgende:
Noorse voetbalclubs:
Welke naam hoort bij of voor de stad (hoogst spelende club natuurlijk):
Bergen
Trondheim
Stavanger
Stand #2058quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Brann Bergen
Rosenborg Trondheim
Viking Stavanger
Neequote:
quote:
quote:Richard Paul(Newton-le-Willows, 6 februari 1966) is een Britse zanger. Hij is bekend om zijn jeugdige voorkomen en zijn diepe bariton stem.
Jij weet serieus waar Rick Astley vandaan komt/echt heet?quote:
checkquote:
Stand #2058quote:
Opstelten? Of ging die weer naar veiligheid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef Yankee het volgende:
Nieuwe minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid?
ja, Veiligheid en Justitiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Opstelten? Of ging die weer naar veiligheid?
Volgens mij drie dan, want Verhage zou economische zaken gaan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
zowel op teletekst als op de site van de NRC staan iig twee namen + post
ja klopt, foutjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij drie dan, want Verhage zou economische zaken gaan doen.
Stand #2058quote:
het Nederlandse Amazonegebiedquote:
Stand #2058quote:
Nu wel?quote:
Stand #2058quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef PintuR het volgende:
Citroen, tandwielen met een V-vorm komt het vandaan.
Maar als het na een uur niet geraden is, dan weet waarschijnlijk niemand hem...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef PintuR het volgende:
Ja het is allebei niet goed.
De reden dat het lang duurde: als we toch aan het raden zijn laat ik liever andere mensen eerst raden dan dat dezelfde mensen telkens opnieuw kunnen gokken.
Dan moet je ook geen verkapte gokvragen (ofwel, vragen met nummers) stellen, zoals in de OP staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef PintuR het volgende:
Ja het is allebei niet goed.
De reden dat het lang duurde: als we toch aan het raden zijn laat ik liever andere mensen eerst raden dan dat dezelfde mensen telkens opnieuw kunnen gokken.
Misschien weet iemand het toch wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen verkapte gokvragen (ofwel, vragen met nummers) stellen, zoals in de OP staat.
15 is ook niet goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
15?
Na veel geredeneer ipv echt weten.
7 is dus het correcte antwoord. 007 (+7) is dus het netnummer. De atoommassa van stikstof is inderdaad 14.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Carolyne1575 het volgende:
Stikstof is nr 7 en weegt 14 volgens mij
quote:
Stand #2058quote:
Stand #2058quote:
Ik wilde eerst naar een speler vragen, heb ik jullie maar niet aangedaan.quote:
Michellequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Flitspaal het volgende:
Voornamen van de first ladies bij:
Obama
Reagan
Clinton
Bush Sr.
Bush Jr.
Gerald Ford
hehe dit probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Michelle
Nancy
Hillary
Barbara
Laura
ehhhhhh...
Ik geef jou het punt, want Tommie had er maar 5 ipv. 6, dus als ik de namen zou koppelen zou het onjuist zijn.quote:
Wat jij wilt... Kan ik nu mooi op de fiets stappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik geef jou het punt, want Tommie had er maar 5 ipv. 6, dus als ik de namen zou koppelen zou het onjuist zijn.
Jij noemde de eerste 5 en een ehhhh, die je aanvulde met Betty.
Jammer Tom.
Wat isquote:is een rivier die ontspringt in de gemeente Gouy in Noord-Frankrijk en in het Frans Escaut heet.
Stand #2058quote:
Stand #2058quote:
quote:
Het gaat over zijn bekendste nummerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef Ireyon het volgende:
Ze staan allebei onder druk? Ze dansen beiden graag op straat?
Waar wil je een vraag over ?quote:
Omdat je wist dat het ooit van pas zou komen. Nu dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:
Eminem - Lose Yourself
Waarom weet ik dit
Galileo!quote:
Ik vroeg eigenlijk nog 'en hoe', maar vooruit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Flitspaal het volgende:
Meeste aantal keren in het NL. Elftal niet gehele wedstrijden gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |