Nou dan zal ik dat wel (onbewust) gedaan hebben, want ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je kunt het aanpassen in je profielinstellingen
Jup. Nog mooier is 'De andere kant van de oorlog' voor Das Boot, maar die leek me wat vergezicht om als vraag te dienenquote:
Brann Bergenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Flitspaal het volgende:
Noorse voetbalclubs:
Welke naam hoort bij of voor de stad (hoogst spelende club natuurlijk):
Bergen
Trondheim
Stavanger
Stand #2058quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Brann Bergen
Rosenborg Trondheim
Viking Stavanger
Neequote:
quote:
quote:Richard Paul(Newton-le-Willows, 6 februari 1966) is een Britse zanger. Hij is bekend om zijn jeugdige voorkomen en zijn diepe bariton stem.
Jij weet serieus waar Rick Astley vandaan komt/echt heet?quote:
checkquote:
Stand #2058quote:
Opstelten? Of ging die weer naar veiligheid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef Yankee het volgende:
Nieuwe minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid?
ja, Veiligheid en Justitiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Opstelten? Of ging die weer naar veiligheid?
Volgens mij drie dan, want Verhage zou economische zaken gaan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
zowel op teletekst als op de site van de NRC staan iig twee namen + post
ja klopt, foutjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij drie dan, want Verhage zou economische zaken gaan doen.
Stand #2058quote:
het Nederlandse Amazonegebiedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |