het Nederlandse Amazonegebiedquote:
Stand #2058quote:
Nu wel?quote:
Stand #2058quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef PintuR het volgende:
Citroen, tandwielen met een V-vorm komt het vandaan.
Maar als het na een uur niet geraden is, dan weet waarschijnlijk niemand hem...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef PintuR het volgende:
Ja het is allebei niet goed.
De reden dat het lang duurde: als we toch aan het raden zijn laat ik liever andere mensen eerst raden dan dat dezelfde mensen telkens opnieuw kunnen gokken.
Dan moet je ook geen verkapte gokvragen (ofwel, vragen met nummers) stellen, zoals in de OP staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef PintuR het volgende:
Ja het is allebei niet goed.
De reden dat het lang duurde: als we toch aan het raden zijn laat ik liever andere mensen eerst raden dan dat dezelfde mensen telkens opnieuw kunnen gokken.
Misschien weet iemand het toch wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen verkapte gokvragen (ofwel, vragen met nummers) stellen, zoals in de OP staat.
15 is ook niet goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
15?
Na veel geredeneer ipv echt weten.
7 is dus het correcte antwoord. 007 (+7) is dus het netnummer. De atoommassa van stikstof is inderdaad 14.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Carolyne1575 het volgende:
Stikstof is nr 7 en weegt 14 volgens mij
quote:
Stand #2058quote:
Stand #2058quote:
Ik wilde eerst naar een speler vragen, heb ik jullie maar niet aangedaan.quote:
Michellequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Flitspaal het volgende:
Voornamen van de first ladies bij:
Obama
Reagan
Clinton
Bush Sr.
Bush Jr.
Gerald Ford
hehe dit probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Michelle
Nancy
Hillary
Barbara
Laura
ehhhhhh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |