Ik zal het uitleggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom je zo fel reageert. Je hebt helemaal geen behoefte aan een wereld waar iedereen het goed heeft.
Ik heb geen zin om met jullie leven mee te doen. Ik ben gelukkig genoeg, dus waarom zou ik meer willen. Ik ben niet hebzuchtig. Jullie willen graag in een wereld leven waarvan jullie denken dat het een succes is. Als het geen succes is, dan hoeven jullie in ieder geval niet in mijn land te komen, hoewel alle inwoners gezamenlijk "ons" land is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zie het meer als angst en onwetendheid...
Jij hebt helemaal niet de capaciteiten om mee te discussiėren, dus waarom verdwijn je niet gewoon uit dit topic of forum?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef Oblivion het volgende:
We zijn ontwikkeld? Waarin eigenlijk?
Oh ja, geld maken...
Omdat het niet gaat om MEER spullen, of MEER geld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met jullie leven mee te doen. Ik ben gelukkig genoeg, dus waarom zou ik meer willen. Ik ben niet hebzuchtig. Jullie willen graag in een wereld leven waarvan jullie denken dat het een succes is. Als het geen succes is, dan hoeven jullie in ieder geval niet in mijn land te komen, hoewel alle inwoners gezamenlijk "ons" land is.
Zijn gewone vragen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet de capaciteiten om mee te discussiėren, dus waarom verdwijn je niet gewoon uit dit topic of forum?
Je bent simpel, maar dat zag je waarschijnlijk ook al aan je cijferlijst.
Met alle respect, maar bij elke post moet ik nadenken of je het inzichtelijk wel begrijpt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat om MEER spullen, of MEER geld...![]()
Het leven op deze aardbol is voor veel te veel mensen gewoon niet goed.
Echt jammer dat je het grote plaatje niet ziet. (niet shit of kut bedoeld,)
Wat ik dan wel weer grappig vindt, je spreekt over dat het nooit zal gebeuren, en toch in deze post zie je het wel voor je.
Nee, dat waren geen vragen. Je had het over ontwikkeling van geld en oorlog.quote:Zijn gewone vragen.
Waarin zijn wij eigenlijk zo ontwikkeld?
Alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zijn gewone vragen.
Waarin zijn wij eigenlijk zo ontwikkeld?
Het is heel duidelijk dat jij geen respect hebt, niet voor jezelf en niet voor andere.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Met alle respect, maar bij elke post moet ik nadenken of je het inzichtelijk wel begrijpt.
quote:Ik heb in geen een van mijn posts het woord "meer" gebruikt, ook geen meer geld. Ik heb het over welvaart, en voor een Afrikaan is meer welvaart al een normale boterham.
Stom spelletje...maar goed...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met jullie leven mee te doen. Ik ben gelukkig genoeg, dus waarom zou ik meer willen. Ik ben niet hebzuchtig. Jullie willen graag in een wereld leven waarvan jullie denken dat het een succes is. Als het geen succes is, dan hoeven jullie in ieder geval niet in mijn land te komen, hoewel alle inwoners gezamenlijk "ons" land is.
"Dat" zei ik dan weer niet, maar goed, je bedoeld dat ik zei: je het voor je ziet, die gekke autistische wereld die we voor je neus bungelen. En jij wilt er niet in wonen.quote:En wat bedoel je in je laatste zin met "dat"?
Precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alles.
Oorlog, medisch gebied. technologisch, noem het maar op.
En te denken dat het puur geld is wat voor problemen zorgt vind ik iets naief. Er zullen altijd mensen zijn die meer willen, ook als ze bijna alles kunnen krijgen. Er zijn mensen die bediend willen worden zonder constant lief te moeten zijn. Mensen die simpelweg gewoon meer willen hebben dan een ander.
Vind je deze reactie niet een beetje flauw? Iemand is natuurlijk niet per se simpel of dom omdat hij of zij zich een geldloze wereld voor kan stellen. Ik kan dat in grote lijnen ook, al zitten er naar mijn idee nog wel haken en ogen aan het voorgestelde idee. Maar dat heeft wellicht ook te maken met het gegeven dat ik nog niet voldoende geinformeerd ben over the venus project.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet de capaciteiten om mee te discussiėren, dus waarom verdwijn je niet gewoon uit dit topic of forum?
Je bent simpel, maar dat zag je waarschijnlijk ook al aan je cijferlijst.
Is dit alles? Waarom is er niet meer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alles.
In deze wereld wel, heb je helemaal gelijk in.quote:En te denken dat het puur geld is wat voor problemen zorgt vind ik iets naief. Er zullen altijd mensen zijn die meer willen, ook als ze bijna alles kunnen krijgen. Er zijn mensen die bediend willen worden zonder constant lief te moeten zijn. Mensen die simpelweg gewoon meer willen hebben dan een ander.
Oorlog is juist een teken dat we onderontwikkeld zijn. En ik snap dat je de technologische vooruitgang van militair materieel bedoelt, maar oorlog bewijst eigenlijk dat wij een onderontwikkelde soort zijn. Elkaar afmaken lijkt mij geen natuurlijk gedrag. Anders hadden mensen immers ook geen trauma na een oorlog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alles.
Common Koos, of het nou een voor- of tegenstander van je systeem is, maar je kunt toch wel zien dat we hier met een klein rotkind van 15 te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je deze reactie niet een beetje flauw? Iemand is natuurlijk niet per se simpel of dom omdat hij of zij zich een geldloze wereld voor kan stellen. Ik kan dat in grote lijnen ook, al zitten er naar mijn idee nog wel haken en ogen aan het voorgestelde idee. Maar dat heeft wellicht ook te maken met het gegeven dat ik nog niet voldoende geinformeerd ben over the venus project.
En toch ben ik niet bepaald dom en dat was ook af te zien aan mijn cijferlijst.
Heeft helemaal niks met cijferlijsten te maken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je deze reactie niet een beetje flauw? Iemand is natuurlijk niet per se simpel of dom omdat hij of zij zich een geldloze wereld voor kan stellen. Ik kan dat in grote lijnen ook, al zitten er naar mijn idee nog wel haken en ogen aan het voorgestelde idee. Maar dat heeft wellicht ook te maken met het gegeven dat ik nog niet voldoende geinformeerd ben over the venus project.
En toch ben ik niet bepaald dom en dat was ook af te zien aan mijn cijferlijst.
'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oorlog is juist een teken dat we onderontwikkeld zijn. En ik snap dat je de technologische vooruitgang van militair materieel bedoelt, maar oorlog bewijst eigenlijk dat wij een onderontwikkelde soort zijn. Elkaar afmaken lijkt mij geen natuurlijk gedrag. Anders hadden mensen immers ook geen trauma na een oorlog.
Ja, rot nou maar op, ik heb echt geen zin in jouw gezeik. Ga je nagels maar lakken ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met cijferlijsten te maken...
Wat leren wij nou in school? Dat wat echt belangrijk is?
Hell, de helft blijft uit de boeken, je zou je kapot schamen wat de mensen elkaar aan doen.
Het is nu al niet te verteren.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Common Koos, of het nou een voor- of tegenstander van je systeem is, maar je kunt toch wel zien dat we hier met een klein rotkind van 15 te maken hebben.
Wij hebben het wel over het venus project.quote:Ik heb het niet over het venus project, maar gewoon met haar rare vragen en kreten. Is toch gewoon jammer als je wil discussiėren en er zit een klein kind door te roeptoeteren.
Helaas....ik blijf nog even.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, rot nou maar op, ik heb echt geen zin in jouw gezeik.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik niet al zijn (haar?) reacties heb gelezen, dus een hard oordeel laat ik achterwege. Ik ga in ieder geval op huis aan en daarna de kroeg in. Ik wens een ieder een fijne voortzetting en een goed weekend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Common Koos, of het nou een voor- of tegenstander van je systeem is, maar je kunt toch wel zien dat we hier met een klein rotkind van 15 te maken hebben.
Ik heb het niet over het venus project, maar gewoon met haar rare vragen en kreten. Is toch gewoon jammer als je wil discussiėren en er zit een klein kind door te roeptoeteren.
Juist!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oorlog is juist een teken dat we onderontwikkeld zijn. En ik snap dat je de technologische vooruitgang van militair materieel bedoelt, maar oorlog bewijst eigenlijk dat wij een onderontwikkelde soort zijn. Elkaar afmaken lijkt mij geen natuurlijk gedrag. Anders hadden mensen immers ook geen trauma na een oorlog.
Jij ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik niet al zijn (haar?) reacties heb gelezen, dus een hard oordeel laat ik achterwege. Ik ga in ieder geval op huis aan en daarna de kroeg in. Ik wens een ieder een fijne voortzetting en een goed weekend.
Vraag maar of je mee mag van Koos. Kunnen jullie nog even over het Venus project praten.quote:
Trut, lees je wat wel hij typt? Hij dacht dat ik je zo beoordeel aan hand van je mening, maar ik zeg dus dat het niks met jouw mening over het Venus project te maken heeft.quote:Wij hebben het wel over het venus project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |