Ik.quote:
WTF is veldgangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, hoge gearing, veldgang en lage gearing, permanente 4x4
quote:
een soort versnelling tussen de gewone gearing (wat je op de vlakke, verharde weg gebruikt en elke auto dus heeft) en de lage gearing dus ? Want ik kan die term echt nergens terug vinden in een passende context.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de versnelling om door het veld te gaan. niet heel zwaar terrein, maar ook niet op de weg
Alleen al niet het originele blok meer.. Maar weet niet hoeveel die heeft gedraaidquote:
Zolang je gewoon onderhoud doet maakt dat ook geen ruk uit. Is al het laswerk klaar trouwens?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen al niet het originele blok meer.. Maar weet niet hoeveel die heeft gedraaid
juistquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
een soort versnelling tussen de gewone gearing (wat je op de vlakke, verharde weg gebruikt en elke auto dus heeft) en de lage gearing dus ? Want ik kan die term echt nergens terug vinden in een passende context.
Was voor de zomer al klaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zolang je gewoon onderhoud doet maakt dat ook geen ruk uit. Is al het laswerk klaar trouwens?
Heb je de term veldgang zelf verzonnen ? Ik vind het wel een goede overigens ...quote:
Ik denk eerder aan schijten in de hei bij veldgang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je de term veldgang zelf verzonnen ? Ik vind het wel een goede overigens ...
Sjongejonge luie donder maak dat ding netjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was voor de zomer al klaar.. Alleen nog niet de moeite gedaan om de grondlaag af te lakken.
Lada Niva Club Vlaanderen uiteraard he. Echt een Vlaams woordquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je de term veldgang zelf verzonnen ? Ik vind het wel een goede overigens ...
In Fryslân hebben we wc's om op te poepenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan schijten in de hei bij veldgang.
Daarom vond ik het ook vreemd dat jouw Niva veldgang heeft.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân hebben we wc's om op te poepen
Hij is hartstikke netjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sjongejonge luie donder maak dat ding netjes.
Echt he.. hij kan het niet helpen, het is genetisch, hij is óf doorgewinterd homo, óf misbruikt door de nonnen in het klooster waar zijn moeder hem ooit heeft achtergelaten omdattie 3 keer per dag sex had met zijn caviaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef r8ality; als known as: reetjality, het volgende:
Vrouwen kunnen geen nerd zijn. Daar hebben ze de technische capaciteiten niet voor. Voorts kan elke vrouw een vent krijgen, andersom niet.
Slotje.
Oh god hij weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik las tot hier :
[..]
Echt he.. hij kan het niet helpen, het is genetisch, hij is óf doorgewinterd homo, óf misbruikt door de nonnen in het klooster waar zijn moeder hem ooit heeft achtergelaten omdattie 3 keer per dag sex had met zijn cavia
Wát een übertriest figuur zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |