SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ken nog wel een Lada dealer in Duitsland... wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T komt nu uit Tsjechië, maar je weet hoe klantvriendelijk de meeste bedrijven uit voormalige communistischelanden zijn he? Als je er bij staat doen ze alles voor je, maar als ze dingen moeten sturen... Daar hebben ze geen haast mee.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Heb ik net ook gedaan; gewoon de laptop op zijn kant zetten
Als ik dat wist had ik het al gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een Lada dealer in Duitsland... wat wil je hebben?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is leeg, gek kindach is wel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
zon zwart toetsenbord met grijze opdruk is best kut als je niet blind kunt typen btw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.
*wijst en lacht naar SD*
jij kunt filmpjes draaien en gifjes makenquote:
Je verdwaalt altijd, dus bent wereldvreemd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
nerd [nu:rd] de; m,v -s iem die graag leert, computert e.d. maar verder opvalt door wereldvreemdheid!!
KDSquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.
*wijst en lacht naar SD*
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je verdwaalt altijd, dus bent wereldvreemd?
Nerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
. Oké.... Dat kan ik helaas niet ontkennen
.
heb je nu met die vishengel van jou een manbakje omhoog moeten houdenquote:
Jep, snijsetje en 2 man erin, en die staalconstruktie een beetje los- en 'schoon'branden zodat ze hem er volgende week in stukkies vanaf kunnen vissenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je nu met die vishengel van jou een manbakje omhoog moeten houden
spannend werk danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, snijsetje en 2 man erin, en die staalconstruktie een beetje los- en 'schoon'branden zodat ze hem er volgende week in stukkies vanaf kunnen vissen
Top Gear magazine en mijn laptoppie bij me.. kan mij niet rustig genoeg zijnquote:
Omdat je hun manier van praten over neemt.quote:
Gaat dat niet heel vreemd rijden met alleen achterwielaandrijving ? Het is dat het een 4x4 is, anders had je het achterste deel van je aandrijflijn ook aan gort gereden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ze mag thuis aansterken tot de grote operatie![]()
heb volgende week een rit van de Lada club ism de Niva club, dus ik moet dan per se een niva hebbenen ik wilde per se mijn vrijheid terug... maar als de goede onderdelen binnen zijn (ondanks dat ik ze gewaarschuwd had hadden ze toch de verkerde besteld...) word het weer een 4x4, over 1 a 2 weken hopelijk. wil wel voor de winter weer 4x4 natuurlijk.
rijd wel wat anders ja, iets andere geweichtsverdeling, is wel goed te merken bij het rijden dat het nu een achteraandrijver isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat je hun manier van praten over neemt.
[..]
Gaat dat niet heel vreemd rijden met alleen achterwielaandrijving ? Het is dat het een 4x4 is, anders had je het achterste deel van je aandrijflijn ook aan gort gereden.
Kijk goed uit in de bochten ! Als je uitbreekt, breek je met de achterkant uit en dan sta je achterstevoren voor je er iets aan kan doen. En je breekt geheid ook sneller uit. Beetje lullig als je je kapot rijdt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijd wel wat anders ja, iets andere geweichtsverdeling, is wel goed te merken bij het rijden dat het nu een achteraandrijver is
Edit2: Dus de vooras wordt bij 4x4 'ingeschakeld' begrijp ik hieruit.quote:Transfer-case to front- and rear axle: Two needle bearing universal joints and slip jokes
Front axle to wheels: open, with constant velocity universal joints.
nee, hoge gearing, veldgang en lage gearing, permanente 4x4quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef densmee het volgende:
hoe is dat normaal dan bij niva
welke keuze heb je op de tussenbak?
2H, 4H en 4L
als je dan op het harde rijdt heb je hem toch in 2H staan en heb je toch aandrijving op de achteras?
Kom op zeg, hoe permanent kan "permanent" zijn bij een Ladaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, hoge gearing, veldgang en lage gearing, permanente 4x4
differentieel weghalen en je hebt een achterwielaandrijverquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe permanent kan "permanent" zijn bij een Lada
Ja, bekend, en nu VVD'er.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oud lijsttrekker leefbaar nederland
de enige keer dat ik op leefbaar nederland heb gestemd was er een lief meisje van net 20 lijsttrekkerquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
Stemmen omdat er een leuk lief meisje voorop staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |