Dat zijn geen duinen, man. Dat zijn gebergten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Zombiehoofd het volgende:
Als ik zo zit te kijken naar die foto ziet het er echt uit als de duinen op texel.
Een vriend van een vriend van een vriend. ja heel geloofwaardig mien jong.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, mijn oom woont op Texel en een vriend van hem is eilandfotograaf. Hij heeft deze foto gemaakt in de serie "bijzondere blik op Texel", uit 2003
Echt geen bergen! Iets is pas een berg als het over de 2500m is dus dit is echt geen berg maar gewoon een heuveltje, precies een duin. Sorry, ik kan er ook niks anders van maken, maar ik geloof er echt geen reet van dat dit de rode zee is.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zijn geen duinen, man. Dat zijn gebergten.
Niemand kan mij er nog van overtuigen dat het Texel zou zijn.
Vrienden zijn voor jou niet geloofwaardig nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een vriend van een vriend van een vriend. ja heel geloofwaardig mien jong.
Die duinen van Texel zijn veel groener, eigenlijk geheel groen met af en toe een beetje zand!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Waar baseer je het dan nu OPEENS op dat het de Rode Zee is? Als ik zo zit te kijken naar die foto ziet het er echt uit als de duinen op texel. Je ziet ook nog de zandbanken. Lijkt me geen rode zee eerlijk gezegd.
[..]
Ik heb er gesnorkeld (in de rode zee) en ik ben ook op Texel geweest. Die zandbanken en die duinen lijken echt te veel op Texel hoor
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ook is in de foto in de OP, lichtblauwe zee te zien, dat duid op koraal, of ondiep water met glimmend zand! Nou wil het feit dat Texel aan het Marsdiep ligt, en het Marsdiep 40 meter diep!
Zie hier het verschil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, zie je me zwaaien vanuit m'n dakraam

Wil je nog meer foto's van mij, zodat je erop kan fappen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet jij een nieuwe bril kopen. Zo lichtblauw is het echt niet. Dat op de foto is waarschijnlijk daar rechts boven gemaakt, bij dat blauwere water bij die zandbanken. Ik (en velen met mij) denk (weet) dat het Texel is en een paar zitten gewoon te zeiken hier.
Wow mooi hoor daar wil ik wel meer van zienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je nog meer foto's van mij, zodat je erop kan fappen?
[ afbeelding ]
alsjeblieft.
Zo joh, ben je ouder op die laatste foto? Maar nee dankje, ik ben geen homo noch necrofiel.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je nog meer foto's van mij, zodat je erop kan fappen?
[ afbeelding ]
alsjeblieft.
Het is gewoon racisme op basis van uiterlijk.quote:
Hoezo racisme op basis van uiterlijk? Het is vrij duidelijk dat het texel is en jij blijft er maar aan vast houden. Op basis van wat voor uiterlijk? Bril?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon racisme op basis van uiterlijk.
Heb ik niet gedaan door dat bericht van jou hoor..quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:29 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Hoezo racisme op basis van uiterlijk? Het is vrij duidelijk dat het texel is en jij blijft er maar aan vast houden. Op basis van wat voor uiterlijk? Bril?
Waarom heb je overigens die foto uit je fobo gehaald Dan neem ik wel een andere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |