Hoe bedoel jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
hihi, het is een Tong80 verschijning
Socios heeft idd het topic een beetje verpest met zijn gezwam over de rode zee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer komt er een Texel adoratietopic als deze, maar dan beter?
Ja, die Socios ook altijd. Zijn algemene kennis is duidelijk beneden peil.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
Socios heeft idd het topic een beetje verpest met zijn gezwam over de rode zee.
Geenszins.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, die Socios ook altijd. Zijn algemene kennis is duidelijk beneden peil.
Fail.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef cool15 het volgende:
[imghttp://2.bp.blogspot.com/(...)00/bunny_pancake.jpg[/img]
Het is Texel niet, en ik kan het weten.quote:
quote:
waarom heb je mijn link gesloopt in je quotequote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef cool15 het volgende:
[imghttp://2.bp.blogspot.com/(...)00/bunny_pancake.jpg[/img]
smoothquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef cool15 het volgende:
[..]
[..]
waarom heb je mijn link gesloopt in je quote
haha, grappig man.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef cool15 het volgende:
[..]
[..]
waarom heb je mijn link gesloopt in je quote
Heel goed. Ik weet ook 100% dat het Texel niet is. Het is serieus gewoon een bootje op de Rode Zee.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Het is Texel niet, en ik kan het weten.
Nog steeds ontkennen dat het Texel isquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel goed. Ik weet ook 100% dat het Texel niet is. Het is serieus gewoon een bootje op de Rode Zee.
jij bent grappig man, mij laten lijken dat ik faaldequote:
Serieus denken dat het wel Texel is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog steeds ontkennen dat het Texel is
En terecht!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog steeds ontkennen dat het Texel is
Jij bent grappig door net te doen alsof ik de quote veranderd heb!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef cool15 het volgende:
[..]
jij bent grappig man, mij laten lijken dat ik faalde
Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef cool15 het volgende:
Gast, mijn oom woont op Texel en een vriend van hem is eilandfotograaf. Hij heeft deze foto gemaakt in de serie "bijzondere blik op Texel", uit 2003quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel goed. Ik weet ook 100% dat het Texel niet is. Het is serieus gewoon een bootje op de Rode Zee.
En daar kom je nu ineens mee aan...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Gast, mijn oom woont op Texel en een vriend van hem is eilandfotograaf. Hij heeft deze foto gemaakt in de serie "bijzondere blik op Texel", uit 2003
Ik woon in Den Helder, wie heeft er nou de beste blik op texel jij of ik!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, mijn oom woont op Texel en een vriend van hem is eilandfotograaf. Hij heeft deze foto gemaakt in de serie "bijzondere blik op Texel", uit 2003
Dit vertelde hij mij laatst tijdens het kerstdiner met de familie. Hij had de foto's uit die serie mee in een map en ik herkende meteen de foto uit dit topic.quote:
Dagoduck komt uit Den Helder. Die weet heus wel waar 'ie over praat.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit vertelde hij mij laatst tijdens het kerstdiner met de familie. Hij had de foto's uit die serie mee in een map en ik herkende meteen de foto uit dit topic.
Beweer je nu dat ik lieg?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dagoduck komt uit Den Helder. Die weet heus wel waar 'ie over praat.
Een goede eigenschap van mensen is als ze hun fouten toegeven. Je zou hier eens gebruik van moeten maken, Socios.quote:
+1quote:
Dat deed ik eerst ook, maar ik kom ervan terug. Ik ben er inmiddels voor de volle 100% van overtuigd dat ik gelijk heb en dat de foto in de OP niet van Texel is.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Een goede eigenschap van mensen is als ze hun fouten toegeven. Je zou hier eens gebruik van moeten maken, Socios.
Ik waarder Socios als user meer dan jouquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Dagoduck die het topic even om zeep helpt
Waar baseer je het dan nu OPEENS op dat het de Rode Zee is? Als ik zo zit te kijken naar die foto ziet het er echt uit als de duinen op texel. Je ziet ook nog de zandbanken. Lijkt me geen rode zee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook, maar ik kom ervan terug. Ik ben er inmiddels voor de volle 100% van overtuigd dat ik gelijk heb en dat de foto in de OP niet van Texel is.
Ik heb er gesnorkeld (in de rode zee) en ik ben ook op Texel geweest. Die zandbanken en die duinen lijken echt te veel op Texel hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Overigens ben ik er zelf geweest, bij de rode zee dus. Ik kan je verzekeren dat de foto uit de OP de rode zee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |