wij kennen het ook en weten het ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Texel ´minder´is?![]()
Ik vind Texel ook een leuk Waddeneilanden. Ik ken het ook. Daarom weet ik zeker dat de foto in de OP niet van Texel is.
Mooi eiland, dat is al aan de OP te zien.quote:
Hmmz, vreemd. Volgens planning is dat sinds 4 oktober weer DD-AR geworden (oude dubbeldekkers). Denk wat problemen met materieelinzet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
Ganze Dag, Castricum-Leiden. Treintje van 58 en 26 meen ik.
Zeker. Misschien heeft TS nog meer foto's van zn trip naar Texel. Bijvoorbeeld van de vuurtoren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mooi eiland, dat is al aan de OP te zien.
Het is wel raar, af en toe heb ik wel zo'n nieuwe locomotief ach. Kan je niet doorgeven dat ze wat meer karretje eraan kunnen hangen? Ik prefeer om te zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens planning is dat sinds 4 oktober weer DD-AR geworden (oude dubbeldekkers). Denk wat problemen met materieelinzet.
je zelf een expert noemen maakt het je geen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
Denken jullie maar lekker dat het Texel is. De echte experts weten wel dat het niet zo is.
Je staat alleen tegenover een legio experts. Het toont lef om ondanks alles alsnog vol te houden dat je het aan het rechte eind hebt. Desalniettemin is het Texel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
Denken jullie maar lekker dat het Texel is. De echte experts weten wel dat het niet zo is.
Het is geen Texel.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is geen Texel.
Zucht...
http://maps.google.nl/map(...)52,0.529404&t=k&z=11
Check die link. Nergens ´bergen´ te bekennen. Alleen aan de zuidkant een zandvlakte. Die is plat i.t.t. wat op de foto in de OP staat, waar stukje ´bergen´ te zien is.
Alsof jij weet wat bergen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is geen Texel.
Zucht...
Check die link. Nergens ´bergen´ te bekennen. Alleen aan de zuidkant een zandvlakte. Die is plat i.t.t. wat op de foto in de OP staat, waar stukje ´bergen´ te zien is.
Kijk dan op deze luchtfoto:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:15 schreef PeZu het volgende:
Google maps geloven
Iedereen weet dat beheerd wordt door overheden om juist zulke culturele schatten te verbergen.
Gast...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk dan op deze luchtfoto:
[ afbeelding ]
Louter een zandvlakte te zien dat geenszins lijkt op de foto in de OP.
Basta.
Die link is helemaal niet naar Texelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is geen Texel.
Zucht...
Zandvlakte <-> duinenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Basta.
gefingeerd bewijs opvoeren, zelfs mijn ongetrainde oog ziet dat geen echt zand maar gephotoshopt is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Basta.
Schei toch uit. Kijk anders op een wegenkaart. En vergelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:18 schreef Heff het volgende:
Die link is helemaal niet naar Texel![]()
Nu snap ik waarom TS Texel niet kent.
Nee, is geen fotoshop. Sowieso foto´s bewerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
gefingeerd bewijs opvoeren, zelfs mijn ongetrainde oog ziet dat geen echt zand maar gephotoshopt is.
Wegenkaartquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Kijk anders op een wegenkaart. En vergelijk.
Oke ik ga het nu opzoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
kaarten geloven, wij geloven onze eigen ogen en weten wat we zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
pure onzin, die foto is zo bewerkt als de kop van patricia paay dat ziet echt iedereen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, is geen fotoshop. Sowieso foto´s bewerken.
Oké, jij je zin. Het is Rottumerplaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
Volgens mij spannen jullie samen. Ik weet wel beter. Dit is geen Texel. Jullie zoeken het maar uit. Klaar.
Je kan gewoon niet tegen je verlies. Texel, klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
Volgens mij spannen jullie samen. Ik weet wel beter. Dit is geen Texel. Jullie zoeken het maar uit. Klaar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je zégt: Tessel. Heel vreemd is dat.
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je zégt: Tessel. Heel vreemd is dat.
Zou zomaar kunnen dat Socios het nog steeds zo zegt, en dat daar het volgende topic over zal gaan. Ik zie de "Mensen die" alweer drijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Stoeprand het volgende:
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.
Haha, dat klinkt me heel bekend. Ben je er zelf ook geweest? Ik vind vooral dat deel wat ook te zien is op de foto in de OP erg leuk, ik zal er graag nog eens heel gaan. Teksel, mooie tijd was dat ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.
En iedereen weer lachen over treinen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Socios het nog steeds zo zegt, en dat daar het volgende topic over zal gaan. Ik zie de "Mensen die" alweer drijven.
Ah ja klopt, sociosquote:
Juist. En die foto is van Texel, niet van Rode Zeeland.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |