kaarten geloven, wij geloven onze eigen ogen en weten wat we zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Kijk anders op een wegenkaart. En vergelijk.
pure onzin, die foto is zo bewerkt als de kop van patricia paay dat ziet echt iedereen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, is geen fotoshop. Sowieso foto´s bewerken.
Oké, jij je zin. Het is Rottumerplaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
Volgens mij spannen jullie samen. Ik weet wel beter. Dit is geen Texel. Jullie zoeken het maar uit. Klaar.
Je kan gewoon niet tegen je verlies. Texel, klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
Volgens mij spannen jullie samen. Ik weet wel beter. Dit is geen Texel. Jullie zoeken het maar uit. Klaar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je zégt: Tessel. Heel vreemd is dat.
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je zégt: Tessel. Heel vreemd is dat.
Zou zomaar kunnen dat Socios het nog steeds zo zegt, en dat daar het volgende topic over zal gaan. Ik zie de "Mensen die" alweer drijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Stoeprand het volgende:
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.
Haha, dat klinkt me heel bekend. Ben je er zelf ook geweest? Ik vind vooral dat deel wat ook te zien is op de foto in de OP erg leuk, ik zal er graag nog eens heel gaan. Teksel, mooie tijd was dat ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, ja. Als kind zei ik altijd Teksel. Mijn familie altijd lachen, want ik was me toch een leuk joch.
En iedereen weer lachen over treinen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Socios het nog steeds zo zegt, en dat daar het volgende topic over zal gaan. Ik zie de "Mensen die" alweer drijven.
Ah ja klopt, sociosquote:
Juist. En die foto is van Texel, niet van Rode Zeeland.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |