abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87299845
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dus jij mag dat wel van een ander zeggen, maar een ander niet over jou. :')
Het is simpelweg niet relevant voor de stelling dat Daphne een cliché uitbraakt. En daar ging het toevallig over, zoals je had kunnen lezen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:47:28 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87299976
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:

Het voelde alsof met name Isa Hoes er ook heel nauw bij betrokken is geweest dus ik had niet het gevoel dat hij het voor zichzelf deed, meer om Antonie te eren en de familie te beschermen zodat de pers er niet nog verder opduikt....
Dat zul je toch wel begrijpen hé.Albert deed het om Antonie te eren en ook voor Isa en familie. Ik vond dat ie niet verkeerd deed.
pi_87300005
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het is simpelweg niet relevant voor de stelling dat Daphne een cliché uitbraakt. En daar ging het toevallig over, zoals je had kunnen lezen.

"Ik leef mee met de nabestaanden" is wat dat betreft even (of meer) cliché.
Wat mij betreft heeft mevrouw Deckers een spreukenkalender op haar wc hangen, ze weet er in dit geval iig wel een gepaste uit te zoeken.
pi_87300044
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Maartel het volgende:

[..]

"Ik leef mee met de nabestaanden" is wat dat betreft even (of meer) cliché.
Wat mij betreft heeft mevrouw Deckers een spreukenkalender op haar wc hangen, ze weet er in dit geval iig wel een gepaste uit te zoeken.
Ja dat klopt en wat meen je met deze vaststelling toe te voegen? :')

Het is toch niet zo dat iemand het haar wil verbieden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:49:12 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87300069
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Vond het een sterke Boulevard... respect voor Albert dat ie daar gaat zitten en hoe hij over de beslissing van Antonie spreekt... en die uitspraak van Daphne Deckers was echt zo ontzettend raak
Ja ik ook.. Erg knap hoor.
pi_87303269
Is er al bekend hoe hij zelfmoord gepleegd heeft?

Ik begreep dat zijn vrouw hem gevonden heeft. Hoop dat zijn kinderen niet in de buurt waren.
pi_87303678
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef utrecht1970 het volgende:

Ik begreep dat zijn vrouw hem gevonden heeft. Hoop dat zijn kinderen niet in de buurt waren.
Is niet bekend en gaan ze niet bekend maken. Dat hebben ze wel bekend gemaakt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:01:29 #258
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87303977
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is niet bekend en gaan ze niet bekend maken. Dat hebben ze wel bekend gemaakt.
Mooi zo...gaat ons ook helemaal niets aan, hoe hij het gedaan heeft... :N
Leef en Laten Leven
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:07:11 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87304285
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef utrecht1970 het volgende:

Ik begreep dat zijn vrouw hem gevonden heeft.
Hoop dat zijn kinderen niet in de buurt waren.
Ah, ok, Shownieuws had het over vrienden die hem gevonden zouden hebben.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:07:11 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87304286
Voor mij nog steeds een raadsel hoe Verlinde met een twinkeling in zijn ogen dat hele programma heeft kunnen presenteren. Ik geloofde 'm niet.

Dat ie z'n programma wil maken kan ik nog begrijpen. Maar als je ogen een uur lang twinkelen en je geen aangeslagen indruk maakt op mij, dan wantrouw ik 'm.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:08:05 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87304326
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor mij nog steeds een raadsel hoe Verlinde met een twinkeling in zijn ogen dat hele programma heeft kunnen presenteren. Ik geloofde 'm niet.

Dat ie z'n programma wil maken kan ik nog begrijpen. Maar als je ogen een uur lang twinkelen en je geen aangeslagen indruk maakt op mij, dan wantrouw ik 'm.
Misschien had ie het al aan zien komen en was hij niet zo geschokt en wilde hij professioneel blijven.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:11:06 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87304502
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien had ie het al aan zien komen en was hij niet zo geschokt en wilde hij professioneel blijven.
las ik net ook al ergens dat het voor zijn omgeving niet echt een verassing was.
of iig voor albert v niet.
voor zn vrouw en kinderen denk ik wel. die willen zoiets niet eens zien aankomen, lijkt me
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:11:45 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87304541
en ik ga ook ophouden om erover te lezen en doen nu ook want ik word er zelf depri van
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:12:36 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87304585
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel erg, dat stukje dat eerder in het vorige deel voorbij kwam, waar hij het over had dat hij met z'n oudste over zelfmoord sprak, en iets van 'praat erover als je je zo slecht voelt'.
;(
en ook dat stukje dat hij zijn vader vroeger heel erg heeft gemist omdat die er simpelweg niet was.
pi_87304753
Zal toch wel uitlekken gok ik.
pi_87304774
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Zal toch wel uitlekken gok ik.
Dat doet het zelden gelukkig.
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:27:17 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87305359
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Mooi zo...gaat ons ook helemaal niets aan, hoe hij het gedaan heeft... :N
Das waar, maar toch wel iets dat je je afvraagt. Net als, wist Isa dat hij het woensdag in de namiddag zou doen? Hoe heeft hij afscheid genomen van zijn kinderen. . .
pi_87305608
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Das waar, maar toch wel iets dat je je afvraagt. Net als, wist Isa dat hij het woensdag in de namiddag zou doen? Hoe heeft hij afscheid genomen van zijn kinderen. . .
Privé aangelegenheid. Gaat ons toch geen fuck aan.
pi_87305984
quote:

[..]

Je laat het nu net klinken alsof ze het samen gepland hebben, of heb ik iets gemist? :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:39:09 #270
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87306062
quote:

[..]

Ik vraag me dat niet af.
Je kan je zo ook al voorstellen dat het een drama was. Die details lijken mij te veel op sensatiezucht...
Stel je voor dat jij in die situatie zou zitten, dan zou je toch ook vinden dat het jouw privé is.
Leef en Laten Leven
pi_87306622
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik vraag me dat niet af.
Je kan je zo ook al voorstellen dat het een drama was. Die details lijken mij te veel op sensatiezucht...
Stel je voor dat jij in die situatie zou zitten, dan zou je toch ook vinden dat het jouw privé is.
Ik vraag het me ook niet af. Bepaalde dingen moeten gewoon privé blijven, die mensen leven al zo in de bekendheid.
pi_87307982
O, triest ;(

Als ik over zelfmoord hoor, moet ik altijd denken aan een boek dat ik ooit las over zelfmoordenaars (en hun beweegredenen en motieven). Ik was toen zo geschokt, en nog steeds, om te lezen dat een groot aantal geïnterviewden die een mislukte zelfmoordpoging achter de rug hadden, nu zeiden: "Goddank dat het toen niet gelukt is."

Het is in veel gevallen dus wel degelijk een impulsieve daad, die weliswaar wordt ingegeven door gevoelens van extreme depressie. Lullig genoeg kan zo'n depressie schommelen. En soms zelfs (met medicijnen, neem ik aan) genezen of in elk geval draaglijk worden. En als dat gebeurt, komt het dus geregeld voor dat iemand met afschuw terugkijkt op zijn eigen zelfmoordpoging. (Ik moest ook denken aan Rogi Wieg, de dichter, die een aantal mislukte zelfmoordpogingen deed. Leeft die nog? Ik weet nog dat iemand hem in een talkshow toesnauwde: "Ja sukkel, je moet je polsen ook niet in de lengte doorsnijden. Als je dood wilt, snijd in de toekomst dan in de breedte -O- :') )

Enfin, dat maakt het er allemaal niet vrolijker op :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:25:56 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87308098
Mooie Boulevard, en mooie beelden overal...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:27:55 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87308178
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:

Ik had een paar keer even het idee dat hij mss wel een kalmeringsmiddel op had...

Maar ik vond het verder wel een mooie uitzending.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:31:26 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87308307
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had een paar keer even het idee dat hij mss wel een kalmeringsmiddel op had...

Maar ik vond het verder wel een mooie uitzending.
Ik vond Winston erg mooi presenteren... zonder die brede grijns en gewoon pássend.
pi_87310395
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zul je toch wel begrijpen hé.Albert deed het om Antonie te eren en ook voor Isa en familie. Ik vond dat ie niet verkeerd deed.
Ja daarom zei ik dat dus ook he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:42:18 #277
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_87310508
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja daarom zei ik dat dus ook he
:D
pi_87310623
Heeft iemand net gekeken op Net1?

Wilde naar bed gaan maar ben blijven kijken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:58:26 #279
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_87311491
quote:
Ik vind dit heel legitiem, het is ook natuurlijk om je dat af te vragen. Van veel publiekelijk bekende zelfmoorden is het later ook bekend geworden. Dat is ook het meest moeilijk te begrijpen, die laatste minuten.. wat denk je dan nog, erg bedrukt, onbekende gevoelens als je de daad doet, of juist opluchting.. geen enkele twijfel?

Dacht hij nog iets toen hij voor het laatst vrouw en kinderen zag, speelde hij toneel, of toch vooral gefocust op moed verzamelen? Voor dit soort vragen hoeft niemand zich schuldig te voelen, dat je er geen antwoord op krijgt (vaker later in de geschiedenis wel) doet niet terzake.
pi_87312199
Het laat me maar niet los. Ik had een enorm zwak voor die man, ook voor Isa trouwens.

Ik heb ook het idee dat het impulsief is geweest. Toch in zekere zin onnodig zeg maar. Ik baseer dat nergens op, gewoon op gevoel.
pi_87312200
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef Perico het volgende:
Dacht hij nog iets toen hij voor het laatst vrouw en kinderen zag, speelde hij toneel, of toch vooral gefocust op moed verzamelen?
Dit vraag ik me ook altijd af. Hoe werkt dat? Wat denk je dan?
pi_87312214
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

las ik net ook al ergens dat het voor zijn omgeving niet echt een verassing was.
of iig voor albert v niet.
voor zn vrouw en kinderen denk ik wel. die willen zoiets niet eens zien aankomen, lijkt me
Eind augustus zou hij nog gezegd hebben dat hij eindelijk over zijn depressies heen was.

Degene die "Giel" deze ochtend presenteert (Giel is er niet) vertelde hoe hij laatst nog in de studio was (of zoiets ik sliep nog half). Een brok energie. Vrolijk, gezellig, blij. Veel vertellen, kletsen met de aanwezige band, foto's maken, voetballen buiten...gewoon echt leuk enzo.

Hij werd blijkbaar echt heen en weer geslingerd emotioneel.
pi_87312237
Hij en Isa kwamen bij mij vooral kleurig over (niet alleen hun lifestyle overigens..)

Hoorde gisteren bij het programma Pauw & Witteman dat er 500.000 mensen in Nederland aan zware depressie lijdt en jaarlijks 1500 mensen zelfmoord plegen! Best schokkend..
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:21:10 #284
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87312294
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:01 schreef lily het volgende:

[..]

Eind augustus zou hij nog gezegd hebben dat hij eindelijk over zijn depressies heen was.

Degene die "Giel" deze ochtend presenteert (Giel is er niet) vertelde hoe hij laatst nog in de studio was (of zoiets ik sliep nog half). Een brok energie. Vrolijk, gezellig, blij. Veel vertellen, kletsen met de aanwezige band, foto's maken, voetballen buiten...gewoon echt leuk enzo.

Hij werd blijkbaar echt heen en weer geslingerd emotioneel.
Stemmingswisselingen blijkbaar. Dat it de zijde van depressie waar je niet zoveel over hoort. Juist als je depressief bent, kan je soms ook heel uitgelaten blij zijn. Omdat je het contrast voelt. Hij zegt er ook nog iets over in de uitzending van een eo programma oid uit 2007 de link staat ergens in dit topic geloof ik. Het hoogste woord heette het, nu weet ik het weer
pi_87312353
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Stemmingswisselingen blijkbaar. Dat it de zijde van depressie waar je niet zoveel over hoort. Juist als je depressief bent, kan je soms ook heel uitgelaten blij zijn. Omdat je het contrast voelt. Hij zegt er ook nog iets over in de uitzending van een eo programma oid uit 2007 de link staat ergens in dit topic geloof ik. Het hoogste woord heette het, nu weet ik het weer
Iemand gaf gisteren ook aan dat ze zich zo rond augustus echt zorgen gingen maken. Juist omdat hij zo uitgelaten en druk was. Het viel ze op omdat hij 14 uur per dag aan het twitteren was. Dus veel te weinig sliep en helemaal doorsloeg op dat ene ding.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:53:10 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87312497
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Iemand gaf gisteren ook aan dat ze zich zo rond augustus echt zorgen gingen maken. Juist omdat hij zo uitgelaten en druk was. Het viel ze op omdat hij 14 uur per dag aan het twitteren was. Dus veel te weinig sliep en helemaal doorsloeg op dat ene ding.
Ik hoorde het ook, van het twitteren. Wel herkenbaar. Ik ga ook veel meer fokken als het slecht gaat..
Maar ja, hoe en wat de aanleiding precies was komen we niet achter denk ik.
pi_87312703
Vreselijk, ik blijf er vaak aan denken. En dat gezeur over dat Albert niet op de juiste manier zou reageren, alsjeblieft zeg, daar gaat het toch helemaal niet om? Gun die man zijn manier om hierop te reageren zonder daar gelijk argwanend over te gaan doen, alsof hij dit zo gewild heeft.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:37:18 #288
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_87313005
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 06:54 schreef lily het volgende:
Het laat me maar niet los. Ik had een enorm zwak voor die man, ook voor Isa trouwens.

Ik heb ook het idee dat het impulsief is geweest. Toch in zekere zin onnodig zeg maar. Ik baseer dat nergens op, gewoon op gevoel.
Dat dus allebei inderdaad. En ik moet er toch wel vaak aan denken hoe Isa en de kinderen zich moeten voelen. Zo triest.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_87313528
Ik wil best weten hoe Isa hem heeft aangetroffen , heeft niks met sensatielust te maken , maar meer om wellicht te weten te komen of hij daar nog rekening mee gehouden heeft, hoe Isa hem zou aantreffen.

Daarbij horen we meestal over een bekend figuur hoe of wat , een overdosis van deze of gene wordt maar al te graag door Albert verteld bij Boulevard; tenzij het een familielid betreft, dan is er opeens sprake van respect;

mijn mening hoor
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:19:42 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87313533
Ik denk dat albert vooral ondanks de keuze enorm trots was op hem, trots op wat hij bereikt was, en straalde door de filmbeelden. Ik kan me dat wel voorstellen.

En ja hij zal zijn laatste toneelstukken hebben opgevoerd maar dat is puur een aanname die ik maak door eigen ervaring.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:21:49 #291
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_87313577
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:12 schreef Moja het volgende:
Vreselijk, ik blijf er vaak aan denken. En dat gezeur over dat Albert niet op de juiste manier zou reageren, alsjeblieft zeg, daar gaat het toch helemaal niet om? Gun die man zijn manier om hierop te reageren zonder daar gelijk argwanend over te gaan doen, alsof hij dit zo gewild heeft.
Inderdaad, ís er wel één juiste manier om hierop te reageren? Op iedere manier van reageren is wel wat aan te merken.

Ik was gisteren echt sip van het nieuws, ik hoorde het op het werk en we keken elkaar allemaal helemaal ongelovig aan, er heerste echt zo'n WTF :? gevoel.
Hopelijk heeft hij de rust waar hij naar verlangde en kunnen zijn vrouw en kinderen het op een of andere manier toch een plaats geven.
Fuck the EBU
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:23:09 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87313605
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:19 schreef sharam het volgende:
Ik wil best weten hoe Isa hem heeft aangetroffen , heeft niks met sensatielust te maken , maar meer om wellicht te weten te komen of hij daar nog rekening mee gehouden heeft, hoe Isa hem zou aantreffen.

Daarbij horen we meestal over een bekend figuur hoe of wat , een overdosis van deze of gene wordt maar al te graag door Albert verteld bij Boulevard; tenzij het een familielid betreft, dan is er opeens sprake van respect;

mijn mening hoor
Bij die mensen is het nieuws dan al naar buiten gebracht door die gene zijn managment/familie oid.
Die gast maakt alleen zijn programma,
Dus dat is hem niet te verwijten ik vind je daar een beetje verkeerd redeneren daarover.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_87313707
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Bij die mensen is het nieuws dan al naar buiten gebracht door die gene zijn managment/familie oid.
Dus dat is hem niet te verwijten ik vind je daar een beetje verkeerd redeneren daarover.
Als het niet dichtbij hem staat dan geeft hij graag alle details en het liefst nog een belletje erachteraan live in de uitzending.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:30:03 #294
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_87313737
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Neehoor, normaal weet 's lands grootste roddelkoning niet hoe snel en hoe uitgebreid ie roddels over anderen de wereld in moet slingeren en hoe ie anderen zoveel mogelijk kan beschadigen. Nu gaat ie ineens de woorden 'uiterste terughoudendheid' in die verklaring zetten. Nou, da's in zijn geval nogal lachwekkend.
pi_87313743
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Als het niet dichtbij hem staat dan geeft hij graag alle details en het liefst nog een belletje erachteraan live in de uitzending.
Ze hebben al vaker hele degelijke en nette uitzendingen gemaakt na iemand overlijden.
pi_87313753
Vannacht de uitzending van RTL Boulevard terug gekeken, ik vond het een erg mooie en respectvolle uitzending.
In de kritiek die hier op Albert werd geuit kan ik me niet vinden, ik vind het ontzettend moedig en knap van hem dat hij toch de uitzending gemaakt heeft, ik kon zien dat hij toch erg emotioneel is.
Fijn dat hij voor Isa&kids de aflevering heeft willen maken.

wat ik ook afvraag op welke manier hij afscheid van het leven heeft genomen, zoals als sharam heeft aangeven, dat hij rekening heeft kunnen houden met de manier waarop hij zou worden aangetroffen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87313816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze hebben al vaker hele degelijke en nette uitzendingen gemaakt na iemand overlijden.
Ja, dat is een prima masker. Wel eens gezien wat aan zo'n uitzending vooraf gaat?
Uiteindelijk gaat het om sensatie en kijkcijfers.
pi_87313826
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:34 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ja, dat is een prima masker. Wel eens gezien wat aan zo'n uitzending vooraf gaat?
Uiteindelijk gaat het om sensatie en kijkcijfers.
Jij weet er kennelijk alles vanaf hoe dat achter de schermen gaat. Dus vertel............
pi_87313852
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij weet er kennelijk alles vanaf hoe dat achter de schermen gaat. Dus vertel............
Ik heb het niet over achter de schermen. Ik heb het over de eerste berichtgevingen bij iemands overlijden in datzelfde programma.
pi_87313863
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over achter de schermen. Ik heb het over de eerste berichtgevingen bij iemands overlijden in datzelfde programma.
En die zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')