abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87297268
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zei toch ook niet dat ik het origineel vond? Ik vond en vind het gewoon een mooie en treffende uitspraak in dit geval.
Ik dacht ook niet dat jij het wel origineel vond, maar ik wilde er meer zeggen dat ik Daphne ervan verdenk dat ze weer eens loopt te papegaaien. Ach, veel meer had ik ook niet verwacht.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 19:50:23 #227
163650 Greys
pi_87297352
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik dacht ook niet dat jij het wel origineel vond, maar ik wilde er meer zeggen dat ik Daphne ervan verdenk dat ze weer eens loopt te papegaaien. Ach, veel meer had ik ook niet verwacht.

Nou nou.
Haar wordt om een reactie gevraagd en ze kiest er voor om dit te zeggen.
Zeg eens eerlijk dan... wat had Daphne wél kunnen zeggen dat nog *nooit* gezegd was in dit soort trieste gevallen? Is alles niet al eens gezegd door een ander? Als jou om een reactie was gevraagd had je vast ook gepapegaaid, al dan niet bewust. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87297500
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou nou.
Haar wordt om een reactie gevraagd en ze kiest er voor om dit te zeggen.
Zeg eens eerlijk dan... wat had Daphne wél kunnen zeggen dat nog *nooit* gezegd was in dit soort trieste gevallen? Is alles niet al eens gezegd door een ander? Als jou om een reactie was gevraagd had je vast ook gepapegaaid, al dan niet bewust. :)
Dat laatste weet jij niet en dat doet er ook helemaal niet toe. Wat we wel weten is dat zij met een cliché op de proppen kwam en ik vind het zeker voor haar wel typisch.

Dat jij het op een forum wenst te herhalen en te becommentariëren is jouw goed recht though. Net zoals ik het irrelevant en clichématig mag vinden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87297676
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Mooie uitspraak van Daphne Deckers:
"Als je je been gebroken hebt, ziet iedereen dat. Als je ziel gebroken is, weet alleen jij dat".
Wat mij betreft een hele mooie en treffende uitspraak!
Don't you love her madly?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:57:46 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87297695
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:32 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat programma heb ik vanmiddag ook gekeken. :'(
Levend dood zijn, te moe om constant opnieuw te moeten vechten.
Misschien ook boos op jezelf omdat het je steeds niet lukt om erboven op te komen en gelukkig te zijn.
Als het echt zo slecht met je gaat, dringt er ook niet meer door wat je WEL allemaal hebt.
Ik kan het me helaas ook voorstellen hoe hij zich heeft gevoeld
Au! Nogal confronterende tekst voor mij.
Ik vind ook dat zijn keuze wel gerespecteerd moet worden, niemand doet dit zomaar ff voor de grap. Maar omdat hij nog een gezin had wel extra pijnlijk, dat hij die heeft moeten achterlaten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87297893
Al die fragmenten en die muziek eronder... het is wel heftig om te zien... en dan te bedenken waar die familie nu doorheen gaat :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87297998
Dit is zo onvoorstelbaar .. ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_87298004
Vond het een sterke Boulevard... respect voor Albert dat ie daar gaat zitten en hoe hij over de beslissing van Antonie spreekt... en die uitspraak van Daphne Deckers was echt zo ontzettend raak
pi_87298081
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat er de hele dag maar 1 zin door zijn hoofd ging: Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet.
:'( :'( :'(
Dat is die zin uit dat liedje dat hij breekbaar zong. Van Hero, dacht ik.

Ja, triest hoor.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:08:16 #235
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_87298164
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef yvonne het volgende:
Oké, dit is mooi gedaan van Albert.
Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof hem niet...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87298200
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Vond het een sterke Boulevard... respect voor Albert dat ie daar gaat zitten en hoe hij over de beslissing van Antonie spreekt... en die uitspraak van Daphne Deckers was echt zo ontzettend raak
Het zal Albert wel kritiek op leveren. Ik had er even een dubbel gevoel over.
Maar als je dit nog voor een dierbare kunt doen. Zo is het natuurlijk wel. Petje af inderdaad.
  Eindredactie Games donderdag 7 oktober 2010 @ 20:09:29 #237
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_87298217
Ben ik nou echt de enige die vind dat hij meer aandacht krijgt dan toen Micheal Jackson dood ging?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_87298257
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vind dat hij meer aandacht krijgt dan toen Micheal Jackson dood ging?
Dit is wel van eigen bodem he? Misschien gek, maar ik kreeg het echt even helemaal koud.
Bij Michael Jackson had ik dat totaal niet.
pi_87298291
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Het zal Albert wel kritiek op leveren. Ik had er even een dubbel gevoel over.
Maar als je dit nog voor een dierbare kunt doen. Zo is het natuurlijk wel. Petje af inderdaad.
Het voelde alsof met name Isa Hoes er ook heel nauw bij betrokken is geweest dus ik had niet het gevoel dat hij het voor zichzelf deed, meer om Antonie te eren en de familie te beschermen zodat de pers er niet nog verder opduikt....
pi_87298363
quote:
Hun naamsbekendheid in NL is anders vrijwel identiek... echt iedereen die ik spreek vandaag begint er over en iedereen kent hem... hij is natuurlijk ook al 20 jaar een bekend gezicht voor miljoenen mensen...
pi_87298530
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het voelde alsof met name Isa Hoes er ook heel nauw bij betrokken is geweest dus ik had niet het gevoel dat hij het voor zichzelf deed, meer om Antonie te eren en de familie te beschermen zodat de pers er niet nog verder opduikt....
Heb helaas alleen het laatste deel gezien. Maar zo kwam het toch ook wel op mij over.
Het beroep van Albert helpt gewoon niet erg, ik stond ook al meteen op punt om hem te veroordelen maar door te kijken verdween dat.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:20:21 #242
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87298703
quote:
Kan best, maar is ook niet zo raar. Antonie stond voor velen veel dichter bij door vooral GTST dan Jackson.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87298781
quote:
Krijgen we dan binnenkort ook 'My Name is Antonie' op tv?
pi_87299410
;(

Mooie uitspraak idd van Daphne (of wie er dan ook het copyright op heeft).. Ken van zowel veel anderen als mezelf momenten dat ze er totaal doorheen zaten, maar iedereen zoiets had van 'ach, dat valt best mee volgens mij..', omdat er 'niets van te zien' was. Daartegenover staan dan weer onbenullige momenten dat er toevallig even een huilbui is om veel minder en iedereen gelijk bezorgd is, want dan is er zichtbaar iets mis.. En dan lijkt het soms wel alsof iemand die jankt om een gebroken hak of dode goudvis serieuzer wordt genomen dan iemand die gewoon serieus met zichzelf en het leven worstelt. :{

Uitspraken als 'wat zonde/laf/egoistisch, hij had toch een leuke baan en mooi gezin!' gaan er bij mij niet in.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:36:38 #245
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_87299465
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Maartel het volgende:
Uitspraken als 'wat zonde/laf/egoistisch, hij had toch een leuke baan en mooi gezin!' gaan er bij mij niet in.
Ik vind 'zonde' niet echt in je rijtje passen, maar goed ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:37:49 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87299514
Uit het hoogste woord (een of andere bijbel :r tekst): wie anderen helpt zal lang leven (ivm het vrijwilligerswerk van AK)

nou, dat hebben we gemerkt -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87299589
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik vind 'zonde' niet echt in je rijtje passen, maar goed ...
Misschien wat onhandig verwoord..
Was iig bedoeld in de zin van 'hij heeft t zo lekker voor elkaar, wat stom dat ie zoiets doet'.
Uiteraard is het zonde dat zoiets heeft moeten gebeuren, voor alle betrokkenen, inclusief hemzelf.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:39:38 #248
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_87299601
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Maartel het volgende:
;(

Mooie uitspraak idd van Daphne (of wie er dan ook het copyright op heeft).. Ken van zowel veel anderen als mezelf momenten dat ze er totaal doorheen zaten, maar iedereen zoiets had van 'ach, dat valt best mee volgens mij..', omdat er 'niets van te zien' was. Daartegenover staan dan weer onbenullige momenten dat er toevallig even een huilbui is om veel minder en iedereen gelijk bezorgd is, want dan is er zichtbaar iets mis.. En dan lijkt het soms wel alsof iemand die jankt om een gebroken hak of dode goudvis serieuzer wordt genomen dan iemand die gewoon serieus met zichzelf en het leven worstelt. :{

^O^

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:40:58 #249
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_87299669
quote:
Ja, de bent de enige :Y
Kom op man, MJ was wereldwijd bekend, Anthonie Kamerling in Nederland.
En natuurlijk krijgt dit veel aandacht, het is ook erg schrikken voor mensen. Zo jong nog, niet verwacht, etc.etc.
Leef en Laten Leven
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:41:50 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87299715
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat laatste weet jij niet en dat doet er ook helemaal niet toe.
Dus jij mag dat wel van een ander zeggen, maar een ander niet over jou. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')