Ik dacht ook niet dat jij het wel origineel vond, maar ik wilde er meer zeggen dat ik Daphne ervan verdenk dat ze weer eens loopt te papegaaien. Ach, veel meer had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik het origineel vond? Ik vond en vind het gewoon een mooie en treffende uitspraak in dit geval.
Nou nou.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij het wel origineel vond, maar ik wilde er meer zeggen dat ik Daphne ervan verdenk dat ze weer eens loopt te papegaaien. Ach, veel meer had ik ook niet verwacht.
Dat laatste weet jij niet en dat doet er ook helemaal niet toe. Wat we wel weten is dat zij met een cliché op de proppen kwam en ik vind het zeker voor haar wel typisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou.
Haar wordt om een reactie gevraagd en ze kiest er voor om dit te zeggen.
Zeg eens eerlijk dan... wat had Daphne wél kunnen zeggen dat nog *nooit* gezegd was in dit soort trieste gevallen? Is alles niet al eens gezegd door een ander? Als jou om een reactie was gevraagd had je vast ook gepapegaaid, al dan niet bewust.
Wat mij betreft een hele mooie en treffende uitspraak!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooie uitspraak van Daphne Deckers:
"Als je je been gebroken hebt, ziet iedereen dat. Als je ziel gebroken is, weet alleen jij dat".
Au! Nogal confronterende tekst voor mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat programma heb ik vanmiddag ook gekeken.![]()
Levend dood zijn, te moe om constant opnieuw te moeten vechten.
Misschien ook boos op jezelf omdat het je steeds niet lukt om erboven op te komen en gelukkig te zijn.
Als het echt zo slecht met je gaat, dringt er ook niet meer door wat je WEL allemaal hebt.
Ik kan het me helaas ook voorstellen hoe hij zich heeft gevoeld
Dat is die zin uit dat liedje dat hij breekbaar zong. Van Hero, dacht ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat er de hele dag maar 1 zin door zijn hoofd ging: Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet.
![]()
![]()
![]()
Het zal Albert wel kritiek op leveren. Ik had er even een dubbel gevoel over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Vond het een sterke Boulevard... respect voor Albert dat ie daar gaat zitten en hoe hij over de beslissing van Antonie spreekt... en die uitspraak van Daphne Deckers was echt zo ontzettend raak
Dit is wel van eigen bodem he? Misschien gek, maar ik kreeg het echt even helemaal koud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vind dat hij meer aandacht krijgt dan toen Micheal Jackson dood ging?
Het voelde alsof met name Isa Hoes er ook heel nauw bij betrokken is geweest dus ik had niet het gevoel dat hij het voor zichzelf deed, meer om Antonie te eren en de familie te beschermen zodat de pers er niet nog verder opduikt....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Het zal Albert wel kritiek op leveren. Ik had er even een dubbel gevoel over.
Maar als je dit nog voor een dierbare kunt doen. Zo is het natuurlijk wel. Petje af inderdaad.
Hun naamsbekendheid in NL is anders vrijwel identiek... echt iedereen die ik spreek vandaag begint er over en iedereen kent hem... hij is natuurlijk ook al 20 jaar een bekend gezicht voor miljoenen mensen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vind dat hij meer aandacht krijgt dan toen Micheal Jackson dood ging?
Heb helaas alleen het laatste deel gezien. Maar zo kwam het toch ook wel op mij over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voelde alsof met name Isa Hoes er ook heel nauw bij betrokken is geweest dus ik had niet het gevoel dat hij het voor zichzelf deed, meer om Antonie te eren en de familie te beschermen zodat de pers er niet nog verder opduikt....
Kan best, maar is ook niet zo raar. Antonie stond voor velen veel dichter bij door vooral GTST dan Jackson.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Krijgen we dan binnenkort ook 'My Name is Antonie' op tv?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind 'zonde' niet echt in je rijtje passen, maar goed ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Maartel het volgende:
Uitspraken als 'wat zonde/laf/egoistisch, hij had toch een leuke baan en mooi gezin!' gaan er bij mij niet in.
Misschien wat onhandig verwoord..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind 'zonde' niet echt in je rijtje passen, maar goed ...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Maartel het volgende:![]()
Mooie uitspraak idd van Daphne (of wie er dan ook het copyright op heeft).. Ken van zowel veel anderen als mezelf momenten dat ze er totaal doorheen zaten, maar iedereen zoiets had van 'ach, dat valt best mee volgens mij..', omdat er 'niets van te zien' was. Daartegenover staan dan weer onbenullige momenten dat er toevallig even een huilbui is om veel minder en iedereen gelijk bezorgd is, want dan is er zichtbaar iets mis.. En dan lijkt het soms wel alsof iemand die jankt om een gebroken hak of dode goudvis serieuzer wordt genomen dan iemand die gewoon serieus met zichzelf en het leven worstelt.![]()
Uitspraken als 'wat zonde/laf/egoistisch, hij had toch een leuke baan en mooi gezin!' gaan er bij mij niet in.
Ja, de bent de enigequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef donald_dick het volgende:
Dus jij mag dat wel van een ander zeggen, maar een ander niet over jou.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat laatste weet jij niet en dat doet er ook helemaal niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |