Ja maar dat doet er toch niet toe? Het was de depressieve Antonie die dood wilde omdat hij het leven om wat voor reden dan ook niet meer zag zitten. Dan kunnen anderen al of niet uitsluiten wat ze willen, maar is dat niet zinloos?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zie boven. Ik doelde op de mensen hier die die redeneertrant volgden, niet op Antonie zelf.
Echt zware lichamelijke depressie staat daar los van.quote:Depressie heeft in zoverre te maken met het westen dat het er relatief vaker voorkomt dan in andere werelddelen (waar de maatschappelijke druk trouwens meestal minder groot is).
Wat een onzin. Dat is hetzelfde als beweren dat iemand die van kanker genezen is, eigenlijk geen kanker had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dan was er al geen sprake van een depressie in the first place.
Je begrijpt me verkeerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat is hetzelfde als beweren dat iemand die van kanker genezen is, eigenlijk geen kanker had.
Voor Antonie en zijn familie wel, maar voor de discussie niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja maar dat doet er toch niet toe? Het was de depressieve Antonie die dood wilde omdat hij het leven om wat voor reden dan ook niet meer zag zitten. Dan kunnen anderen al of niet uitsluiten wat ze willen, maar is dat niet zinloos?
V.
Sorry, zie het nu ook. Had te snel gelezen. Excuse moiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.
Iemand had het over 'tijdelijk in een dipje zitten', maar dat is een ongelukkige en onjuiste woordkeuze als je doelt op iemand die tijdelijk depressief was.
Je doet net alsof ik ontken dat tijdelijke depressies bestaan.
Ik heb Antonie vorig jaar in Sunset Boulevard gezien samen met Simone Kleinsma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef Bastard het volgende:
Nog vlgs mij dit jaar zien spelen in Sunset Boulevard, echt mega respect voor zijn rol daarin... zo raar dat hij er niet meer is, zo zonde.
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Xan21 het volgende:
Ik vond hem toch altijd wel een treurig overkomen hebben, ookal glimlachte hij...
R.I.P.
En weer eentje die geen flauw benul heeft van wat depressies met een mens kunnen doen. Moeilijk toch he, om buiten je eigen beperkte wereldje te denken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef xSoDx het volgende:
Egoïstisch ventje
Wel medeleven voor de nabestaande natuurlijk, maar wat een lul.
Ja, blijkbaar.quote:
Ik ook. Een beetje melancholisch altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Xan21 het volgende:
Ik vond hem toch altijd wel een treurig overkomen hebben, ookal glimlachte hij...
R.I.P.
ik weet zelf maar al te goed hoe een depressie werkt.. en ik vind zelfmoord toch echt egoïsme, helemaal als je (naast je depressie) gewoon nog gezond bent..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
En weer eentje die geen flauw benul heeft van wat depressies met een mens kunnen doen. Moeilijk toch he, om buiten je eigen beperkte wereldje te denken.
Ik vind jou echt dom. Heel erg dom zelfs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef xSoDx het volgende:
[..]
ik weet zelf maar al te goed hoe een depressie werkt.. en ik vind zelfmoord toch echt egoïsme, helemaal als je (naast je depressie) gewoon nog gezond bent..
En niet iedereen hoeft het met jou mening eens te zijn, dus om iemand gelijk te bestempelen met "geen flauw benul hebben van" is nogal (<-- understatement!) kort door de bocht..
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt dom. Heel erg dom zelfs.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef henkde_j het volgende:
Wat tenenkrommend hoe ze de social media er bij haalden op het journaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |