Volgens mij was dat ook het probleem, zelfs dat hielp niet meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef DoimeN het volgende:
Stimuleren was wat overtrokken inderdaad. Maar ik zou 10x liever een chemisch vrolijke vader hebben dan geen vader.
dat weten we dus nog niet hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook het probleem, zelfs dat hielp niet meer.
Open er een Feedback topic over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Sp3c, ik zeg het niet graag, maar je hebt ongewild het topic doen ontsporen. Homo's, bsb, Islam, niemand had het er over.²
en dat werkt niet altijd.. !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef DoimeN het volgende:
Stimuleren was wat overtrokken inderdaad. Maar ik zou 10x liever een chemisch vrolijke vader hebben dan geen vader.
zo rond de 25% van de klinische depressies is niet behandelbaar helaas...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef DoimeN het volgende:
Dat weten we wel uit de verklaring van zijn vrouwquote:
Staat keurig in de openingspost.quote:Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten
denk je dat het een makkelijke keuze is om je liefde en je kinderen achter te laten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef Stink-ui het volgende:
ben ik de enigste die dit echt laf vind?
sorry ik wil niet trollen ofzo.. maar komop..
hoe kom je er makkelijk vanaf..
en de rest maar met een gevoel achterlaten die nooit meer weggaat..
hoop dat mensen dit ook snappen..
De chemie is waarschijnlijk ook blijkbaar al uitgeprobeerd op hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef DoimeN het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het voor een ouder een hele moeilijke beslissing is om deze stap definitief te zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef Stink-ui het volgende:
en de rest maar met een gevoel achterlaten dat nooit meer weggaat..
nee er staat niet dat het niet meer hielp, er staat dat het niet heeft geholpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat weten we wel uit de verklaring van zijn vrouw
[..]
Staat keurig in de openingspost.
Wat is het verschil volgens jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat niet dat het niet meer hielp, er staat dat het niet heeft geholpen
even voor de duidelijkheid dat ik je goedd volg, je bedoelt dus :quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik probeer dat te begrijpen, maar het is toch logisch dat iemand die er alles aan gedaan heeft om uit dat dal te klimmen en dat niet kon, geen goede vader zou zijn...
Het is zo makkelijk om iemand maar als laf weg te zetten..maar het zal wel gebrek aan levenservaring zijn.
Als je het topic gelezen had: Ja er zijn mensen die mening delen. En ja ergens ben ik het met je eens, je ontvlucht een gemoedstoestand die mogelijk voor maar even was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef Stink-ui het volgende:
sorry ik wil niet trollen ofzo.. maar komop..
en de rest maar met een gevoel achterlaten die nooit meer weggaat..
hoop dat mensen dit ook snappen..
Meer iemand die geen vader kan zijn...uiteindelijk zou hij als hij tegen zijn wil verder zou moeten leven omdat hij de beslissing eruit te stappen voor zijn gevoel niet had mogen nemen, misschien wel in een inrichting terecht zijn gekomen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid dat ik je goedd volg, je bedoelt dus :
dat het verkeerd is om te stellen dat iemand die alles gedaan heeft in zijn kunnen en mogelijkheden om hier uit te komen om beter te worden en dat niet kan dan automatisch een slechte vader zou zijn.
?
we weten niet of het ooit hielpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil volgens jou
Nou vind ik het samen moeten werken met Lange Frans ook wel een legitieme reden voor depressiviteit, als ik een serieus acteur zou zijn. Zo denk je nog in Hollywood te gloreren, en het volgende moment sta je in een achterafzaaltje met die rappende Joran van der Sloot-lookalike.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Niet te begrijpen.
Zou naar een show heengaan met Antonie en Lange Frans.
Oh zo ik snap je nu, ik las het anders vandaar dat ik om opheldering vroeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meer iemand die geen vader kan zijn...uiteindelijk zou hij als hij tegen zijn wil verder zou moeten leven omdat hij de beslissing eruit te stappen voor zijn gevoel niet had mogen nemen, misschien wel in een inrichting terecht zijn gekomen..
Hoe kan je een ondraaglijk leven volhouden?
En het leven was voor hem ondraaglijk, anders zoek je niet zoveel hulp..en die hulp heeft niet gewerkt.
Ik dacht dat jij het ook wel zo zag.
Dus duidelijk in het hoofd van iemand die er mee kampt ook een moeilijk iets, daarom vind ik het juist zo eng als zo iemand meteen als laf weggeschoven wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Oh zo ik snap je nu, ik las het anders vandaar dat ik om opheldering vroeg.
klopt ja
Hier was M. de vader, maar hij kon niet zorgen voor haar..
Een slechte vader was hij niet hij hield oprecht veel van haar.
Al kun je stellen dat voor de een het geen avder zijn inherent is aan slechte vader.
En vanuit mijn ervaring had hij in de toekomst door zijn ziektes wel een slechte vader geweest, in die zin wat de normen zijn.
Kijk je kan zeggen dat door ziekte iemand niet verantwoordelijk is voor zijn daden.. maar ook weer niet.
Lastig lastig..
Mooie omschrijvingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:52 schreef Dutchguy het volgende:
Depressie is soms alsof je in een bootje zit dat langzaam wegdrijft van alles wat je lief is, hoe hard je ook roeit.
R.I.P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |