quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef sp3c het volgende:
we gaan hier geen islam discussie van maken
Er was geen enkele aanleiding voor. Je zit nu proactief de mod uit te hangen op basis van een intuïtie die niet klopt. Dus die waarschuwing mag je wmb ook gewoon achterwege laten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef sp3c het volgende:
kan het fout hebben hoor maar ik kreeg heel erg het gevoel dat athlon zat te vissen naar bepaalde bekende uitspraken van BsB en daar heb ik geen zin in verder laat ik het erbij maar de waarschuwing staat
Heb je vaker last van paranoia ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
BSB, psychische ziektes, homo's ... gewoon niet
ik dacht ik waarschuw maar vast
Neh, hij gaat straks editten omdat hij niet toe zal geven dat hij fout zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
sodemieter toch op met je gelul man, hoe ongepast kan je reageren zeg. En nu ga je zeker mij een ban uitdelen
Ik vind jou wel een belachelijk sterke vrouw hoor. Hoe je er over praat.. Ik ben blij voor je kinderen dat ze jou hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Oh geloof me nieuws als dit hakt er enorm in, en ik heb even tranen met tuiten gehuilt.. en dat doe ik met regelmaat. Bij speciale momenten van de dochter..
etc.. En dan ben ik soms enorm boos en denk ik ook laffe zak en nog meer slechts![]()
Er zijn nummers die ik niet meer kan horen zonder te janken.
Daar tegenover staat dat ik aardig goed kan relativeren.
Ik weet dat hij gevochten heeft voor wat hij kon, en kijk zekerheid heb ik nooit, ik weet niet zijn preciese motivatie.
Hij heeft genoeg vertrouwen in mij gehad om alleen voor ons meisje te zorgen, wetende dat hij dat niet kon.
En er vanuit ga dat hij het beste voor haar heeft over gehad, en ik ook weet wat er anders voor ellende was gekomen.
De beste uit twee kwaden zeg maar.
Daarbij heeft het mij toen en ook nu weer op zulke moment geholpen dat hoe ik in het leven sta en mijn dochter in het leven probeer te sturen.
Soms moet je veel verdriet voelen om het leven te kunnen waarderen.
Dat klinkt walgelijk cliche, maar toch voel en ervaar ik het zo
Ik ben meerdere malen mod geweest op nieuws sp3c maar je laat een topic nu onwijs ontsporen door zélf over homo's, islam en weet ik veel wat te beginnen en tevens personen te beschuldigen van dingen die er niét staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:12 schreef sp3c het volgende:
er is nog een post, als je daar ook op reageert zijn we klaar loedertje
Nogmaals, wat hebben die kinderen aan een vader die niet meer wil leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef DoimeN het volgende:
Beetje laf om ertussen uit te stappen met zulke jonge kinderen.
Wat hebben de kinderen aan een vader die onder de anti-depressiva zit en zelf de zin van het leven niet meer ziet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nogmaals, wat hebben die kinderen aan een vader die niet meer wil leven?
Dit idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
Oja, nu je het zegt, laten we dit gedrag stimuleren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
niet veel..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neen, je hebt meer respect voor ouders die het laten escaleren en geen uitweg meer zien en hun hele gezin uitroeienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt, laten we dit gedrag stimuleren.![]()
Klopt maar over die mensen gaat het hier niet.quote:Er zijn jaarlijks heel veel mensen die depressief raken en daar ook gewoon uitklimmen.
Alsof je het "stimuleert" als je niet gelijk begint te schreeuwen: laf, zielig, sneu, blablaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijks heel veel mensen die depressief raken en daar ook gewoon uitklimmen.
stimuleren zegt niemandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijks heel veel mensen die depressief raken en daar ook gewoon uitklimmen.
En jaarlijks ook veel mensen die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik probeer dat te begrijpen, maar het is toch logisch dat iemand die er alles aan gedaan heeft om uit dat dal te klimmen en dat niet kon, geen goede vader zou zijn...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
niet veel..
mensen houden teveel vast aan het ideaal plaatje.. het clichee papa mama kindje(s)
Kijken niet verder als hun neus lang is.
Als het dan afwijkt door dood/scheiding is het maar laf en fout..
kortzichtigheid enzo jeweets hebben sommigen last van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |