Dankjequote:
Zal wel ff kijken, maar ga straks eerst een USB-stick proberen. Speel toch niet meerdere games door elkaar op de Xbox, dus hoef maar 1 game te kunnen installeren (RDR).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fallen, probeee het hier anders ook ff :
[TK] Xbox 360 met RRoD + Xbox 360 HD 20 GB
FALLEN WAT IS JE GAMERTAG DAN KAN IK JE TOEVOEGUUHH!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, maar ga straks eerst een USB-stick proberen. Speel toch niet meerdere games door elkaar op de Xbox, dus hoef maar 1 game te kunnen installeren (RDR).
SPANK IK HAAL BINNENKORT L4D!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
FALLEN WAT IS JE GAMERTAG DAN KAN IK JE TOEVOEGUUHH!!
NEBO!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
tvp
Oeh, ik wil ook!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
Waardeloze OP, bart staat er niet in vermeld.
Maar ik heb nu een tshirtje van Castlevaniaiemand was zo aardig dat op te sturen zonder te vragen of ik het wou
ik weet nu haast zeker van wie het kwam
Heb je allemaal homo's op je werk ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
NEBO!
dat kan ècht niet op mijn werk
Snel naar de tweede pagina dan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
NEBO!
dat kan ècht niet op mijn werk
euh...?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
FALLEN WAT IS JE GAMERTAG DAN KAN IK JE TOEVOEGUUHH!!
quote:
Op de PC wel toch? Daar is L4d+ L4D2 nu een tientje!quote:
Het gaat ook niet om Flodder maar om het feit dat sommigen op het werk postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?! Sinds wanneer maken we ons druk over tietjes? Dat FL 13 is, wil niet zeggen dat er hier geen tieten mogen komen
neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Ik stel voor dat we de volgende pagina wat blote mannen posten om de balans een beetje terug te krijgen in dit topic! En kijken naar blote mannen op je werk is veel minder erg dan kijken naar bouncende tieten natuurlijk!
tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Ik stel voor dat we de volgende pagina wat blote mannen posten om de balans een beetje terug te krijgen in dit topic! En kijken naar blote mannen op je werk is veel minder erg dan kijken naar bouncende tieten natuurlijk!
Vetoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Nopequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
bloot = blootquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Speciaal voor jou is daar dit topic al voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Nee bedankt, dat zijn ranzige foto's. Mannen begrijpen niet dat het niet puur om piemels gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou is daar dit topic al voor.
Hier dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Nee bedankt, dat zijn ranzige foto's. Mannen begrijpen niet dat het niet puur om piemels gaat.
Ja, toch zeker wel vijf minuten, terwijl ik normaal gesproken continu loop te F5-enquote:
Je kan nu ook topics uit je MyAT verwijderen, dus haal er eentje weg, dan kun je deze juist weer volgen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, toch zeker wel vijf minuten, terwijl ik normaal gesproken continu loop te F5-enOf nouja, dat hoef ik niet eens meer maar gebeurt automatisch
Maar plaatjes van dat topic mogen niet hier gepost worden, dus daar heb ik niks aan Bart. Ik ga niet nog meer topics volgen!
Misschien waren jullie wel de enigen omdat jij er was, dan klopt je conclusie niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Flodder450 het volgende:
Ik en een maat van mij waren de enige 2 die daar waren
echt niemand interreseert dat ding
nee echtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien waren jullie wel de enigen omdat jij er was, dan klopt je conclusie niet.
Uhmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om Flodder maar om het feit dat sommigen op het werk postenDus kan het alleen als zij vrij zijn. Maar als we dan niet snel genoeg posten moeten ze de volgende dag er weer af
Ah dat ben jij dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, als je nou een echte bazen-console had, dan kon je me toevoegen aan PSN: Seraphus-Y
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Dat is dan de eerste keer dat ik zoveel negatief nieuws erover hoor, maar ik wil jouw dan ook niet als geloofwaardig beschouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Flodder450 het volgende:
Nou
kinect gespeelt bij de Try out
Wat.een.AANFLUITING
Zo onaccuraat als het maar kan, zelfs de eyetoy was nog accurator,en een vriend van mij heeft alle hoop in Microsoft verloren
Ik en een maat van mij waren de enige 2 die daar waren
echt niemand interreseert dat ding
Heb het al vaker gelezen.. Hoor van de Move ook slechte verhalen maar dat apparaat werkt gewoon fucking goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste keer dat ik zoveel negatief nieuws erover hoor, maar ik wil jouw dan ook niet als geloofwaardig beschouwen.
Het is dat hij dat stuk plastic in z'n hand heeft anders dacht ik toch echt dat het intro over jou gingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/705627
Ja, hoewel ik er ook wel even over deed om te bedenken wie jij nou was.... na alle nicks en weg uit SC en toch stiekem niet.quote:
HOAXquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb het al vaker gelezen.. Hoor van de Move ook slechte verhalen maar dat apparaat werkt gewoon fucking goed!
ze hebben alleen vijf minuten alleen maar beelden van Kamerling vooraf uitgezonden voordat GTST begonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig, zeggen ze toenstraks vanavond geen GTST vanwege de dood van Kamerling, en wat is er gewoon op tv ? Juist GTST
Weten ze nog nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe heeft 'ie eigenlijk zelfmoord gepleegd?
Nou in Boulevard zeiden ze duidelijk geen GTST vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ze hebben alleen vijf minuten alleen maar beelden van Kamerling vooraf uitgezonden voordat GTST begon
ja en bij Boulavard zeiden ze ook dat Nederland geschokt was door de dood van Kamerlingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou in Boulevard zeiden ze duidelijk geen GTST vanavond
Poedersuiker opgesnoven, kilootje of vier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe heeft 'ie eigenlijk zelfmoord gepleegd?
quote:
ik moest zelfs opzoeken wie het was :pquote:
Daar ben ik het volledig mee eens. Superegoistisch om je kinderen zo zonder vader achter te latenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef koei het volgende:
http://www.recensiekoning(...)ijden-publiek-figuur
Is uberhaupt wel een toffe website.
Overigens vind ik het sneu voor de nabestaanden, maar mensen die zelfmoord plegen terwijl ze kinderen hebben vind ik nog veel sneuer. Ik kan geen medelijden met Kamerling zelf hebben.
minimaal 15 keer manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Auditore het volgende:
Die muts staat precies voor meze hebben die take trowens echt 7 keer overnieuw moeten doen ofzo
En toch blijft een depressie iets wat iedereen kan gebeuren, dus wees voorzichtig in je oordeel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Auditore het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Superegoistisch om je kinderen zo zonder vader achter te laten
Maakt dat het dan minder egoïstisch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En toch blijft een depressie iets wat iedereen kan gebeuren, dus wees voorzichtig in je oordeel...
Het gaat om de kinderen hier, daarom is het asociaal. Hoe depressief je ook bent, voor je eigen vlees en bloed moet je doorzetten en blijven doorzetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En toch blijft een depressie iets wat iedereen kan gebeuren, dus wees voorzichtig in je oordeel...
Nee maar oordelen vanuit de zijlijn blijft makkelijk op dit gebied...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt dat het dan minder egoïstisch?
En ik denk dat je als depressieve ouder je je kinderen ook levend heel erg beschadigd...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Het gaat om de kinderen hier, daarom is het asociaal. Hoe depressief je ook bent, voor je eigen vlees en bloed moet je doorzetten en blijven doorzetten.
Want iemand die depressief is ziet dat soort dingen nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Het gaat om de kinderen hier, daarom is het asociaal. Hoe depressief je ook bent, voor je eigen vlees en bloed moet je doorzetten en blijven doorzetten.
heb ik al lang op FOK!games gezetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)mes-op-de-markt.html
wiiiii maar eens gaan afstoffen.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want iemand die depressief is ziet dat soort dingen nog?
Het is makkelijk redeneren als je gewoon "normaal" bent, maar iemand die depressief is, ziet dingen totaal anders. Ze cijferen zichzelf volledig weg, vinden zich waardeloos en alles is beter dan het leven zelf. Een beroep doen op anderen zijn ze niet waard, een vader nooit geweest, etc. etc.
Ja, als je suïcidaal bent, dan ben je een egoïst en kies je voor jezelf... rationeel gezien.
En dat rationele denken kunnen zou op dat moment dus niet.
Ik ben ook tijden depressief geweest icm veel meer niet-leuks, heb dus wel een aardig idee waarover ik het heb al kan ik het alleen vanuit mijn eigen situatie toen redeneren. Ouders, relatie, etc zijn echt wel wat anders dan je bloedeigen kinderen, een fikse stap verder om daar geen rekening mee te houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want iemand die depressief is ziet dat soort dingen nog?
Het is makkelijk redeneren als je gewoon "normaal" bent, maar iemand die depressief is, ziet dingen totaal anders. Ze cijferen zichzelf volledig weg, vinden zich waardeloos en alles is beter dan het leven zelf. Een beroep doen op anderen zijn ze niet waard, een vader nooit geweest, etc. etc.
Ja, als je suïcidaal bent, dan ben je een egoïst en kies je voor jezelf... rationeel gezien.
En dat rationele denken kunnen zou op dat moment dus niet.
Uhm ja, bedankt?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik jullie niet onthouden
Ook een kloon?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Auditore het volgende:
Die muts staat precies voor meze hebben die take trowens echt 7 keer overnieuw moeten doen ofzo
Eens...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt ook verschillende niveaus van depressie. Op het moment dat jij jezelf niet meer in staat acht om überhaupt een goed voorbeeld neer te zetten voor een kind en je gelooft er heilig in dat ze beter af zijn zonder jou, dan heb je maar één dag die impuls nodig om de verkeerde keuze te maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik ben ook tijden depressief geweest icm veel meer niet-leuks, heb dus wel een aardig idee waarover ik het heb al kan ik het alleen vanuit mijn eigen situatie toen redeneren. Ouders, relatie, etc zijn echt wel wat anders dan je bloedeigen kinderen, een fikse stap verder om daar geen rekening mee te houden.
Deal!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Na het weekend gaat 'ie weer de kliko in
Klopt maar niet elke depressie en elke persoon zijn hetzelfde... Toch blijven het maar enge dingen, hoop niet dat het mij nog eens overkomt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik ben ook tijden depressief geweest icm veel meer niet-leuks, heb dus wel een aardig idee waarover ik het heb al kan ik het alleen vanuit mijn eigen situatie toen redeneren. Ouders, relatie, etc zijn echt wel wat anders dan je bloedeigen kinderen, een fikse stap verder om daar geen rekening mee te houden.
Maar dus ook een grotere fuck-up. Je bent niet alleen waardeloos als kind, partner, maar ook nog eens een waardeloze vader. Iedereen is beter af zonder jou.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat een depressie ook een biologische verklaring heeft en dat een schop onder de kont en mensen laten inzien wat ze hebben simpelweg niet genoeg is om de rommel in de hersenen op te lossen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef koei het volgende:
Ik begrijp persoonlijk helemaal niets van depressies, ken ook niemand die er last van heeft (gehad). Als je alles wat je lief is in het leven verliest dan kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar in alle andere gevallen moeten die mensen gewoon een schop onder hun kont krijgen en beseffen wat ze wel hebben. Maar goed, ik heb er dus zelf geen ervaring mee en vind het puur een luxe 'ziekte'.
Ach, voor alles kunnen ze wel een biologische verklaring vinden tegenwoordig. En als dat zo zou zijn, dan zouden mensen in Afrika en in het zuiden van Europa er net zoveel last van moeten hebben en zou het in de vorige eeuw ook een regelmatig voorkomend probleem moeten zijn. Als je denkt dat zelfmoord de oplossing is voor al je problemen dan ben je mentaal gewoon zwak en is het volgens Darwin idd maar beter als je jezelf van kant maakt, maar dan wel voordat je je genen doorgeeft en nageslacht produceert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat een depressie ook een biologische verklaring heeft en dat een schop onder de kont en mensen laten inzien wat ze hebben simpelweg niet genoeg is om de rommel in de hersenen op te lossen.
Maar nu haal je de culturele kwestie er ook bij. Depressie heeft echt heel veel facetten, maar ik bedoelde met mijn vorige reactie meer dat er vanaf komen niet zo gemakkelijk gaat als je denkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, voor alles kunnen ze wel een biologische verklaring vinden tegenwoordig. En als dat zo zou zijn, dan zouden mensen in Afrika en in het zuiden van Europa er net zoveel last van moeten hebben en zou het in de vorige eeuw ook een regelmatig voorkomend probleem moeten zijn. Als je denkt dat zelfmoord de oplossing is voor al je problemen dan ben je mentaal gewoon zwak en is het volgens Darwin idd maar beter als je jezelf van kant maakt, maar dan wel voordat je je genen doorgeeft en nageslacht produceert.
Overigens geloof ik niet in God, maar ik geloof wel dat als er iets als de Hemel bestaat, dat mensen die zelfmoord plegen daar nooit zullen komen.
wat dacht je van het verband met intelligentiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar nu haal je de culturele kwestie er ook bij. Depressie heeft echt heel veel facetten, maar ik bedoelde met mijn vorige reactie meer dat er vanaf komen niet zo gemakkelijk gaat als je denkt.
Ook in niet westerse landen komen zelfmoorden voor, ook uit depressies. Maar ik denk wel dat de gejaagdheid van het westerse leven en de pressie tot succes het verergeren. Alles lijkt maakbaar en als het dat niet is, dan zeggen we gewoon dat het zo is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, voor alles kunnen ze wel een biologische verklaring vinden tegenwoordig. En als dat zo zou zijn, dan zouden mensen in Afrika en in het zuiden van Europa er net zoveel last van moeten hebben en zou het in de vorige eeuw ook een regelmatig voorkomend probleem moeten zijn. Als je denkt dat zelfmoord de oplossing is voor al je problemen dan ben je mentaal gewoon zwak en is het volgens Darwin idd maar beter als je jezelf van kant maakt, maar dan wel voordat je je genen doorgeeft en nageslacht produceert.
Overigens geloof ik niet in God, maar ik geloof wel dat als er iets als de Hemel bestaat, dat mensen die zelfmoord plegen daar nooit zullen komen.
Of hoeveelheid werkuren, stres, eetgewoontes, erfelijkheid. Een simpele search op 'depressie' en 'correlatie' geeft echt veel artikelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat dacht je van het verband met intelligentie
hihiquote:
Maar je hebt er zelf voor gekozen om dat niet te doen en om wel je problemen onder ogen te zien en aan te pakken, dat is niet te vergelijken met iemand die die wilskracht niet heeft en wel voor de makkelijke uitweg kiest.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook in niet westerse landen komen zelfmoorden voor, ook uit depressies. Maar ik denk wel dat de gejaagdheid van het westerse leven en de pressie tot succes het verergeren. Alles lijkt maakbaar en als het dat niet is, dan zeggen we gewoon dat het zo is.
Zelfmoord was voor mij een optie om aan alle negatieve dingen te ontsnappen, maar ook om de confrontatie met anderen en mijzelf niet aan te hoeven. Daar was ik te bang voor, te trots misschien. Maar vooral heel erg depressief en ik voelde mij als een last tot de wereld.
Overigens vind ik je laatste opmerking eigenlijk behoorlijk kansloos en pijnlijk.
uh, ja... laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Maar je hebt er zelf voor gekozen om dat niet te doen en om wel je problemen onder ogen te zien en aan te pakken, dat is niet te vergelijken met iemand die die wilskracht niet heeft en wel voor de makkelijke uitweg kiest.
Persoonlijk vind ik dat een trap na geven. Ik ben het met je eens dat het geen oplossing is, maar ik ben meer van het constructieve, helpen en ondersteunen. En in mijn beeld hoort daar een dergelijke opmerking niet bij.quote:En die laatste opmerking kan je kansloos en pijnlijk vinden, maar dat is nou eenmaal hoe ik erover denk. Toen mijn zus vorig jaar een zelfmoordpoging deed heb ik haar precies hetzelfde verteld. Zelfmoord is geen oplossing en dat moet je jezelf ook niet voorhouden.
quote:
yo, trusten!quote:
Het is niet iets dat je direct na een poging tegen iemand zegt, maar in mijn familie zijn we best wel direct, dus in een goed gesprek kan je zoiets prima zeggen wat mij betreft. Dat wil niet zeggen dat zij dat gewoon aanneemt, zij heeft haar eigen ideeen erover, net als andere mensen ook weer hun eigen ideeen hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
uh, ja... laten we het daar maar op houden.![]()
[..]
Persoonlijk vind ik dat een trap na geven. Ik ben het met je eens dat het geen oplossing is, maar ik ben meer van het constructieve, helpen en ondersteunen. En in mijn beeld hoort daar een dergelijke opmerking niet bij.
Klinkt ook heftig! Maar hoe ben je er dan vanaf gekomen? Als je er al vanaf komtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dus ook een grotere fuck-up. Je bent niet alleen waardeloos als kind, partner, maar ook nog eens een waardeloze vader. Iedereen is beter af zonder jou.
In een depressie worden alle negatieve emoties 30x zo sterk, daar doen kinderen niks aan af.
Maar ik vind je oordeel wel hard voor iemand die zelf ook de depressies kent. Maar goed, iedereen gaat er met zijn/haar manier mee om. Ik wil het nooit meer mee maken en ben blij dat ik er ben. Dat laatste had niet veel gescheeld door eigen toedoen, ik ben zo diep gegaan ja. . (einde persoonlijke ontboezeming).
Hmm wat bedoel je eigenlijk met luxe ziekte?! Dat je het onzin vind ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef koei het volgende:
Ik begrijp persoonlijk helemaal niets van depressies, ken ook niemand die er last van heeft (gehad). Als je alles wat je lief is in het leven verliest dan kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar in alle andere gevallen moeten die mensen gewoon een schop onder hun kont krijgen en beseffen wat ze wel hebben. Maar goed, ik heb er dus zelf geen ervaring mee en vind het puur een luxe 'ziekte'.
Ik denk dat je juist als je vader bent je eerder de stap naar hulp zou moeten maken en dan heb je ook een goede motivatie om ermee aan de slag te gaan. Een vader die ze een tijd lang niet zien en waarbij ze weten waarom dat zo is, is minder erg dan eentje die ze nooit meer zien. Daarnaast geef je hiermee je probleem door aan je kinderen, die gaan denken dat hun vader het niet de moeite waard vond om nog langer hun vader te zijn en ze te zien opgroeien.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:18 schreef badboynova het volgende:Nick je heb het licht hier weer aan laten staan
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef Nebo het volgende:
Ik heb potver al een paar dagen achter elkaar hoofdpijn en een vervelende druk achter mijn rechteroog. Ik moet echt niet het internet op gaan want ik lees meteen allemaal angstige verhalen over mensen die denken dat het een tumor is. Laat ik maar uitgaan van een ontsteking in één van de holtes, dus toch maar eens even een bezoekje aan de huisarts
migraine is ook een prima optie of je moet gewoon meer drinken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef Nebo het volgende:
Ik heb potver al een paar dagen achter elkaar hoofdpijn en een vervelende druk achter mijn rechteroog. Ik moet echt niet het internet op gaan want ik lees meteen allemaal angstige verhalen over mensen die denken dat het een tumor is. Laat ik maar uitgaan van een ontsteking in één van de holtes, dus toch maar eens even een bezoekje aan de huisarts
Ik maai alvast het gras weg...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
migraine is ook een prima optie of je moet gewoon meer drinken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer verder. Maar inderdaad P, ik lees hier en daar ook wel wat over migraine. Mijn pa heeft het dus het zou zomaar kunnen dat ik het ook heb, al heb ik er nooit écht last van gehad.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik maai alvast het gras weg...Het was leuk je gekend te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer verder. Maar inderdaad P, ik lees hier en daar ook wel wat over migraine. Mijn pa heeft het dus het zou zomaar kunnen dat ik het ook heb, al heb ik er nooit écht last van gehad.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jeuzus wat een jopen!quote:
Het is maar goed dat ze goed verkleed zijn, want nu zit ik op de uniquote:
I called itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
Lang leve mijn huisarts, gewoon dezelfde middag nog een afspraak. Assistente dacht aan een voorhoofdsholte onsteking, maar dan zou ik eigenlijk wat meer verkouden moeten zijn dan dat ik beschrijf te zijn. We gaan het zien
quote:
Het zijn serieus grote ogen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dat plaatje wordt hier iig geblokkeerd
Laat maar horen, gaan we daarna wel verontwaardigd doen enzo...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Oh en is het al gepast om grappen te maken over Anthonie Kamerling?
is een beetje in de trant van "Anthonie Kamerling, hij die in de Kamerhing" enzo, maar komt volgende week anders welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laat maar horen, gaan we daarna wel verontwaardigd doen enzo...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
is een beetje in de trant van "Anthonie Kamerling, hij die in de Kamerhing" enzo, maar komt volgende week anders wel
*proest*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
is een beetje in de trant van "Anthonie Kamerling, hij die in de Kamerhing" enzo, maar komt volgende week anders wel
sukkeltjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Pijn in mn kop jongens! Die bal is toch echt best hard aangekomen, of eigenlijk mn hand die de bal tegen probeerde te houden...
Om 10 over 3 een afspraak, dus ik vertrek zo. Het is er in ieder geval niet beter op geworden. Ik ga vanavond werken omdat er een zieke is, maar morgen meld ik me hoe dan ook ziek, de pijnscheuten gaan bijna gelijk met mijn hartslag nuquote:
nee dan moet je vanavond gewoon in de loop van de avond al weg gaan, maakt bellen morgen stukken makkelijkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Om 10 over 3 een afspraak, dus ik vertrek zo. Het is er in ieder geval niet beter op geworden. Ik ga vanavond werken omdat er een zieke is, maar morgen meld ik me hoe dan ook ziek, de pijnscheuten gaan bijna gelijk met mijn hartslag nu
Ik wilde vanavond al bellen, maar er is al een zieke dus ik werd al gebeld om eerder te komen. Regel het vanavond welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee dan moet je vanavond gewoon in de loop van de avond al weg gaan, maakt bellen morgen stukken makkelijker
thanks voor die linkquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:nog eentje omdat ie ECHT awesome is!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:
nog eentje omdat ie ECHT awesome is!
[ afbeelding ]
Salute!quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Salute!
Vincenzo, ik heb gehoord dat je een spange hoed hebt!Hoeden zijn voor bazen, je kan er niet genoeg hebben!
Yeah da's ook zo, mijn tip is om meerdere goedkope hoeden op elkaar te stapelen, dat heeft misschien nog wel meer effect dan 1 dure hoed!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kwam een keer in Amsterdam in een hoedenwinkel, maar 80 euro voor een hoed leek me weer wat overkill
Real gentlemenne wear piles o' hatsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah da's ook zo, mijn tip is om meerdere goedkope hoeden op elkaar te stapelen, dat heeft misschien nog wel meer effect dan 1 dure hoed!
Hehe tof!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef Gamer_V het volgende:
Frank komt hier net ook binnenlopen met zijn gitaar, voor de kantoorband
En ik ben een beetje door het werk heen
Issie al weer nuchter dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef Gamer_V het volgende:
Frank komt hier net ook binnenlopen met zijn gitaar, voor de kantoorband
En ik ben een beetje door het werk heen
Wtf? Waarom pakt ie die druk punten dan? Of ook meteen daarover gehad? Nja fysio kan ook fijn zijn, ik moet er waarschijnlijk binnenkort weer heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef Nebo het volgende:
Diagnose: lichte voorhoofdsholte ontsteking en ik doe iets gruwelijks fout in mijn houding, want hij pakte twee drukpunten tussen mijn nek en schouders en goddomme dat deed zeer. De spieren die doorslaan tot aan je oren versterken de pijn die de ontsteking veroorzaakt. Ontsteking gaat vanzelf weg, maar ik loop nu weer bij de fysio...
Hij lijkt vrij nuchterquote:
Nu wel jaquote:
Vanavond maar eens met jou man keihard los gaan op kneiter harde dubstepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer verder aan de scriptie, zo maar eens mijn simulatie valideren met t testen en shizzles... Koei how are you doing?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Vanavond maar eens met jou man keihard los gaan op kneiter harde dubstep
Wrijf het er maar in...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dag, dat doet ie morgen maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef Poit het volgende:
Ja dahag, hij komt mij de hele zondag al verwennen met witte bobonen in tomatensaus, worst en hash brownies!
Bro's before Ho's jeWEET!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dag, dat doet ie morgen maarHet ergste is dat hij het nog zou doen als je het hem zou vragen ook...
Gelukkig ben ik een one of the guys typjequote:
Typje ja, oftewel, wannabe, faalhaas, gevalletje net niet, oftewel helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een one of the guys typje
Dubstep in gouda, moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:
Soms hebben we ook wat afleiding nodig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef badboynova het volgende:
In gouda gooien ze toch alleen stenen naar bussen ?
En nog betaalbaar bier ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Dubstep in gouda, moet niet gekker worden.
Ben zelf ook meer in Gouda en/of Leiden te vinden. Hier is niets goeds qua muziek te beleven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef GameBabe het volgende:
En nog betaalbaar bier ookHeel anders dan in de choices, of wat the place to be in alpen ook is
Waar kommie vandaan dan??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer in Gouda en/of Leiden te vinden. Hier is niets goeds qua muziek te beleven.
Alphen aan het rijntjequote:
Alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Poit het volgende:
AlPh
en
GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Gouda
Maar kom je ook dubben in So What?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nee, ga naar a'dam terug met wat collega's.quote:
Aquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ga naar a'dam terug met wat collega's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Poit het volgende:
ADam
Te vast protocolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weg.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Poit het volgende:
[..]
AlPh
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Gouda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Poit het volgende:
[..]
ADam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
High-five! Ik ben het eens!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Het is tijd om de op te update, want ik koop geen slee dit jaar.
Morgen is alweer een feestje, de kleine man word dan alweer 6 jaar
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Maar Chuck Norris kan met geen mogelijkheid het oor van Chuck Norris eraf snijden
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
er is niets dat Chuck Norris niet kan doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Nebo het volgende:
Maar Chuck Norris kan met geen mogelijkheid het oor van Chuck Norris eraf snijden![]()
![]()
Maar tegelijkertijd is Chuck Norris onverwoestbaar, zelfs voor Chuck.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
er is niets dat Chuck Norris niet kan doenDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Chuck will kill for a buck.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
![]()
die zijn inderdaad echt supermooi!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Hoe lang zijn ze daar mee doorgegaan? Want meer dan 10 afleveringen heb ik nooit gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Whehehe
Ik zal dit weekend Nitro Circus weer eens opzetten!DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Hoe staat het eigenlijk verder met de bevallingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef badboynova het volgende:
Het is tijd om de op te update, want ik koop geen slee dit jaar.
Morgen is alweer een feestje, de kleine man word dan alweer 6 jaar?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
1 april is de uitgerekende datum.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk verder met de bevalling?
Maar het vrouwtje heeft nu al na 3 maanden al heel veel last.
[ Bericht 0% gewijzigd door badboynova op 09-10-2010 08:32:13 ]xboxlive: dnova79
VuhOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Jij bent nog best op tijd terugquote:
BitchesTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Komt omdat ik die sexy modderfokker niet meer op mijn UI heb staan!quote:DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
ZO!! Om 11 uur een huisje bezoeken, dan om 12 uur richting de Zaanstreek voor het Bokketochie: acht café's, acht bokbieren, 1 dronken Spanky!
Neeeeeee, niet meer bier..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Wat zeg je nou Poit?quote:
* Nebo slapt Poit tot hij weer bij zijn zinnen is.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Nee, nu even niet...Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Volgens mij moet jij even langs de Burger King voor zo'n ranzige colaquote:
hell yeah!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even langs de Burger King voor zo'n ranzige cola
Ik had gister ook al een gast aan de lijn die iets zei als eigenlijk moet ik je niet bellen want ik heb teveel bier gedronkenquote:Toevallig
En koude pizzaquote:
Volgens mijn alcohol tester heb je nog lang niet genoeg bier op, dus door zuipen kreng
Ga jij de bokketocht doen hierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
ZO!! Om 11 uur een huisje bezoeken, dan om 12 uur richting de Zaanstreek voor het Bokketochie: acht café's, acht bokbieren, 1 dronken Spanky!.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Blijkbaar!quote:
Lekker op het fietsie?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
fietsquote:![]()
![]()
Monster truck![]()
![]()
Dat zijn pas gave bier tochten dan.xboxlive: dnova79
quote:yep! Ik heb veel ervaring met dronken fietsen, dus het gaat helemaal goedkomen!
Maar je woont toch helemaal niet in de Zaanstreek? Of neem je de fiets mee in de trein ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yep! Ik heb veel ervaring met dronken fietsen, dus het gaat helemaal goedkomen!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Te ruime bochten nemen en in de bosjes weer bijkomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yep! Ik heb veel ervaring met dronken fietsen, dus het gaat helemaal goedkomen!
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.html
[ Bericht 94% gewijzigd door AQuila360 op 09-10-2010 12:16:34 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Zoooo opnieuw Windows geinstalleerd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
en dus weer codec packs en die rommel installeren
![]()
's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:
Het is middag, tijd om in te kakken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een ventOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Lekker kopje thee drinkenquote:
goed ideequote:
teeen! Broederquote:
Best prima om te luisteren tijdens het simuleren/denken/schrijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef Poit het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44035971
Altijd klote jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dus weer codec packs en die rommel installeren
Zeker lekker album.. Heerlijke laffe dubstep, ideaal om aan te hebben tijdens het coden..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Best prima om te luisteren tijdens het simuleren/denken/schrijven
Beetje hoofdje bouncen en zo
quote:
jij een unban en de rest nietquote:?
De middelste meisjes missen nu een armquote:![]()
En de zee is weg tussen hun in
Faalshop
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
and bitches don't say no to me, I'm like a wedding ring.![]()
Nick = flodder ??!?!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
YES!!!!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
De anderen hebben nog niet gemailed denk ik en geen idee eigenlijk wanneer Rosseflos weer magquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij een unban en de rest niet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
WTF is die nieuwe msn kut!
Als je de compacte versie inschakelt is het zelfs redelijk bruikbaar en zie je ook niks van die social netwerk-onzin. Als je de effecten kon uitschakelen zou het dan zelfs oké zijn...quote:
Beetje achterlijk natuurlijk dat je je volledige naam weergeven niet kan uitschakelen, maar goed...Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Naam aanpassen werkt niet eens meer, krijgt ook nog zo'n stom overzicht van je contact lijst :/. Eens kijken of ik terug kan naar de vorige msn :/quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je de compacte versie inschakelt is het zelfs redelijk bruikbaar en zie je ook niks van die social netwerk-onzin. Als je de effecten kon uitschakelen zou het dan zelfs oké zijn...
Beetje achterlijk natuurlijk dat je je volledige naam weergeven niet kan uitschakelen, maar goed...
Jij mist gewoon die bolle bitch in het middenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
De middelste meisjes missen nu een arm![]()
En de zee is weg tussen hun in
Faalshop
Luisteren naar de baas V-tje!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef RitseB het volgende:
V, WAAR IS JE HOED, IK WIL HEM ZIEN, NU.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Kijk maar op mijn hyves ofzo
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
V, je hebt zowaar een chick aan de haak geslagen zie ik! Nice!DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Het is al bijna een grote katquote:Maar wel een leuk beestje
Ik ben vandaag met mijn padvinders bij de politiedag geweest. Was een last-minute idee. We fietsten erlangs en er stonden allemaal auto's en brandweerwagens, dus we hebben ons programma omgegooid. Best tof, ik ben als een klein kind al die auto's langs gegaan. In een ME-busje zagen we een helm liggen, dus ik die helm op, daarna zagen we ook nog een rug en buikbeschermingsset, dus die erbij en nog een schild ervoor en klaar was koei de ME-erDe ME helm was overigens ook wel de tofste, de brandweerhelm en de helmen van een of andere speciale legereenheid waren toch wat minder. En ik heb in een grote brandweerauto achter het stuur gezeten
En heb de zwaailichten en de sirene aangedaan! Ik heb dus een prima ochtend gehad
Alleen jammer dat er een rij met kleine kinderen stond voor de politiemotor, daar had ik ook nog wel op willen zitten. Mijn mede-leiding was ook een beetje teleurgesteld dat het zo druk was, die had zich ook graag door de mooie politie-agente erop laten tillen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Beste toffe wereld de politie!![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Je bent wel toffe leiding Koei!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:50 schreef koei het volgende:
[..]
Het is al bijna een grote katMaar wel een leuk beestje
Ik ben vandaag met mijn padvinders bij de politiedag geweest. Was een last-minute idee. We fietsten erlangs en er stonden allemaal auto's en brandweerwagens, dus we hebben ons programma omgegooid. Best tof, ik ben als een klein kind al die auto's langs gegaan. In een ME-busje zagen we een helm liggen, dus ik die helm op, daarna zagen we ook nog een rug en buikbeschermingsset, dus die erbij en nog een schild ervoor en klaar was koei de ME-erDe ME helm was overigens ook wel de tofste, de brandweerhelm en de helmen van een of andere speciale legereenheid waren toch wat minder. En ik heb in een grote brandweerauto achter het stuur gezeten
En heb de zwaailichten en de sirene aangedaan! Ik heb dus een prima ochtend gehad
Alleen jammer dat er een rij met kleine kinderen stond voor de politiemotor, daar had ik ook nog wel op willen zitten. Mijn mede-leiding was ook een beetje teleurgesteld dat het zo druk was, die had zich ook graag door de mooie politie-agente erop laten tillen
foto's!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:50 schreef koei het volgende:
[..]
Het is al bijna een grote katMaar wel een leuk beestje
![]()
altijd handig photoshopquote:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
terecht, ik was er nog 3 keer overheen gereden en had de rest ook geraakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[Video] Zionist rijdt jonge stenengooier omver
vieze stenen gooiers, terroristen in spe zijn het
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Ik raad het af om hier op te klikkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_de_nieuwe_wii_viral/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
terecht, ik was er nog 3 keer overheen gereden en had de rest ook geraakt.
vieze stenen gooiers, terroristen in spe zijn het
al was het al omdat ze mijn auto mollen, dat is nog veel erger dan dat ze rasitsch en met haat tegen mij reagerenquote:
Zo net gegeten met mijn broertje en zijn nieuwe vriendin, blijkt zij ouder te zijn dan ikWat is dat toch tegenwoordig met al die dames en hun jongere vriendjes, vind het echt niet kunnen
![]()
Toyboys duhhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef GameBabe het volgende:
Zo net gegeten met mijn broertje en zijn nieuwe vriendin, blijkt zij ouder te zijn dan ikWat is dat toch tegenwoordig met al die dames en hun jongere vriendjes, vind het echt niet kunnen
![]()
![]()
![]()
Bockbierrrrrrrrrr!!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nee maar mm zwager wel en aldus geschiedde! Erg lekker, erg leuk! Jammer dat ik er niet bij kan zijn in de beurs van Berlage!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je woont toch helemaal niet in de Zaanstreek? Of neem je de fiets mee in de trein ofzo?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
ja kak daar kan ik dus niet bij zijn, weekendje ardennen gepland dan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
that reminds me, binnenkort weer bockbierfestival in de Beurs van Berlage!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Yeah, dus an sich ook gezellig maar kwil al 4 jaar naar het festivalquote:
dan verplaats je het weekend een week en ga je samen met die vrienden naar dat festivalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, dus an sich ook gezellig maar kwil al 4 jaar naar het festival![]()
![]()
![]()
Maar vandaag gaan we er nog ff flink tegen aan met de zolder verbouwen.xboxlive: dnova79
'morningHe didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
mogguh
het is te druk hier bij de IKEA, ach ja nog 6 uurtjesYou're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow![]()
Dat is de zondag Flodder dat hoort zo!quote:
Maar ik zit lekker in de serre
jij woonde toch nog steeds bij je ouders?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is de zondag Flodder dat hoort zo!
Maar ik zit lekker in de serre![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: