abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:56:16 #1
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87211489

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:56:34 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87211501
En daar moeten jullie het mee doen :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:02:50 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87211752
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
En daar moeten jullie het mee doen :P
moet genoeg zijn... :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:03:18 #4
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87211775
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef Fallen het volgende:

[..]

moet genoeg zijn... :D
Dat dacht ik ook :D
pi_87212038
Op naar huis dadelijk :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87213199
In de trein jeuj! 7 min genieten van de service van NS, en 1ste klas natuurlijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87213484
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
In de trein jeuj! 7 min genieten van de service van NS, en 1ste klas natuurlijk
Heb je weer een gratis knuppel in je nek gehad van de spoorweg politie :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:51:37 #8
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87213776
Goedendag mensen :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:09:44 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87216641
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Goedendag mensen :D
Haoi
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_87216918
-O-
pi_87216942
hey ed when ga je weer onder je eigen naam posten?
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:20:48 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87216997
BBN ik dacht dat jij ook een ban had :S
pi_87217139
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
BBN ik dacht dat jij ook een ban had :S
[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_

Ik heb nu ff te druk om er 1 te verdienen :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:25:54 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87217169
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:24 schreef badboynova het volgende:

[..]

[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_

Ik heb nu ff te druk om er 1 te verdienen :')
Ik had gehoopt dat 7,50 eur genoeg was maar helaas ;(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:27:21 #15
270524 Flodder450
pi_87217216
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef badboynova het volgende:
hey ed when ga je weer onder je eigen naam posten?
Wanneer hij uit de gevangenis is voor oplichting :')
pi_87217276
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Je raakt me. Je raakt me echt.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:30:00 #17
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87217283
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

:')
pi_87217320
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Me :P :+
pi_87217331
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef badboynova het volgende:

[..]

Me :P :+
:D
pi_87217401
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

WTF!!!!!! Daar staat me! Dat kan echt niet hoor :N

pi_87217436
oeps, ik moest nu al op school zijn.

Ik ga er maar eens heen, en dit terwijl ik helemaal kapot ben.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:57:14 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87218248
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:01:16 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87218425
quote:

Die kerel die achter microfoon #6 staat :') _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:05:54 #25
270524 Flodder450
pi_87218589
:o

Jezus,grootheidswaanzin :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:09:38 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87218739
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef Flodder450 het volgende:

Gruwwwlijk _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:12 #27
270524 Flodder450
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:28:40 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87219537
Flodder is een Nigger
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:31:14 #29
270524 Flodder450
pi_87219668
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder is een Nigger
dat liedje moet je eens een keer op een VMBO school draaien :D
pi_87219733
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef Flodder450 het volgende:

Die heb je al vaker gepost, wat is nu het nut om het nog een keer te posten?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:35:37 #31
258885 Solique
I Kill You !
pi_87219866
Deze gaan we maar eens volgen, het is rustig op Gam :{
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:38:29 #32
Poeder voor intimi
pi_87220006
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef Solique het volgende:
Deze gaan we maar eens volgen, het is rustig op Gam :{
ja als ze bijna de helft van de actieve mensen dan gaat het hard ja :+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:39:20 #33
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_87220032
Gods, ik moet aan mijn scriptie werken, maar thuis is het zó fokking rumoerig...

*enter koppijn

ik denk, gebruik mijn geweldige voorkomen om de boel eens op te komen vullen. met een klacht. Ach, neerlands en zooo
pi_87220410
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Mday het volgende:
Gods, ik moet aan mijn scriptie werken, maar thuis is het zó fokking rumoerig...

*enter koppijn

ik denk, gebruik mijn geweldige voorkomen om de boel eens op te komen vullen. met een klacht. Ach, neerlands en zooo
Hier is het rustig, maar eigenlijk moet ik zo naar de judo, ben echt in dubio wat ik doe, avondje doorknallen aan scriptie of avond judo... nog 13 dagen tot afstudeerpresentatie en heel veel te doen :(
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:51:11 #35
258885 Solique
I Kill You !
pi_87220578
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef GameBabe het volgende:

Hier is het rustig, maar eigenlijk moet ik zo naar de judo, ben echt in dubio wat ik doe, avondje doorknallen aan scriptie of avond judo... nog 13 dagen tot afstudeerpresentatie en heel veel te doen :(
Beter meer tijd in scriptie steken dan sport. Al ben je dan eerder klaar valt er wel een enorme hoop zenuwen en druk van je af. :*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:53:40 #36
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_87220695
^^ dit inderdaad

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

en ik zit al te stressen bij mijn 50+ dagen :O
pi_87220787
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:51 schreef Solique het volgende:

[..]

Beter meer tijd in scriptie steken dan sport. Al ben je dan eerder klaar valt er wel een enorme hoop zenuwen en druk van je af. :*
Maar sport is wel een hele goede uitlaatklep... maar ik denk dat ik inderdaad niet ga, en hopen dat ik volgende week zo ver ben dat ik wel kan gaan!

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mday het volgende:
^^ dit inderdaad
[..]

en ik zit al te stressen bij mijn 50+ dagen :O
Ik ken het, maar stress geeft wel het vermogen om dingen af te ronden :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:57:01 #38
258885 Solique
I Kill You !
pi_87220885
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar sport is wel een hele goede uitlaatklep... maar ik denk dat ik inderdaad niet ga, en hopen dat ik volgende week zo ver ben dat ik wel kan gaan!
[..]

Ik ken het, maar stress geeft wel het vermogen om dingen af te ronden :)
Sport is zeker een goede uitlaatklep. Maar als je zelf aan geeft dat je nog aardig wat te doen hebt dan maar even de zekerheid pakken en voor je scriptie gaan. :Y

Ik ga deze maand maar eens mijn volgende certificering halen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:24:29 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87222268
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:25:23 #40
270524 Flodder450
pi_87222890
quote:
Ga ik ook eens bij de klanten doen hahaha.
pi_87224336
Naamtopic :7

Room 299 was best geinig, maar wel suf dat het bier op was!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:06:27 #43
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87224377
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:

Was dit alleen voor fok lui of waren er ook PUérs en GKérs ?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:10:41 #44
Poeder voor intimi
pi_87224562
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Rossdale, Fipotje en ik zijn nog op de foto geweest met de Gamekings crew en hebben handtekeningen ontvangen van Skate en Boris ^O^
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:10:57 #45
Poeder voor intimi
pi_87224569
quote:

wat vond je van de move?
pi_87224781
tijd om naar huis te gaan.
pi_87224796
quote:

Quoted voor de waarheid!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:21:28 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87224991
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Rossdale, Fipotje en ik zijn nog op de foto geweest met de Gamekings crew en hebben handtekeningen ontvangen van Skate en Boris ^O^
OMG _O_

Zei Boris ook weer wat tegen Rossdale?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:22:53 #49
Poeder voor intimi
pi_87225048
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

OMG _O_

Zei Boris ook weer wat tegen Rossdale?
ja we hebben buiten ff wat gedronken met ze :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:32:43 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87225569
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja we hebben buiten ff wat gedronken met ze :)
Vet gaaf :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:34:01 #51
Poeder voor intimi
pi_87225651
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Vet gaaf :D
het zijn ook gewoon mensen hoor net als jij en ik
pi_87225672
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het was vandaag alleen voor fok-lui!

quote:

[..]

wat vond je van de move?
Ja, niet zo boeiend... het is gewoon een wii, niets bijzonders, wat nauwkeuriger wel maar ik mep alsnog als een malle om me heen... Jammer wel dat veel games niet echt tof zijn om naar te kijken, behalve die party-game, die is echt wel tof!
pi_87225693
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

het zijn ook gewoon helden hoor net als jij en ik
Fixed
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:34:59 #54
270524 Flodder450
pi_87225700
Overmorgen Kinect proberen op Groniingen CS _O_
pi_87225732
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het was vandaag alleen voor fok-lui!
[..]

Ja, niet zo boeiend... het is gewoon een wii, niets bijzonders, wat nauwkeuriger wel maar ik mep alsnog als een malle om me heen... Jammer wel dat veel games niet echt tof zijn om naar te kijken, behalve die party-game, die is echt wel tof!
Ik vond het anders wel mooi om te zien hoe jij en roy elkaar aan het afslachten waren :D

Oeh, en Time Crises is ook vet.. Maar ik ben dan ook een sucker voor on rail shooters..
pi_87225832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Flodder450 het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar!
pi_87225849
quote:

[..]

Yes! gief de foto's eens ross! ow wacht hij is gebanned :')
pi_87225860
Zo net de buren na een half jaar maar eens verteld dat mijn ex en ik uit elkaar zijn :P Dat ze het niet eerder gemerkt hebben valt me nog mee met al die toyboys die bij mij in en uitlopen :9~ Het goede nieuws is wel dat de rabo vind dat ik het huis kan/mag financieren *O*

Nu weer scriptie-en
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:38:49 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87225885
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

het zijn ook gewoon mensen hoor net als jij en ik
Het zijn Bazen man :D

Toen eerst Boris ''ey kerel'' ofzo tegen Rossdale zei was dat echt awesome _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:39:29 #60
Poeder voor intimi
pi_87225921
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het zijn Bazen man :D

Toen eerst Boris ''ey kerel'' ofzo tegen Rossdale zei was dat echt awesome _O_
ja we spreken ze ook wel vaker voor ons nieuwe projectje :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:39:47 #61
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87225939
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Flodder450 het volgende:
Ga je dat doen ja?

Komt er een Reviewtje van op EmarNetworks :') :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:39:56 #62
Poeder voor intimi
pi_87225948
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Yes! gief de foto's eens ross! ow wacht hij is gebanned :')
Rossdale :')
pi_87225959
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:
Zo net de buren na een half jaar maar eens verteld dat mijn ex en ik uit elkaar zijn :P Dat ze het niet eerder gemerkt hebben valt me nog mee met al die toyboys die bij mij in en uitlopen :9~ Het goede nieuws is wel dat de rabo vind dat ik het huis kan/mag financieren *O*

Nu weer scriptie-en
Hey, tof! Gefeliciteerd :) Party @ your place :D *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:40:19 #64
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87225974
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja we spreken ze ook wel vaker voor ons nieuwe projectje :Y
Wat is dat voor project of is het geheim?

Maar wie spreek je nog meer van hun? Van de PU of GK zeg maar?
pi_87225987
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Rossdale :')
Niet zo over RossjeFlossje he :{w
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:42:18 #66
Poeder voor intimi
pi_87226085
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet zo over RossjeFlossje he :{w
hij kan het toch niet zien :'(
pi_87226106
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

hij kan het toch niet zien :'(
pi_87226172
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Poit het volgende:

[..]

Hey, tof! Gefeliciteerd :) Party @ your place :D *O*
Als het officieel rond is (dat is natuurlijk nog best wat papierwerk en gesteggel, want het is wel wat krap allemaal...) kunnen we best wat chickies, hunks en een cocktailbrouwer regelen om een gezellig avondje te hebben :D
pi_87226231
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als het officieel rond is (dat is natuurlijk nog best wat papierwerk en gesteggel, want het is wel wat krap allemaal...) kunnen we best wat chickies, hunks en een cocktailbrouwer regelen om een gezellig avondje te hebben :D
Duidelijk!
Ik build wel een paar shooters :D
Springbokjes 4TW
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:46:26 #70
Poeder voor intimi
pi_87226289
OP bijgewerkt O-)
pi_87226352
ZO, tijd voor bier.
pi_87226467
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik build wel een paar shooters :D
Springbokjes 4TW
Hou ik je aan, dan regel ik een paar gewillige jongedames :P
pi_87226471
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
OP bijgewerkt O-)
Whaddan?
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Reintji het volgende:
ZO, tijd voor bier.
M'n bier is thuis ook al op.

Het zit niet mee.. Eerst hebben Spanky en ik Sony leeg gedronken en nu blijkt dat ik thuis ook leeg ben. -O-
pi_87226480
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hou ik je aan, dan regel ik een paar gewillige jongedames :P
Mooi, neem in m'n penis ook mee :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:50:07 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87226484
ZO, tijd voor een glas water :9
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:51:21 #76
Poeder voor intimi
pi_87226555
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Whaddan?
ff laatste statussen van mensen uit de OP bijgewerkt :+
pi_87226602
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Oh, niet in de huidige first post.. Dat kan je natuurlijk niet (meer)..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:52:25 #78
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87226608
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

w/
pi_87226620
quote:

Er was anders nog wijn en rosé genoeg :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_87226654
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Whaddan?
[..]

M'n bier is thuis ook al op.

Het zit niet mee.. Eerst hebben Spanky en ik Sony leeg gedronken en nu blijkt dat ik thuis ook leeg ben. -O-
Ik heb nog wel bier :Y

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Mooi, neem in m'n penis ook mee :)
Zolang je hem maar bij mij uit de buurt houdt, want dan moet de kok je weer slappen met zijn theedoek :P
pi_87226685
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar!
Het is niet zo spannend ;)
pi_87226756
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb nog wel bier :Y
Had dat eerder gezegd!! Ik had ook wel even bij je langs kunnen gaan op de terugweg..
Maar aan de andere kant zat ik nu lekker tegenover Ritse in de trein *O*
quote:
[..]

Zolang je hem maar bij mij uit de buurt houdt, want dan moet de kok je weer slappen met zijn theedoek :P
Ik ben banger voor jou klappen dan voor zijn theedoek hoor :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:55:22 #83
Poeder voor intimi
pi_87226773
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Oh, niet in de huidige first post.. Dat kan je natuurlijk niet (meer)..
zou ik ook niet willen :P
pi_87226809
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Nebo het volgende:

[..]

Er was anders nog wijn en rosé genoeg :D
Hey man, was tof :)
Maar kommop, wijntje is op z'n tijd lekker hoor, bij goed eten of onder het genot van een lekker wijf maar tijdens het gamen hoort er gewoon bier gezopen te worden.
pi_87226878
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

zou ik ook niet willen :P
Wellus :P
Lusten en lasten shit
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:58:14 #86
270524 Flodder450
pi_87226939
pi_87226995
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Poit het volgende:

[..]

Had dat eerder gezegd!! Ik had ook wel even bij je langs kunnen gaan op de terugweg..
Maar aan de andere kant zat ik nu lekker tegenover Ritse in de trein *O*
[..]

Ik ben banger voor jou klappen dan voor zijn theedoek hoor :P
Je had ritse best mee kunnen nemen ;)

Maar ik heb ook zulke enorme biceps :')
pi_87227007
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Poit het volgende:

[..]

Hey man, was tof :)
Maar kommop, wijntje is op z'n tijd lekker hoor, bij goed eten of onder het genot van een lekker wijf maar tijdens het gamen hoort er gewoon bier gezopen te worden.
Er waren anders twee zeer schone dames aanwezig! :o

Maar vooruit! Ik stel voor om ooit eens een goed Buzz toernooitje te doen op een late avond bij een meet :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:59:53 #89
Poeder voor intimi
pi_87227036
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Maar vooruit! Ik stel voor om ooit eens een goed Buzz toernooitje te doen op een late avond bij een meet :D
:o I'm in! :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:00:17 #90
Poeder voor intimi
pi_87227055
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Wellus :P
Lusten en lasten shit [ afbeelding ]
ja eigenlijk wel ja :P
pi_87227118
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je had ritse best mee kunnen nemen ;)

Maar ik heb ook zulke enorme biceps :')
ja, laat ritse nog verder reizen :P
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

:o I'm in! :P
ook!!
quote:

[..]

Zekers.. Maar allebei waren ze een date.. -O-
pi_87227219
quote:

[..]

Spank "Oh Mijn God Weet Hij Dan Ook Echt Alles?!?!" MasterC is van de partij!
pi_87227327
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Spank "Oh Mijn God Weet Hij Dan Ook Echt Alles?!?!" MasterC is van de partij!
Ik neem m'n buuzunits ook mee!! 8 man buzzzzz
pi_87227438
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik neem m'n buuzunits ook mee!! 8 man buzzzzz
Heb je het nu over je boozunits?
pi_87227480
NEBO NIEUWE HIMYM IS ER GEKKEEUUHH!!
pi_87227591
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Heb je het nu over je boozunits?
dan hebben we aan 8 veuls te weinig
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:11:01 #97
258885 Solique
I Kill You !
pi_87227623
Oeh party op komst. :)
pi_87227823
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
NEBO NIEUWE HIMYM IS ER GEKKEEUUHH!!
Heb hem meteen binnengehaald toen ik thuis was en hij is nu 1 minuut bezig! _O_
pi_87227865
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Maak er 8 tequila van en ik vermaak me wel (jullie minder)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:16:55 #100
Poeder voor intimi
pi_87227940
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

party @ Nebo's! *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:17:40 #101
111656 Poit
12-08-12
pi_87227985
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

1 tequila 2 tequila 3 tequila floor
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:18:27 #102
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87228035
1 AQuila
pi_87228055
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

party @ Nebo's! *O*
Wanneer Frankii en ik een eigen place hebben *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:18:56 #104
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87228059
PoederSuikerSmuiker welke van de GK's en Puérs ziej e dan nog meer vaker voor je project??
pi_87228092
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
1 AQuila
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Poit het volgende:

[..]

floor
pi_87228214
"Call me old fashioned, but I need to have sex with a girl at least 3 times before I'll even consider having diner with her"

Barney! _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:22:44 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87228290
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

[..]

;(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:25:16 #108
Poeder voor intimi
pi_87228428
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
PoederSuikerSmuiker welke van de GK's en Puérs ziej e dan nog meer vaker voor je project??
daar kan ik verder geen uitspraken over doen in verband met de huidige gevoeligheid van het project zoals je wellicht kunt begrijpen, sorry :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:25:19 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87228431
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:25:34 #110
111656 Poit
12-08-12
pi_87228441
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

[..]

_O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:25:49 #111
Poeder voor intimi
pi_87228456
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wanneer Frankii en ik een eigen place hebben *O*
staat!
pi_87228591
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef Nebo het volgende:
"Call me old fashioned, but I need to have sex with a girl at least 3 times before I'll even consider having diner with her"

Barney! _O_
Seks hebben voordat je met iemand gegeten hebt :N Eten O+
pi_87228621
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Multitasken O+
pi_87228639
De nieuwe How I Met Your Mother is weer een beetje op niveau :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:30:47 #115
Poeder voor intimi
pi_87228710
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ja snap ik ook niet dan slaap je toch
pi_87228722
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb er ook nog vier!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:31:31 #117
Poeder voor intimi
pi_87228742
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef Reintji het volgende:

[..]

Heb er ook nog vier!
ik ook!

zouden we met 16 man kunnen buzzen op één PS3? :o
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:36:22 #118
111656 Poit
12-08-12
pi_87228983
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ik ook!

dunno?
pi_87229057
Dat ding ondersteunt toch maar 4 controllers?
pi_87229081
Ik heb de standaard PI knop ontdekt *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:40:02 #121
111656 Poit
12-08-12
pi_87229146
NEBO!!
HIMYM S06E03 11:57
Nice Robin cleavage :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:40:11 #122
270524 Flodder450
pi_87229156
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef Nebo het volgende:

[..]

Multitasken O+
Een broodje kaas naar binnen werken terwijl je haar op zn hondjes neemt? :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:40:50 #123
111656 Poit
12-08-12
pi_87229180
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
Nee, ik dacht dat de laatste ook al 8 controllers ondersteunde, deed een ps2 versie zelfs al :)
pi_87229312
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Een broodje kaas naar binnen werken terwijl je haar op zn hondjes neemt? :{
Het is duidelijk dat je nog maagd bent :P

Voor een broodje kaas heb je je handen nodig...

Ik gok het meer op aardbeien en slagroom van een schone jongedame af eten ;)
pi_87229339
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ik ook!

Nee, je hebt ook 4 PS3's nodig en een netwerkje zodat je twee keer vier tegen vier kunt spelen.
pi_87229406
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik zie het probleem nog steeds niet :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:46:50 #127
Poeder voor intimi
pi_87229432
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Poit het volgende:

[..]

dunno?
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
maximaal 8 spelers offline tegelijk
pi_87229434
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ik zie het probleem nog steeds niet :P
Op zijn hondjes zonder je handen te gebruiken is als een dame blanche zonder chocoladesaus :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:25 #129
111656 Poit
12-08-12
pi_87229456
quote:

[..]

:9~
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:55 #130
111656 Poit
12-08-12
pi_87229472
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Op zijn hondjes zonder je handen te gebruiken is als een dame blanche zonder chocoladesaus :P
Die neukteugels zitten er niet voor niets op :)
pi_87229490
quote:

[..]

Wat een vergelijking :')
pi_87229503
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Poit het volgende:
NEBO!!
HIMYM S06E03 11:57
Nice Robin cleavage :D
Whoehoe, jammer dat ze even aan de onderkant van het scherm verdwijnt en dat het dan alweer over is ;(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:48:57 #133
Poeder voor intimi
pi_87229515
quote:

[..]

maar je hebt wel schone handen :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:49:19 #134
270524 Flodder450
pi_87229529
quote:

[..]

Hmm..... >:)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:49:34 #135
111656 Poit
12-08-12
pi_87229543
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef Nebo het volgende:

[..]

Whoehoe, jammer dat ze even aan de onderkant van het scherm verdwijnt en dat het dan alweer over is ;(
Inderdaad.. Maar.. Het was het waard om even terug te spoelen :P
pi_87229578
quote:

[..]

Smeerkaas is overigens ook tof *O*
pi_87229602
quote:

[..]

Hoe lang ben je bezig met het een en hoe lang met het andere
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:51:06 #138
111656 Poit
12-08-12
pi_87229608
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Dude, wat voor vrouwen bestijg jij? :P
pi_87229631
pi_87229638
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Van middel/kont vasthouden, haren trekken, billen slappen krijg je geen vieze hadden. maar voor de vierde optie is chocosaus misschien iets te plastisch...
pi_87229641
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

En een broodje kaas kun je met een hand eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~O>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:52:12 #142
111656 Poit
12-08-12
pi_87229653
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat is gewoon nasty :N
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

Allebei zonder handen? :o
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:52:24 #143
Poeder voor intimi
pi_87229660
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Dude, wat voor vrouwen bestijg jij? :P
een echt zeeman ... :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87229691
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat is gewoon nasty :N
Vooruit, mét aardbeien.
pi_87229739
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

een echt zeeman ... :+

SPOILER
Je moet ook niet swaffelend klaarkomen :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:54:25 #146
Poeder voor intimi
pi_87229742
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Nebo het volgende:

[..]

dat krijg je toch nooit makkelijk uit het kuipje? :o
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:55:19 #147
Poeder voor intimi
pi_87229781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je moet ook niet swaffelend klaarkomen :D
ah jij hebt het ook al eens in haar en ogen gehad? :P
pi_87229830
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ah jij hebt het ook al eens in haar en ogen gehad? :P
Jij ook?
pi_87229850
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

dat krijg je toch nooit makkelijk uit het kuipje? :o
Het kan ook met
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:57:43 #150
Poeder voor intimi
pi_87229892
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Jij ook?
nee maar ik heb het nodige commentaar geklaag gekregen van een tweetal exen :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:58:00 #151
Poeder voor intimi
pi_87229905
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het kan ook met
[ afbeelding ]
oh dat is lekker vloeibaar ja? :P
pi_87229943
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het kan ook met
[ afbeelding ]
Dat is zonde, dat is veels te lekker op brood!

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

nee maar ik heb het nodige commentaar geklaag gekregen van een tweetal exen :D
Zolang er een douche met cremespoeling is en tijd om te douchen komt het wel goed... en je ogen moet je gewoon dichthouden...
pi_87229961
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

oh dat is lekker vloeibaar ja? :P
Kwartiertje op de verwarming, of je moet die luxe uit Frankrijk hebben met Ham-smaak, die is iets dunner.
pi_87230048
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Kwartiertje op de verwarming, of je moet die luxe uit Frankrijk hebben met Ham-smaak, die is iets dunner.
Ik blijf erbij dat eten en seks iets is wat je serieel moet doen en niet parallel. Verder gewoon lekkere olie gebruiken ofzo :)
pi_87230122
Ik mis iets :)?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:04:00 #156
Poeder voor intimi
pi_87230148
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik mis iets :)?
een seksleven? :P

pi_87230153
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat eten en seks iets is wat je serieel moet doen en niet parallel. Verder gewoon lekkere olie gebruiken ofzo :)
Geen opeet slipjes hier dus...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:05:12 #158
Poeder voor intimi
pi_87230188
jetzt: rusttijd. :W
pi_87230191
Oh decorum verlies

Waar is lenny eigenlijk?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:05:19 #160
111656 Poit
12-08-12
pi_87230192
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:05:36 #161
111656 Poit
12-08-12
pi_87230201
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Reintji het volgende:
Oh decorum verlies

Waar is lenny eigenlijk?
Inderfuckingdaad!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:06:03 #162
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87230216
quote:

[..]

[ afbeelding ]
*proest* :D
pi_87230230
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Flauw grapje :').... Maar nee :D
pi_87230325
quote:

[..]

[ afbeelding ]
One round KNOCK-OUT!
pi_87230346
Maar ik ga pitten mannen :W
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:10:45 #166
111656 Poit
12-08-12
pi_87230408
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef GameBabe het volgende:
Ik kom er zo aan :)
:*
pi_87230412
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Flauw grapje :').... Maar nee :D
laat ze maar lullen nick, ooit komen ze er achter hoe je aan die gespierde armen kom :+
pi_87230441
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef Nebo het volgende:

[..]

One round KNOCK-OUT!
Zou het dan niet "Round One : Knock-Out" zijn :')?
pi_87230457
quote:
Wel met het kontje omhoog slapen ~O>
pi_87230492
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik kom er zo aan :)
:*
Tot zo schat, ik lig al naakt klaar :*
pi_87230493
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef badboynova het volgende:

[..]

laat ze maar lullen nick, ooit komen ze er achter hoe je aan die gespierde armen kom :+
Ach... Misschien het hier van de meeste grootspraak en zitten ze dadelijk fijn met tissues en de puddingbuks in de hand

dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:13:25 #172
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87230520
quote:
Goed idee...
Ik ook.

Trusten!
:W :z
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:14:06 #173
111656 Poit
12-08-12
pi_87230552
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Tot zo schat, ik lig al naakt klaar :*
Zoek de cremespoeling maar vast op :P

Maar ik ga ook pitten.

Kusjes :*
pi_87230591
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]

Ach... Misschien het hier van de meeste grootspraak en zitten ze dadelijk fijn met tissues en de puddingbuks in de hand

Ik lig zo met de puddingbuks in de hand ja :Y

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Fallen het volgende:

[..]

Goed idee...
Ik ook.

Trusten!
Slaap lekker
pi_87230619
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Zoek de cremespoeling maar vast op :P

Maar ik ga ook pitten.

Kusjes :*
Die staat nog bij jou thuis :P

Slaap lekker :*
pi_87230668
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Slaap lekker
GB gaat met scherp schieten :')
pi_87230952
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

GB gaat met scherp schieten :')
Pang, pang, pieuw, pieuw!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:32:25 #178
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87231268
:') puddingbuks :D
pi_87231372
Die is ook nieuw voor mij _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:40:14 #180
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87231563
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:40:45 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87231579
Hallo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:42:34 #182
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87231640
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo.
Naaktfotot -> lille/poit, en vertellen wat voor kleur onderbroek je aanhebt, dan mag je hier ook weer posten!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:46:37 #183
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87231760
"you know my legs?"

"mm?"

"you know how many i've always had and that?"

"like, two legs or some shit like that?"

"yeah well i've only got one leg now."

"...random."

"isn't it?"

"isn't it though?"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:49:02 #184
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87231832
pi_87231858
Slapie doen, ben kaputski
pi_87231977
Hey, wat lees ik nou over een feestje?

Was trouwens wel weer eens tof, zo'n avondje gamen! Buzz FTW!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_87232103
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Slaap lekker
En al in slaap gevallen met je Tarzan :')?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:11:14 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87232496
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Naaktfotot -> lille/poit, en vertellen wat voor kleur onderbroek je aanhebt, dan mag je hier ook weer posten!
Ik heb een abonnement voor het leven verdiend hier
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_87232899
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb een abonnement voor het leven verdiend hier
Nee, mensen die niet in de OP staan hebben dat niet verdiend. De naaktfoto mag je naar Poit sturen!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:37:11 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87233203
:N

Ik ben een levende legende!
pi_87233226
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
:N

Ik ben een levende legende!
Hier niet.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:40:32 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87233308
Dat haten :{w
pi_87233348
verlaten = haten
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:43:22 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87233386
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef koei het volgende:
verlaten = haten
Oeh! Slim gebruik van een simpele meme :D
pi_87233419
pi_87233899
Ik ga ook slapie doen, lees net dat een forum-matti van me dood is ;( naja matti, sprak hem niet vaak maar zat echt al jaren met hem in hetzelfde topic... toch bestwel naar!!
pi_87233991
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 01:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga ook slapie doen, lees net dat een forum-matti van me dood is ;( naja matti, sprak hem niet vaak maar zat echt al jaren met hem in hetzelfde topic... toch bestwel naar!!
Van FOK!? Geconcoleerd dan maar...
pi_87233997
Ik heb trouwens pics van Room 299 op mn flickr gezet voor de liefhebbers.
pi_87234109
pi_87235562
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En al in slaap gevallen met je Tarzan :')?
:Y De Tarzan met 2 armen en 2 benen was heerlijk om naast te slapen ;) En hij poetst zichzelf nog ook (hoop je dan :P) *O*

Goedemorgen btw!
pi_87235681
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 01:16 schreef koei het volgende:

[..]

Van FOK!? Geconcoleerd dan maar...
Nee, tweakers!
pi_87235684
quote:
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:39:35 #203
258885 Solique
I Kill You !
pi_87235835
Goedemorgen :O

[ Bericht 5% gewijzigd door Solique op 06-10-2010 08:47:47 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:08:41 #204
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87236293
mogguh :W :)
pi_87236362
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, tweakers!
Zo maar ineens ofzo?!
pi_87236534
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo maar ineens ofzo?!
Nee, hij was al wel een tijd weg, in het ziekenhuis, maar toch... jonge gast, iets van 32, gewoon raar als die ineens weg is...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:24:14 #207
Poeder voor intimi
pi_87236577
mogge!

condolez spanky :*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:26:02 #208
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87236614
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, hij was al wel een tijd weg, in het ziekenhuis, maar toch... jonge gast, iets van 32, gewoon raar als die ineens weg is...
Dat is zekers jong -O- Gecondoleerd Spank
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:39:50 #209
270524 Flodder450
pi_87236896
gecondoleerd Spank -O-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:53:00 #210
Poeder voor intimi
pi_87237163
SpankmasterC voor jou :{w
pi_87237872
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
SpankmasterC voor jou :{w
Baron SpankmasterC voor hem :{w

Maar gecondoleerd Spank, altijd kut als iemand zo jong moet gaan ;(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:30:16 #212
258885 Solique
I Kill You !
pi_87238050
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

CJ zeker?
Gecondoleerd Spankert :{
pi_87238269
Yeah idd CJ, ben een beetje een videokaartennerd :@

Maar thx guys!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:41:57 #214
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_87238371
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, tweakers!
Welk topic spanky?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_87239247
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Bart het volgende:

[..]

Welk topic spanky?
ATi Nieuwsdiscussie Topic
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:36:41 #216
Poeder voor intimi
pi_87243876
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah idd CJ, ben een beetje een videokaartennerd :@

Maar thx guys!
videokaartennerd staat genoteerd!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:40:18 #217
65252 Bart
pi_87244015
Ati maakt toch geen videokaarten :').
nVidia FTW *O*.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:42:35 #218
Poeder voor intimi
pi_87244101
Bart :')
Wel gezwellig dat je hier ook weer rondhangt :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:43:55 #219
258885 Solique
I Kill You !
pi_87244143
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:40 schreef Bart het volgende:
Ati maakt toch geen videokaarten :').
Klopt doet tegenwoordig AMD :Y)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:48:32 #220
65252 Bart
pi_87244300
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wel gezwellig dat je hier ook weer rondhangt :Y
Wéér? Ben ik ooit weggeweest dan?
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Klopt doet tegenwoordig AMD :Y)
Ah, je bedoelt die amateurs met diarree :D.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:53:02 #221
Poeder voor intimi
pi_87244459
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Bart het volgende:

[..]

Laat ik het houden op verminderde activiteit in de SC.
pi_87244460
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja, en veel te lang ook!
quote:
[..]

Ah, je bedoelt die amateurs met diarree :D.
Toffe Videokaarten Diarree bedoel je?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:55:40 #223
65252 Bart
pi_87244554
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja, en veel te lang ook!
En wat deden jullie toen? In plaats van vragen waar ik ben, halen jullie me uit de OP :(.
quote:
[..]

Toffe Videokaarten Diarree bedoel je?
AMD heeft altijd tering instellingen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:57:50 #224
Poeder voor intimi
pi_87244646
Terwijl ze mij er al die maanden van inactiviteit in hebben laten staan :P
Verschil moet er zijn Bart :7
pi_87244849
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Bart het volgende:

[..]

En wat deden jullie toen? In plaats van vragen waar ik ben, halen jullie me uit de OP :(.
[..]

Tering instellingen met wat? De hoefonafhankelijke AF? De vele verschillende AA modi?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:07:39 #226
65252 Bart
pi_87245056
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tering instellingen met wat? De hoefonafhankelijke AF? De vele verschillende AA modi?
De overscan bijvoorbeeld. Maar het ging me meer om de afkortingen.
pi_87245354
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Bart het volgende:

[..]

De overscan bijvoorbeeld. Maar het ging me meer om de afkortingen.
Haha ik zie hem nu pas :@ Ik ben een beetje traag ;)

Overscan doe ik niet aan, da's voor buttjes!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:20:48 #228
65252 Bart
pi_87245545
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha ik zie hem nu pas :@ Ik ben een beetje traag ;)

Overscan doe ik niet aan, da's voor buttjes!
Ik ook niet totdat ik een keer een pc met een ATI-kaart op mijn tv aan had gesloten en een film wilde kijken, bleek dat in de drivers standaard 85% overscan stond waardoor ik zwarte randen had om het beeld. Maar nergens in de drivers was het in te stellen :').
Dus moest ik terug naar vet oude drivers waar die optie nog wel in zat, vervolgens instellen op 100% zodat ik weer goed beeld had, en daarna weer updaten naar de nieuwste drivers waar ze die optie gewoon hadden uitgesloopt, maar vergeten waren het dan wel op 100% te zetten :').

Maar blijf jij maar lekker ATI-fanboy, dan hou ik het wel bij nVidia :P.
pi_87245632
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef Bart het volgende:

[..]
Maar blijf jij maar lekker ATI-fanboy, dan hou ik het wel bij nVidia :P.
Is goed, dat houdt de discussie ook levendig! Kan je je nagaan als ik over zou stappen!!
pi_87245879
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

Je hebt uberhaupt nooit in de op gestaan, dus je bent er ook niet uitgehaald. er is nog nooit iemand uitgehaald, enkel tijdelijk.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:29:17 #231
65252 Bart
pi_87245885
Ach op zich heb jij het nu beter hoor, nVidia heeft weinig fatsoenlijks en als volgende maand de HD68xx-serie uitkomt dan worden ze helemaal van tafel geveegd :').
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:29:31 #232
65252 Bart
pi_87245895
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:29 schreef koei het volgende:

[..]

Je hebt uberhaupt nooit in de op gestaan, dus je bent er ook niet uitgehaald. er is nog nooit iemand uitgehaald, enkel tijdelijk.
Ik heb zeker wel in de OP gestaan :D.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:31:34 #233
65252 Bart
pi_87245984
[GAM SC #88] Sala zoekt een Gaymekubus bijvoorbeeld. Dus wat zei je ook alweer koetje van me?
pi_87246249
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bart het volgende:
[GAM SC #88] Sala zoekt een Gaymekubus bijvoorbeeld. Dus wat zei je ook alweer koetje van me?
Nog terug zoeken ook :D! Dagje vrij ofzo?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:39:15 #235
65252 Bart
pi_87246279
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nog terug zoeken ook :D! Dagje vrij ofzo?
Mwa, beetje thuisstudie. En met de nieuwe search is dat terugzoeken ook maar een klusje van een paar seconde ;).
pi_87247738
Saaaaaai op werk!
pi_87247910
pauze.

game en thuis eten, wat een heerlijke baan heb ik.
pi_87247930
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Saaaaaai op werk!
Heb wel wat leuks maar NSFW

HIer ook al niet spannend.
pi_87248722
[PS3 #251] Sony Beware, Awesomeness is near

Leesvoer voor de liefhebber :D
pi_87248845
pi_87248860
Zo doe je dat Poitje!!

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Beknoptheid;

Station Schiphol, let de wanorde commence. Na het vinden van de overvolle bus 195 hangen mijn vriendin en ik in de plastieken touwen die dienen als hedendaags vervoer-service. Dagkaartje met de bus kost blijkbaar ook 7 euro in A'dam; beter blijf je in het zonnige zuiden. Nagoed, na een -letterlijke- dodemansrit (blijkbaar gelden er geen verkeersregels in Adam) van 10 minuten stappen we uit in the middle OF FUCKING NOWHERE. Hey, als het internet zegt dat je bij halte dinges eruit moet, dan is dat ook zo. Het gevolg dat ik met mijn top-condite en mijn meisje-meisje 'ik ben zooooo blij dat ik geen hakken heb aangedaan' vriendinnetje door de bloody trenches al hemelsbreed naar het Sony gebouw pogen te lopen. In de verte doemde het gebouw prominent op in het industriele suburbia van de Schiphol-schaduw en na een 20 minuten survivalen bereiken we de voorkant van het Sony gebouw. Een goed begin is het halve werk.

Daar aangekomen ontmoeten we een kekke jongeman die zichzelf voorstelt als J.Clarkson. In eerste instantie herkende ik hem niet alwaar hij geen motor-helm droeg danwel 5m hoog al dartelend door de lucht vloog. Ik maak een snel belletje naar Nebo, maar hij heeft zijn halte gemist tesamen met de rest van het zooitje ongeregeld (Spank, Roy, Ritse en Koei) Een paar minuten later komt de Sony meneer om ons naar boven te loodsen en daar, op vloer 9 van het niet-al-te-schamelijk gebouw gaat de deur open. Een kamer gevuld met veel te grote tv's, debugs, lounge banken, hippe ikea meubels en vooral games games games. Room 299 opent de deuren naar het heiligdom van de gimmickyness O+

Vrijwel al het bedenkelijke was speelbaar; Move (RUSE, Socom, Wii sports, The Shoot, etc etc), 3D (KZ3, 2x Motorstorm (PR en die nieuwe) en GT5, er stond een booth met GT5 compleet met stuur en pedalen, er lagen PSP's + PSP GO's, en de gebruikelijke LBP2, Pain, Buzz etc. Helaasch tot iedereen zijn teleurstelling geen inFamous2 ;( Ik besluit maar meteen goed te beginnen en gooi mezelf achter de nieuwe Motorstorm, incluis 3D tv en onhandig brilletje. Okay Fruit, nu zo objectief mogelijk een mening vormen. THIS IS THE MOMENT.

Na een kleine 2-3 minuten spelen merk ik niet echt iets van het hele 3D gebeuren. "Eigenlijk is het best wel lelijk, het werkt volgens mij niet" Mijn vriendin weet me te vertellen dat je het brilletje ook even aan moet zetten -_-''. 1 - 0 voor mn vriendin. Enfin, bril aangezet met een miniscuul knopje ergens onderop het ding, ding op mn porum gezet, game gestart aand go;

Wat. De. Hell.

Na 5 minuten spelen val ik, met een mooie 16e plaats (van de 16), nog niet niet schuimbekkend van de bank af. Sensory overload in de breeeedste zin van het woord. De game anzich is echt belachelijk. ALLES maar dan ook echt ALLES ontploft, vliegt in de fik, komt op je af, flitst etc etc. De baan is volslagen onduidelijk, lijkt haast random te zijn. Op een gegeven moment stond er; FINAL LAP, waarop ik verbaast reageerde met 'de fuque? rij ik rondjes dan?' Nu ben echt helemaal geen race-fan en zuig ik dus logischerwijs stierenballen, maar ik kon er echt niet warm voor draaien.

Het 3d effect doet me (behalve koppijn veroorzaken) echt helemaal niks ;( Het 3d concept anzich is wel aardig (Spank speelde een mooie 3e plaats op dezelfde 'baan' en er waren 1 of 2 momentjes waarin alle 6 de toeschouwers (incluis bril) tegelijk een motorkap ontweken onder een gemoedelijk "WOOOOW" omdat dat ding uit het scherm vloog _O- _O-) maar het maakt de objecten in de game erg plat. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen maar je kunt het vergelijken het oude kijk-doos principe. Er zijn verschillende planes waarop objecten worden geprojecteerd en omdat sommige planes verder naar achter staan krijg je een diepte-perceptie. Nee voor mij was het meteen duidelijk, dat komt er hier echt niet in.

Om maar even door te teren op het 3d; KZ3. Helaasch pindakaasch, alleen in 3d te spelen en dus netelde ik me weer met zo een brilleke op mn neus achter de veel te grote schermen en tja wat kan ik zeggen; het is Killzone :D Prima gameplay zoals we gewend zijn, de -steek-je-mes-in-het-oog-van-de-helgast- move is awesome, jetpack toevoeging is geinig, story-telling wise echt te gek; de locaties zijn echt erg gaaf! Ik heb er zin in :) Het 3d voegde hier ook niet echt een nieuwe dimensie toe vond ik. Ook hier weer het kijk-doos idee en in mijn ogen doe het een beetje afbreuk aan de eye-candy die het spel levert zonder bril (het wordt er minder realistisch op, grafisch gezien).

Ondertussen bemerk ik dat er een grimmige sfeer is ontstaan op vloer 9. Spank en Poit worden er namelijk van verdacht dat ze al het bier hebben opgezopen. "Het waren maar 8 flesjes ofzo, in totaal!" -aldus een gepiqueerde Spank. De PR meneer is in rep en roer en gaat kijken of er nog ergens een kratje te halen valt. Helaasch voor deze doorgewinterde schuiten blijft dit uit en stort men zich massaal op het garnituur. Roy bemerkt vervolgens dat het allemaal een beetje lauw en klef was. Dit terzijde.

Ik ben in de tussentijd uitgedaagd voor een potje hard-core tafeltennis door mijn lieftallige vriendin. Na het kalibreren van de Move controllers springt mijn bolletje op roze, en die van haar op blauw. Uiteraard moet er geruild worden, want roze is voor meisjes -_-. Enfin, ik verlies de matchup met 10 - 2 :') Wat een drama. Ik bemerk 2 dingen;

1. De Move werkt! De Wii heeft me lui gemaakt in de zin dat alles wat ik doe toch wel goed is, maar de Move is toch een ander pakkie-an. Het ding reageert opperbest in die zin dat je tot een redelijke resolutie best precies kan werken! However;

2. Been there, done that. Of je nu HD graphics er aan hangt, roze danwel blauwe bolletjes op je controller propt of probeert een fatsoenlijk controller-layout te maken (Socom/RUSE), het blijft een letterlijke herhaling van wat we al 5 jaar aan het doen zijn. En daar ben ik nu toch ECHT wel op uitgekeken ;(

De rest van de middag/avond brengt nog een scala aan game-plezier. LBP2 is awesome, er zijn PSN Mini's die best wel zwaar okay zijn, Pain is toch wel een leuke game, frisbee-golf is echt heel gay, Spank weet verontrustend veel van amerikaanse real-life soaps, juichen met beide handen in de lucht is een heel slecht idee als je Socom met de Move speelt en GT5 is voor mij ECHT niet weg gelegd.

Om 10 voor 7 begint meneer Sony alles uit te gooien. Geen pers levert immers geen publiciteit op dus 7 uur is 7 uur :'( Zodra we met zijn allen buiten staan openen we onze goodie-bag vol verloren dromen en gebroken hoop. Nebo weet nog een flesje cola mee te jatten en daar was het mee afgedaan. De dag zat er op en de 2 uur durende terugreis was een feit. Clarkson was met de auto, de slimmerik.

Na het obviously missen van de bus, wachtten er 10 fokkers in een klein bushokje naast een drukke drukke weg. De ene helft wil gaan lopen naar 'die andere bushalte daar achter ergens', maar een wijs persoon wist hen er van te overtuigen dat het het beste is om bij elkaar te blijven in een dergelijke situatie. Vroeger, als je je ouders kwijt was, deed men immers hetzelfde; blijven op de plaats waar je bent. Bij het arriveren slaakt Poit een "hey buschauffeur, we gaan je bussie slopen" en Roy aarzelt even of hij wel in wil stappen aangezien de bestuurder een bestuurster is. Een scheve blik van de 2 dames blijft -gelukkig- uit.

Station Schiphol leidt het einde in van deze trip. Alwaar bij de Burger King nog even wordt nagetafeld in een toch wel zeer veel plaats hebbende locatie. De groep splits zich en ik zit met Ritse en Poit (die ondertussen hard doorgaat met mijn vriendin te hosselen) in de trein naar Utje om vervolgens over te stappen en afscheid te nemen van Poit. Ritse, Lot en ik bespreken het her-en-der van de oude en nieuwe game generatie en nemen afscheid in Den Bosch.

De blik van de vrouw tegenover ons op de weg naar Eindhoven spreekt boekdelen als ze zich -na onze gesprekken- heel bedenkelijk afvraagt hoe het kan dat er spelletjes zijn die 80 miljoen euro kosten :D :')

Het was een prima dag *O*

tl;dr ^O^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:36:38 #242
270524 Flodder450
pi_87253326
Ik heb super Nintendo nu :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:00:56 #243
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87254131
Maar Spank wat vind jij van dat 3d gebeuren dan?
pi_87254190
pi_87254257
pi_87254382
Aq wat vind jij er van dat ik nu nog beter kan racen, nu mijn stuurtje binnen is :+
pi_87256369
pi_87256883
quote:
Nick de nerd _O- (ik kon het niet laten)
pi_87257180
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nick de nerd _O- (ik kon het niet laten)
Daar komt dus ook mijn gamertag vandaan ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:33:43 #250
270524 Flodder450
pi_87257706
Wat een baas die Nicklas!
pi_87259239
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Nebo het volgende:
Wat een baas die Nicklas!
Nogal ja :D! Volgens mij word ie op 1 van die vids europees kampioen :D
pi_87259847
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Spank wat vind jij van dat 3d gebeuren dan?
Bij Killzone vond ik het awesome, bij GT5 voegde het wel een beetje wat toe (eigenlijk alleen als je in de auto zit, ziet er best tof uit), bij Motorstorm vond ik het desoriënterend...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:03:31 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87261794
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Bij Killzone vond ik het awesome, bij GT5 voegde het wel een beetje wat toe (eigenlijk alleen als je in de auto zit, ziet er best tof uit), bij Motorstorm vond ik het desoriënterend...
En die punten van Fruut?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:04:07 #255
65252 Bart
pi_87261828
Zo, tijd voor PoP!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:04:39 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87261853
4 van de 10 levels van Reach op Legendary uitgespeeld :9

Maar Heroic is wel leuker.
pi_87262287
Ik vind het een heerlijk nummer, so sue me! Volgens mij heeft Lil Wayne even voor de green screen gestaan in de gevangenis of iets dergelijks :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:17:20 #258
Poeder voor intimi
pi_87262483
Zeg! Is dat nu afgelopen met het geklier? Anders ben ik genoodzaakt jullie te vermaken met mijn muzieksmaak :{w
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:21:07 #259
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87262672
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:27:15 #260
Poeder voor intimi
pi_87262995
quote:
altijd lachen die gehandicapten :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:29:13 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87263077
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

altijd lachen die gehandicapten :D
Vooral als ze in een liftschacht vallen :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:48:50 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87264106
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:08:10 #263
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87267794
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Zeg! Is dat nu afgelopen met het geklier? Anders ben ik genoodzaakt jullie te vermaken met mijn muzieksmaak :{w
Doe eens, misschien komt er nog wat kwaliteitsmuziek voorbij... :D
pi_87267871
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bart het volgende:
Je bent dan de enige die ooit definitief uit de lijst verdwenen is :D Zal je vast wel verdiend hebben dan :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:53:00 #265
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87269336
Zijn er nog mensen die af moeten van een Xbox360 HDD?
Ik heb nu sinds een tijdje een Xbox360 staan, maar dat is een oude arcade en een HDD is misschien toch wel handig, maar een nieuwe ergens fullprice halen vind ik nou ook weer iets te veel van het goede.
pi_87270045
Reintji had wel een memory card in de aanbieding laatst. Mijn hdd heb ik zelf nodig voor het geval mijn 360 ooit nog eens aan gaat
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:20:43 #267
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87270179
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef koei het volgende:
Reintji had wel een memory card in de aanbieding laatst. Mijn hdd heb ik zelf nodig voor het geval mijn 360 ooit nog eens aan gaat
Mja, maar een memorycard is ook weer niet groot genoeg. Heb wel een 64MB card, voldoet voor de savegames natuurlijk prima.
pi_87270194
Hmm ik heb nog een 120GB, maar dan heb ik geen flikker meer aan die xbox :P. Nja tenzij ik hem verkocht krijg :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:27:57 #269
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87270354
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik heb nog een 120GB, maar dan heb ik geen flikker meer aan die xbox :P. Nja tenzij ik hem verkocht krijg :')
Ja, ik hoop dus stiekem dat iemand gewoon een 20 of 60GB ding heeft liggen stoffen op een kast. Ik speel er niet zo veel op, maar een game kunnen installeren is toch wel handig. En daar kan je (zover ik begrijp) nou net niet die USB-stick optie voor gebruiken.

Maar inderdaad, een Xbox zonder HDD is best wel useless... ;)
pi_87270698
Hmm bedenk net dat ik nog ergens een kapotte xbox heb liggen, zal morgen eens kijken voor je!

Mocht iemand nog een modded elite willen kopen, pm maar :P
pi_87270823
Zodan, net terug van een avondje band kijken.
Maar van me speelt erin, spelen doors achtige nummers. Volgende week doen ze mee aan de grote prijs.
Nu kinderbedtijd..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:04:00 #272
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87271207
Ja, kinderbedtijd inderdaad.

Thanks Nick, ik hoor het morgen wel. Nu bedtijd en morgen weer eens een dagje sporten. Zwemmen, hardlopen, fietsen. Zo actief ben ik nog nooit geweest op een dag.... :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:04:16 #273
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87271211
Owja...

Trusten!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:24:02 #274
65252 Bart
pi_87272838
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:10 schreef koei het volgende:

[..]

Je bent dan de enige die ooit definitief uit de lijst verdwenen is :D Zal je vast wel verdiend hebben dan :P
Door niet meer te komen? Want dat is het enige wat ik deed :').
pi_87273025
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dus stiekem dat iemand gewoon een 20 of 60GB ding heeft liggen stoffen op een kast. Ik speel er niet zo veel op, maar een game kunnen installeren is toch wel handig. En daar kan je (zover ik begrijp) nou net niet die USB-stick optie voor gebruiken.

Maar inderdaad, een Xbox zonder HDD is best wel useless... ;)
Voor zover ik weet juist wel! Dus gewoon proberen met n usb stickje!
pi_87273207
Usb stick kun je idd goed gebruiken! Tot 16gb dacht ik :). Maar toch om daar games op te kopieren :)
pi_87273875
:( :( nu al wakker, terwijl ik pas om 12 uur moet beginnen :( :(
pi_87273897
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:
:( :( nu al wakker, terwijl ik pas om 12 uur moet beginnen :( :(
Ik zou eigenlijk ook op de bank moeten liggen :/
pi_87274030
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 07:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Door niet meer te komen? Want dat is het enige wat ik deed :').
ja en ze durfden wel toen je geen mod meer was :P

zo zijn ze he, die wijven
pi_87274041
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk ook op de bank moeten liggen :/
Nu lig je op de grond?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:16:57 #281
65252 Bart
pi_87274134
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja en ze durfden wel toen je geen mod meer was :P

zo zijn ze he, die wijven
Ja echt walgelijk :r. Maar jij ging me er toch weer inzetten poedertje? O+
pi_87274463
Kuch.. verkouden
pi_87274545
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nu lig je op de grond?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:35:59 #284
270524 Flodder450
pi_87274584
Goedemorgen *O*
pi_87274650
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja echt walgelijk :r. Maar jij ging me er toch weer inzetten poedertje? O+
Gedaan hoor Bartje! *;
pi_87274746
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Kuch.. verkouden
Ja ik ook! Alles zit een beetje dicht!
pi_87275058
Hier ook al een tijdje :/
pi_87275112
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Kuch.. verkouden
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja ik ook! Alles zit een beetje dicht!
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier ook al een tijdje :/
Als jullie je kontje verkopen achter het station moet je wel wat meer kleren aandoen ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:59:49 #289
270524 Flodder450
pi_87275200
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als jullie je kontje verkopen achter het station moet je wel wat meer kleren aandoen ;)
inderdaad :')
pi_87275230
quote:

[..]

[..]

[..]

pi_87275270
quote:

[..]

[..]

[..]

Strippen kost extra :{w
pi_87275295
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik dacht dat je voorlopig nog zowel strippen als de chip kon verwachten?
pi_87275355
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Op de klantenkaart staat dat dat inclusief is :6
pi_87275580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Op de klantenkaart staat dat dat inclusief is :6
In de algemene voorwaarden (waarmee je met het in gebruik nemen van de kaart akkoord bent gegaan) staat dat ik gerechtigd ben om dergelijke voorwaarden aan te passen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:15:37 #295
270524 Flodder450
pi_87275628
Meanwhile, on the other known side of the galaxy.............:P
pi_87275720
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef Poit het volgende:

[..]

In de algemene voorwaarden (waarmee je met het in gebruik nemen van de kaart akkoord bent gegaan) staat dat ik gerechtigd ben om dergelijke voorwaarden aan te passen.
Ja dag, hoe moet ik nu aan mijn adh borsthaar komen?
pi_87275807
quote:

[..]

[..]

[..]

Maar hoe komen wij dan aan klanten, als jij er al met je kontje staat :)?
pi_87275898
pi_87275997
Man ik was vergeten hoe geweldig vroeg naar bed staan en een beetje uitslapen je doet voelen. Ik voel me beter dan de afgelopen 2 weken! :D
pi_87276393
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:42:41 #301
270524 Flodder450
pi_87279077
niet verwacht van hem :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')