abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87278743
Ik kan geen begrip hebben voor mensen die zelfmoord plegen en hun kinderen dan ook doden (familiedrama's).
Maar om zelfmoord laf te vinden omdat je nog een vrouw en kinderen hebt... Kom op zeg, net of hun leven nu voorbij is. Het is zwaar klote voor ze, je gunt het niemand, maar ze zullen niet voor de rest van hun leven ongelukkig zijn en zich voelen zoals nu.
pi_87278756
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef yvonne het volgende:

Om vrouw en kind. en "dat doe je dan toch niet"
ik heb een dochter en ben zelf een periode depressief geweest. Juist omdat ik een dochter heb ben ik er nog en was de keuze 'zelfmoord' geen keuze voor mij.

Verder vind ik de reacties van verbal hier gewoon niet kunnen, ik dacht dat iedereen hier recht op zijn/haar eigen mening heeft. Je reactie over die filet en het niet ingrijpen op de reacties van verbal vallen me dan weer vies van je tegen.
  Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 11:35:16 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87278766
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Hij shopt wel selectief in de post van Yvonne. Blijkbaar moeten mensen volgens V. zich wel diep schamen voor hun gevoelens ...
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, V was al eerder in het topic én V heeft niemands postings nodig om uit te shoppen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:35:29 #204
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87278773
Kut voor hem dat hij er niet uitgekomen is. Ik weet uit ervaring dat zo'n depressie je kan overvallen hoe goed je leven ook is. Er weer uit krabbelen is niet gemakkelijk.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87278809
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Redux het volgende:

[..]

ik heb een dochter en ben zelf een periode depressief geweest. Juist omdat ik een dochter heb ben ik er nog en was de keuze 'zelfmoord' geen keuze voor mij.

Verder vind ik de reacties van verbal hier gewoon niet kunnen, ik dacht dat iedereen hier recht op zijn/haar eigen mening heeft. Je reactie over die filet en het niet ingrijpen op de reacties van verbal vallen me dan weer vies van je tegen.
Geen enkele situatie is hetzelfde. Jij weet niet of hij zich hetzelfde heeft gevoeld als jou toen je depressief was. Je kunt het niet met elkaar vergelijken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:37:13 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87278849
Schokkend... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:37:14 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87278852
quote:

[..]

En het zou ook fijner zijn als die keuze door iedereen zo overwogen gemaakt kon worden. Helaas is dat niet zo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Jubileum moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 11:37:31 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_87278865
Wat moet je dan een inmense donkerte in je hebben om voor deze uitweg te kiezen,w at ontzettend verdrietig......
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:37:56 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_87278881
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan geen begrip hebben voor mensen die zelfmoord plegen en hun kinderen dan ook doden (familiedrama's).
Maar om zelfmoord laf te vinden omdat je nog een vrouw en kinderen hebt... Kom op zeg, net of hun leven nu voorbij is. Het is zwaar klote voor ze, je gunt het niemand, maar ze zullen niet voor de rest van hun leven ongelukkig zijn en zich voelen zoals nu.
Het kan zelfs een opluchting zijn voor de echgenote. Zo'n verhaal niet al te lang geleden in de nabije omgeving meegemaakt. Man depressief (al was dat lang niet altijd merkbaar. 'acteren'). Maar achter de schermen altijd dingen regelen om ervoor te zorgen dat die man nooit alleen zou zijn. Hele familie en kennissenkring had met regelmaat 'suicide watch'.

Tot hij in een onbewaakt ogenblik van een paar minuten toch met een touw om zijn nek het trapgat in sprong.

Tragisch, dramatisch. Ja. Maar die vrouw was wel van haar constante angst af, dat er een keer wat zou gebeuren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87278949
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Geen enkele situatie is hetzelfde. Jij weet niet of hij zich hetzelfde heeft gevoeld als jou toen je depressief was. Je kunt het niet met elkaar vergelijken.
Ik kan alleen vanmezelf uit redeneren en van daar uit een mening vormen over iets wat ik lees. Ik vind het ronduit egoistisch van kamerling dat hij het leven is uit gestapt. Ik vind dat ik die mening mag hebben zonder daar op een niet frisse manier door verbal op aan gesproken te worden. Ik laat anderen prima in z'n waarde, snap niet waarom verbal dat ook niet kan ipv zo verhit te reageren.
pi_87278974
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En het zou ook fijner zijn als die keuze door iedereen zo overwogen gemaakt kon worden. Helaas is dat niet zo.
Daar is weinig overwogen bij komen kijken hoor.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:40:36 #212
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87278994
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik kan alleen vanmezelf uit redeneren en van daar uit een mening vormen over iets wat ik lees. Ik vind het ronduit egoistisch van kamerling dat hij het leven is uit gestapt. Ik vind dat ik die mening mag hebben zonder daar op een niet frisse manier door verbal op aan gesproken te worden. Ik laat anderen prima in z'n waarde, snap niet waarom verbal dat ook niet kan ipv zo verhit te reageren.
Mensen die zelfmoord plegen hebben, volgens mij, inderdaad niet in de gaten dat er nog zo veel om ze gegeven wordt. Het is nogal wat als je op het punt bent belandt dat je écht met elke vezel in je lijf denkt dat absoluut niemand meer van je houdt of om je geeft, dat je de wereld of je omgeving een dienst bewijst om jezelf te "verwijderen". Vanuit dat punt zou je zelfs kunnen stellen dat zelfmoord juist alles behalve egoïstisch is, een soort van ultieme wegcijfering.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87279017
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eh par-don????
De dood van ouders, zeker op jonge leeftijd, maakt hele diepe wonden, weet ik uit ervaring. Nu 4 jaar na dato, en echt, het voelt nog steeds of mijn leven voorbij is. Ik kan de lol niet vinden, en ben mede hierdoor zelf in een diepe depressie geraakt. De wetenschap dat mijn kinderen nooit een opa en oma zullen hebben, ik nooit meer te weten kom over mijzelf dan ik nu weet... Ik weet niet meer wie ik ben, en dat voelt echt alsof je leven over is... En of ik denk dat ik ooit nog echt gelukkig kan zijn? Nee, dat vertrouwen heb ik niet. Dus sorry hoor, maar lul niet zo dom...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:41:30 #214
136 V.
Like tears in rain...
pi_87279025
quote:

[..]

Ik ben ook een periode depressief geweest, door allerlei omstandigheden.

Maar dat haalt het echt niet bij de depressies van mensen die een chronische depressie hebben. En ja, ook dat kan ik weten.

En mijn boosheid komt niet voort uit de meningen van anderen die ze niet mogen hebben, maar over de passief-agressieve methode waarmee empatisch uitgedaagden als F-Bravo denken onzin te mogen spuien en anderen de maat te nemen over een ernstige aandoening.

Iedereen heeft recht op zijn mening, maar niemand heeft recht op zoveel hersenloosheid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:42:04 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_87279050
Nou eh, de vader van m'n buurjongen heeft onverwacht zelfmoord gepleegd, maar die jongen is gestopt met z'n studie en heeft toch aardig wat jaartjes in een inrichting doorgebracht. En inmiddels lijkt ie als twee druppels water op z'n vader. Dus je kunt er ook wel aardig wat issues van krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87279069
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Het kan zelfs een opluchting zijn voor de echgenote. Zo'n verhaal niet al te lang geleden in de nabije omgeving meegemaakt. Man depressief (al was dat lang niet altijd merkbaar. 'acteren'). Maar achter de schermen altijd dingen regelen om ervoor te zorgen dat die man nooit alleen zou zijn. Hele familie en kennissenkring had met regelmaat 'suicide watch'.

Tot hij in een onbewaakt ogenblik van een paar minuten toch met een touw om zijn nek het trapgat in sprong.

Tragisch, dramatisch. Ja. Maar die vrouw was wel van haar constante angst af, dat er een keer wat zou gebeuren.

V.

'Gelukkig! Heeft die zak dan eindelijk zichzelf opgehangen'

Haha kom op man. :'( Een opluchting om van een constante angst af te zijn. Dat is hetzelfde als mensen die aan de voet van een vulkaan wonen die blij zijn dat die uitbarst en hun huis van de kaart veegt. 'gelukkig, het kon altijd al gebeuren'

8)7
pi_87279071
WTF zeg -O-
RIP
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_87279078
wat erg

anders kan ik het niet zeggen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87279083
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Mensen die zelfmoord plegen hebben, volgens mij, inderdaad niet in de gaten dat er nog zo veel om ze gegeven wordt. Het is nogal wat als je op het punt bent belandt dat je écht met elke vezel in je lijf denkt dat absoluut niemand meer van je houdt of om je geeft, dat je de wereld of je omgeving een dienst bewijst om jezelf te "verwijderen". Vanuit dat punt zou je zelfs kunnen stellen dat zelfmoord juist alles behalve egoïstisch is, een soort van ultieme wegcijfering.
Ik bekijk het dan nu even puur vanuit de positie van de nabestaanden. Even voor de duidelijkheid, IK vind het egoistisch van hem, maar misschien zijn de kinderen -zoals verbal in z'n verhaal over die echtgenote aangeeft- wel opgelucht dat 'pappa er niet meer is'.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:24 #220
85962 ioko
I Appear Missing
pi_87279110
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef Redux het volgende:

[..]

Het is de meest natuurlijke reactie als je weinig van psychologie en depressies afweet. Begrijpelijk dus dat mensen zo reageren. Het botst alleen flink met de 'ervaringsdeskundigen', die weten dat de wereld van een depressief iemand niet gebaseerd is op de termen die je noemt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:32 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87279114
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik bekijk het dan nu even puur vanuit de positie van de nabestaanden. Even voor de duidelijkheid, IK vind het egoistisch van hem, maar misschien zijn de kinderen -zoals verbal in z'n verhaal over die echtgenote aangeeft- wel opgelucht dat 'pappa er niet meer is'.
Ik zou opgelucht zijn als jij niet meer post, dat weet ik wel.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:46 #222
136 V.
Like tears in rain...
pi_87279121
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Haha kom op man. :'( Een opluchting om van een constante angst af te zijn. Dat is hetzelfde als mensen die aan de voet van een vulkaan wonen die blij zijn dat die uitbarst en hun huis van de kaart veegt. 'gelukkig, het kon altijd al gebeuren'

8)7
Als ik jou was zou ik mijn kleurenmonitor en kleuren-tv de deur uit doen. Je hebt er helemaal niks aan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87279143
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Dyr. het volgende:
Aan degenen die zelfmoord laf vinden: depressie is net als kanker een soms zeer ernstige ziekte, alleen geen zichtbare.
Een depressie met kanker vergelijken gaat mij persoonlijk een beetje ver, maar goed.
Depressies zijn zeer serieuze aandoeningen, dat ben ik met je eens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_87279154
quote:

[..]

8)7
Lees je de rest van de post ook, of stop je altijd bij zin 1?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87279162
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Verbal het volgende:

Maar dat haalt het echt niet bij de depressies van mensen die een chronische depressie hebben. En ja, ook dat kan ik weten.

En mijn boosheid komt niet voort uit de meningen van anderen die ze niet mogen hebben, maar over de passief-agressieve methode waarmee empatisch uitgedaagden als F-Bravo denken onzin te mogen spuien en anderen de maat te nemen over een ernstige aandoening.

Iedereen heeft recht op zijn mening, maar niemand heeft recht op zoveel hersenloosheid.

V.
Dude, je hebt gewoon een rare en gefrustreerde manier van aanpak in deze discussie, a-relaxed als je het mij vraagt.
pi_87279192
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik mijn kleurenmonitor en kleuren-tv de deur uit doen. Je hebt er helemaal niks aan.

V.
Zulke dingen, met van die quasi lollige fok-opmerkingen iemand duidelijk maken dat ie op moet tyfen.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 11:45:47 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87279200
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
kap is }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87279205
RIP voor de nabestaanden :{
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_87279218
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een depressie met kanker vergelijken gaat mij persoonlijk een beetje ver, maar goed.
Depressies zijn zeer serieuze aandoeningen, dat ben ik met je eens.
Waarom gaat dat te ver? Hersenen zijn ook maar een orgaan.
pi_87279230
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Lekker schoppen! Toe maar! Maar inhoudelijk discussiëren is teveel gevraagd.
Nogmaals, als Antonie in een interview zelf aangeeft dat zijn dippen niet constant zijn, kan het nooit een serontoninegebrek zijn. ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:47:11 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87279249
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:47:20 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87279253
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Nogmaals, als Antonie in een interview zelf aangeeft dat zijn dippen niet constant zijn, kan het nooit een serontoninegebrek zijn. ^O^
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Want wat in interviews gezegd wordt voor de media is de absolute waarheid en totale blootlegging van zijn diepste gevoelens. Ja, denk ik ook.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:47:41 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_87279271
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

kap is }:|
Sodemieter op zeg, ik 'moet' inhoudelijk reageren. En als ik dat dan doe in twee posts en nog zulke stomme reacties krijg, zeg ik daar wat over.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 11:47:45 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87279275
quote:

[..]

8)7
zo'n depressie heeft ook effect op het gezin he
ze zien dat iemand van wie ze houden hopeloos in de put zit en kunnen er niets aan doen

die machteloosheid doet niemand goed
pi_87279303
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Eh par-don????
De dood van ouders, zeker op jonge leeftijd, maakt hele diepe wonden, weet ik uit ervaring. Nu 4 jaar na dato, en echt, het voelt nog steeds of mijn leven voorbij is. Ik kan de lol niet vinden, en ben mede hierdoor zelf in een diepe depressie geraakt. De wetenschap dat mijn kinderen nooit een opa en oma zullen hebben, ik nooit meer te weten kom over mijzelf dan ik nu weet... Ik weet niet meer wie ik ben, en dat voelt echt alsof je leven over is... En of ik denk dat ik ooit nog echt gelukkig kan zijn? Nee, dat vertrouwen heb ik niet. Dus sorry hoor, maar lul niet zo dom...
Waarom doe je zo grof? Ik ben m'n moeder ook op jonge leeftijd verloren en heb ook een tijd in de put gezeten maar om te zeggen dat je nooit meer gelukkig wordt? Ga toch weg!
Moet ie dan maar blijven leven omdat anderen het anders niet redden....? Nee, dat is niet zo.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:48:22 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87279305
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat is ook bijna niet te snappen. Mensen die depressief zijn zien op een gegeven moment soms geen uitweg meer, het leven is zwart, biedt geen mogelijkheden meer. Zonder uitweg en met het beeld een last te zijn voor de mensen om je heen zien sommigen maar 1 optie.
mistekend beeld, zelfmoord is vaak juist geen egoistische daad, al voelt dat wel soms zo.. maar dat is het niet!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 11:48:41 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87279315
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Sodemieter op zeg, ik 'moet' inhoudelijk reageren. En als ik dat dan doe in twee posts en nog zulke stomme reacties krijg, zeg ik daar wat over.

V.
je zou kunnen proberen niet als een complete mafkees te reageren op alles wat JIJ stom vind
pi_87279321
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Lees je de rest van de post ook, of stop je altijd bij zin 1?
Als je mijn reactie goed leest, zul je zien dat ik zijn gehele reactie beantwoord. Vooral niet teveel moeite doen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:49:26 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87279338
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Klinkt als: antidepressiva, die heeft dat als bijwerking.
gelukkig zorgen depressies zelf niet voor zelfmoord :{

rottig nieuw hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87279340
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

mistekend beeld, zelfmoord is vaak juist geen egoistische daad, al voelt dat wel soms zo.. maar dat is het niet!!
toepasselijke UI :')
pi_87279352
Treurig. Had altijd wel respect voor 'm.

Treurig ook dat dit topic binnen enkele posts weer moet verzanden in die eeuwige non-discussie over zelfmoord waar je toch nooit uitkomt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:49:56 #242
136 V.
Like tears in rain...
pi_87279360
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Twee zeer inhoudelijke posts en jij blijft maar dom reageren.
quote:
Dat is dus klinkklare onzin en dat weet ik uit ervaring als partner van iemand die depressief is. Ik denk dat ik daar na 14 jaar intensief kennismaken met chronische depressies meer over weet dan jij.

Misschien zit ik ernaast, maar ik denk van niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:51:02 #243
136 V.
Like tears in rain...
pi_87279402
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

je zou kunnen proberen niet als een complete mafkees te reageren op alles wat JIJ stom vind
Zou kunnen. Fijn dat jij zo selectief bent in je kritiek.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87279414
-

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 07-10-2010 11:53:05 ]
pi_87279419
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Waarom gaat dat te ver? Hersenen zijn ook maar een orgaan.
Omdat veel (agressieve) vormen van kanker gewoon dodelijk zijn, vaak zelfs in een relatief korte periode.
Vaak niet meer te genezen, en de lichamelijke pijn kan gigantisch zijn. Om nog maar te zwijgen van de geestelijke klap die je krijgt als je te horen krijgt dat je nog maar een week of negen te leven hebt bijvoorbeeld. Kun je behoorlijk depressief van raken ;).

Ik vind de twee gewoon niet te vergelijken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:51:45 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87279432
quote:

[..]

8)7
Vader van mijn dochtertje heeft 2 jaar terug zelfmoord gepleegd en ja het is kut en niet leuk en verdrietig.. en nieuws zoals dit hakt er enorm in.
Maar toch.. denk ik idd dat ze beter af is zo..
Want als hij nog verder afzakte had hij haar misschien in zijn waanzin en deprssie meegenomen...
Mijn kindje heeft gemis van haar vader.. maar staat volop in het leven...
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_87279434
De ene depressie is de andere niet natuurlijk.
pi_87279444
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 07-10-2010 11:53:33 ]
  Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 11:52:17 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87279454
quote:

[..]

Lees m'n klikbare linkje maar eens...

Tegenvallen, tsja ach.
* Haalt schouders op/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_87279474
duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')