Zulke dingen, met van die quasi lollige fok-opmerkingen iemand duidelijk maken dat ie op moet tyfen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn kleurenmonitor en kleuren-tv de deur uit doen. Je hebt er helemaal niks aan.
V.
kap isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn kleurenmonitor en kleuren-tv de deur uit doen. Je hebt er helemaal niks aan.
V.
Waarom gaat dat te ver? Hersenen zijn ook maar een orgaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een depressie met kanker vergelijken gaat mij persoonlijk een beetje ver, maar goed.
Depressies zijn zeer serieuze aandoeningen, dat ben ik met je eens.
Lekker schoppen! Toe maar! Maar inhoudelijk discussiėren is teveel gevraagd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben ook een periode depressief geweest, door allerlei omstandigheden.
Maar dat haalt het echt niet bij de depressies van mensen die een chronische depressie hebben. En ja, ook dat kan ik weten.
En mijn boosheid komt niet voort uit de meningen van anderen die ze niet mogen hebben, maar over de passief-agressieve methode waarmee empatisch uitgedaagden als F-Bravo denken onzin te mogen spuien en anderen de maat te nemen over een ernstige aandoening.
Iedereen heeft recht op zijn mening, maar niemand heeft recht op zoveel hersenloosheid.
V.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Lekker schoppen! Toe maar! Maar inhoudelijk discussiėren is teveel gevraagd.
Nogmaals, als Antonie in een interview zelf aangeeft dat zijn dippen niet constant zijn, kan het nooit een serontoninegebrek zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want wat in interviews gezegd wordt voor de media is de absolute waarheid en totale blootlegging van zijn diepste gevoelens. Ja, denk ik ook.
Sodemieter op zeg, ik 'moet' inhoudelijk reageren. En als ik dat dan doe in twee posts en nog zulke stomme reacties krijg, zeg ik daar wat over.quote:
zo'n depressie heeft ook effect op het gezin hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
'Gelukkig! Heeft die zak dan eindelijk zichzelf opgehangen'
Haha kom op man.Een opluchting om van een constante angst af te zijn. Dat is hetzelfde als mensen die aan de voet van een vulkaan wonen die blij zijn dat die uitbarst en hun huis van de kaart veegt. 'gelukkig, het kon altijd al gebeuren'
Waarom doe je zo grof? Ik ben m'n moeder ook op jonge leeftijd verloren en heb ook een tijd in de put gezeten maar om te zeggen dat je nooit meer gelukkig wordt? Ga toch weg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Eh par-don????
De dood van ouders, zeker op jonge leeftijd, maakt hele diepe wonden, weet ik uit ervaring. Nu 4 jaar na dato, en echt, het voelt nog steeds of mijn leven voorbij is. Ik kan de lol niet vinden, en ben mede hierdoor zelf in een diepe depressie geraakt. De wetenschap dat mijn kinderen nooit een opa en oma zullen hebben, ik nooit meer te weten kom over mijzelf dan ik nu weet... Ik weet niet meer wie ik ben, en dat voelt echt alsof je leven over is... En of ik denk dat ik ooit nog echt gelukkig kan zijn? Nee, dat vertrouwen heb ik niet. Dus sorry hoor, maar lul niet zo dom...
mistekend beeld, zelfmoord is vaak juist geen egoistische daad, al voelt dat wel soms zo.. maar dat is het niet!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat is ook bijna niet te snappen. Mensen die depressief zijn zien op een gegeven moment soms geen uitweg meer, het leven is zwart, biedt geen mogelijkheden meer. Zonder uitweg en met het beeld een last te zijn voor de mensen om je heen zien sommigen maar 1 optie.
je zou kunnen proberen niet als een complete mafkees te reageren op alles wat JIJ stom vindquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sodemieter op zeg, ik 'moet' inhoudelijk reageren. En als ik dat dan doe in twee posts en nog zulke stomme reacties krijg, zeg ik daar wat over.
V.
Als je mijn reactie goed leest, zul je zien dat ik zijn gehele reactie beantwoord. Vooral niet teveel moeite doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Lees je de rest van de post ook, of stop je altijd bij zin 1?
gelukkig zorgen depressies zelf niet voor zelfmoordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt als: antidepressiva, die heeft dat als bijwerking.
toepasselijke UIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mistekend beeld, zelfmoord is vaak juist geen egoistische daad, al voelt dat wel soms zo.. maar dat is het niet!!
Twee zeer inhoudelijke posts en jij blijft maar dom reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Lekker schoppen! Toe maar! Maar inhoudelijk discussiėren is teveel gevraagd.
Dat is dus klinkklare onzin en dat weet ik uit ervaring als partner van iemand die depressief is. Ik denk dat ik daar na 14 jaar intensief kennismaken met chronische depressies meer over weet dan jij.quote:Nogmaals, als Antonie in een interview zelf aangeeft dat zijn dippen niet constant zijn, kan het nooit een serontoninegebrek zijn.![]()
Zou kunnen. Fijn dat jij zo selectief bent in je kritiek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zou kunnen proberen niet als een complete mafkees te reageren op alles wat JIJ stom vind
Omdat veel (agressieve) vormen van kanker gewoon dodelijk zijn, vaak zelfs in een relatief korte periode.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Waarom gaat dat te ver? Hersenen zijn ook maar een orgaan.
Vader van mijn dochtertje heeft 2 jaar terug zelfmoord gepleegd en ja het is kut en niet leuk en verdrietig.. en nieuws zoals dit hakt er enorm in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
'Gelukkig! Heeft die zak dan eindelijk zichzelf opgehangen'
Haha kom op man.Een opluchting om van een constante angst af te zijn. Dat is hetzelfde als mensen die aan de voet van een vulkaan wonen die blij zijn dat die uitbarst en hun huis van de kaart veegt. 'gelukkig, het kon altijd al gebeuren'
Lees m'n klikbare linkje maar eens...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Redux het volgende:
[..]
ik heb een dochter en ben zelf een periode depressief geweest. Juist omdat ik een dochter heb ben ik er nog en was de keuze 'zelfmoord' geen keuze voor mij.
Verder vind ik de reacties van verbal hier gewoon niet kunnen, ik dacht dat iedereen hier recht op zijn/haar eigen mening heeft. Je reactie over die filet en het niet ingrijpen op de reacties van verbal vallen me dan weer vies van je tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |