Nog een?quote:
Ik durfde nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja ik dacht iemand anders maakt 'm wel![]()
Haha neger schijtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wichelroede 2.0. Dit wordt hem.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog een?
Ze heeft een mooi lichaam, alleen dr hoofd valt tegen.
Dit epische apenrotsgevecht gaat nog steeds boven alles. Eekhoorn en zijn nemesis penguinman.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haha neger schijt
[ afbeelding ]
Wat is dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]ffffffffffffffffffff-
OHJA DIE SHITquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit epische apenrotsgevecht gaat nog steeds boven alles. Eekhoorn en zijn nemesis penguinman.
http://www.maniacworld.com/squirrel-vs-penguin.htm
quote:
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:07 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Had ik ook last van, na mijn welverdiende ban van twee dagen...
Hallo iedereen!
bedoel je van die bierglas met die poes ? die was niet welverdiend hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:07 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Had ik ook last van, na mijn welverdiende ban van twee dagen...
Hallo iedereen!
Ze is nog dunner dan ik! Hoe is het mogelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houdt dr buik inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ze is nog dunner dan ik! Hoe is het mogelijk.
Dan is je timing altijd uberslecht als je gaat nachtbaggeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Splutje het volgende:
Ik klik hier af en toe op en altijd zie ik die vuige ginger weer
watquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit epische apenrotsgevecht gaat nog steeds boven alles. Eekhoorn en zijn nemesis penguinman.
http://www.maniacworld.com/squirrel-vs-penguin.htm
WAT IS DE UPDATE!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga kapot om die dieren.morgen even mijn fobo updaten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meestal net na twaalven ja, ik ben lui dus ik heb veel slaap nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is je timing altijd uberslecht als je gaat nachtbaggeren.
Ik ben al de hele dag met die eekhoornbanjo in de weer maar heb het nog niet aangedurfd het in mijn Fotoboek te zetten. Waarom denkt iedereen dat ik jouw eekhoorns en fretten steel man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KENSERS DAT ZIE IK NU PASquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die auto.Die varkens. Die KKK-KFC-kippen.
JAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
IMPLICEER JE NOU DAT IK EEN DIKKE BUIK HEB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft helaas geen transparante achtergrond en die shit fiksen is mij teveel gedoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag met die eekhoornbanjo in de weer maar heb het nog niet aangedurfd het in mijn Fotoboek te zetten. Waarom denkt iedereen dat ik jouw eekhoorns en fretten steel man.
Nee joh, maar is standaard trucje voor elk model, ze moeten nl nog dunner lijkenquote:
Ik breek je nek met die fucking banjo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom niet haten dan
[ afbeelding ]
Nu al? Weltrustenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens langs ?
En ik ben slapen mensen
Welterusten![]()
Als je slaapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens langs ?
En ik ben slapen mensen
Welterusten![]()
Natuurlijk welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
Ik wou hoi zeggen maar ik durfte niet meer
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
Ik wou hoi zeggen maar ik durfte niet meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik breek je nek met die fucking banjo.
quote:I'm not sure who won, can I see it again?
I didn't understand it, can I see it again?
That was totally pointless, can I see it again?
Mensen die zeggen dat ze hun FoBo updaten zodat ze meer views krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
Haha ja. Maar er is iets aan haar wat ik heel eng vind en ik weet niet wat het is! Het heeft iets met dun zijn te maken en ik weet niet wat... Maargoed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee joh, maar is standaard trucje voor elk model, ze moeten nl nog dunner lijken
Dankje SPFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro entreegeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
HAHAH HOI MENSEN HIERRRR IS HET TENMNINSTE LEUK.
ze is heel smalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Haha ja. Maar er is iets aan haar wat ik heel eng vind en ik weet niet wat het is! Het heeft iets met dun zijn te maken en ik weet niet wat... Maargoed.
[ afbeelding ]
Door de regen gefietst en 3 uur natuurkunde gehad, kan beterquote:
Begintquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je begint een beetje in herhaling te vallen.
flipskequote:
Ja. Maar ik ook. Maar toch vind ik mezelf minder eng dan haar. Al vind ik mezelf soms ook heel eng.quote:
Kom haten op mijn 140 fotoboek-reacties vandaag danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze hun FoBo updaten zodat ze meer views krijgen
beregezellig.gif is geen competitie voor corsetcavia.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik nietmaar ik moest er wel om lachen en alles, vandaar dat ik 'm weder post
Nee mannetje, met die pyscholise spelletjes weet je mij niet om de tafel te lijden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
BegintIk ben nooit meer dan pure herhaling geweest
Tel je ze?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom haten op mijn 140 fotoboek-reacties vandaag dan
Waarvan ik er minstens 26 geplaatst hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom haten op mijn 140 fotoboek-reacties vandaag dan
Foto's/video's van je naakte kussengevechten en cirkelmasturbatie?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Haha cooool, je tanden gepoetst en gedoucht ?
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij niet dan ?![]()
[ afbeelding ]
Nee het is nog beter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Foto's/video's van je naakte kussengevechten en cirkelmasturbatie?
nope :pquote:
Oh leuk, dat had ik vorige week ongeveer gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee het is nog beter.
4 uur geshopt, toen met vriendin naar de film geweest
Eekhoornbanjo is toffer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
beregezellig.gif is geen competitie voor corsetcavia.
[ afbeelding ]
Genoeg daar over?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope :p
Maar genoeg daarover!
Met jou wel?
@myv: helleuw
mel gibsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
kent iemand deze held ?
[ afbeelding ]
Ricardo van Dijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
kent iemand deze held ?
[ afbeelding ]
Dacht ik al, maar wilde toch even kijken wat jouw antwoord zou zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag het aan mijn aantal mails van Foks vandaag
Dat is heel niet nog beterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee het is nog beter.
4 uur geshopt, toen met vriendin naar de film geweest
27 inderdaad. Merelt 53quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarvan ik er minstens 26 geplaatst heb
ja ik vertel zo'n 5x per dag dat het shit gaat, begint te vervelen, niks persoonlijks hoor :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg daar over?
En met mij kan beter
Ik las "Ik voel me strakker"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan ga ik je history uitpluizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vertel zo'n 5x per dag dat het shit gaat, begint te vervelen, niks persoonlijks hoor :p
Ja beter kan het altijdniks ergs?
Dan ga jij m morgen stalken? Of die 20 berichten nu inhalen?quote:
Ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En ik? En ik? Ja precies, 0. Waarom? Who gives a shit.
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En ik? En ik? Ja precies, 0. Waarom? Who gives a shit.
Dankzij FoBo ben ik gekroond tot keizerinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
hahah cool fotoboeken van fok zijn een soort alternatief voor reallife gesprek zo te zien, zeer goed en handig
grgr
Neuh het is al de volgende dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga jij m morgen stalken? Of die 20 berichten nu inhalen?
Dan kan je je weer meer voelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik las "Ik voel me strakker"Tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
keizerin waarvan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankzij FoBo ben ik gekroond tot keizerin
[..]
Neuh het is al de volgende dag
Moest je zn haar niet rood painten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef SpauldingPF het volgende:
[ afbeelding ]
Een mr eko voor je topic
maar watquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je history uitpluizen
Niets rampzaligs, maar ja..
Rugpijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat
Lees mijn fobo maar daar heb ik net al weer uit gelegd
Alles en iedereenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
keizerin waarvan?
Ohja, ben lekker bezig xD
ja aagjequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
Panzermausdie site, serieuzenlie
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet, voor elke situatie kan ik er wel eentje vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet posten dan, anders zijn ze zo weer wegquote:
is niet erg heur. Dat aagje zijn dan hehquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, was al bangquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
is niet erg heur. Dat aagje zijn dan heh
moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat
Lees mijn fobo maar daar heb ik net al weer uit gelegd
Hai catkiller.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet posten dan, anders zijn ze zo weer weg
Je bent zelf een eekhoorn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Ik zie elke week eekhoorntjes in het bos, rode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak je kapot, net zoals deze meloen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
Je wordt thuisgebracht.
[ afbeelding ]
thank youquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang
Maar beterschap !
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent zelf een eekhoorn.Zou je wel willen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
tsss vrouwnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggenLaten we het er op houden, heb me wel eens beter gevoeld
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je kapot, net zoals deze meloen.
[ afbeelding ]
Ja daar ligt het niet aan, meer dat ik het niet in NB wil hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
tsss vrouwn
Maaar dikke knuf vd sip dan!
Hoi FS.quote:
Je weet niet man, wie ik kan regelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef Panzermaus het volgende:
WAT WIL JE DOEN DAN
KOM NIET STOER DOEN DAN
JE KENT MIJ NIET
JE WEET NIET
[ afbeelding ]
WIE IK KAN [ afbeelding ] OPBELLEN [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je kapot, net zoals deze meloen.
[ afbeelding ]
Nog net geen linkje naar hyves met R+R = R+R BACKquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef Panzermaus het volgende:
WAT WIL JE DOEN DAN
KOM NIET STOER DOEN DAN
JE KENT MIJ NIET
JE WEET NIET
[ afbeelding ]
WIE IK KAN [ afbeelding ] OPBELLEN [ afbeelding ]
ja dat snapte ik al wel heurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daar ligt het niet aan, meer dat ik het niet in NB wil hebben
Dankjewel
We moeten honden hebben..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef Flippiee het volgende:
AL DIE KATTEN MAN. AL DIE KATTEN
VAN WAAR DIE INVASIE DAN VAN WAAR.
DAT DIT KAN IN DE NACHTBAGGER.
DASS DIES KANN IN DEN NIEDERLANDEN!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef Flippiee het volgende:
AL DIE KATTEN MAN. AL DIE KATTEN
VAN WAAR DIE INVASIE DAN VAN WAAR.
DAT DIT KAN IN DE NACHTBAGGER.
Dan moet ik even naar buiten lopen om wat te plukken, maar verser kan nietquote:
De fukkcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo 'ik rook PVC en maak geanimeerde animasies'.![]()
Vers genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan moet ik even naar buiten lopen om wat te plukken, maar verser kan niet
Gelukkig maar.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dan denk ik dat ik gelijk maar wat bonbonblok voor mezelf meeneem
Ohquote:
Hoi, heb je iemand nodig die aan je piemel trekt?quote:
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Zit nog niet lang genoeg op fok om alle users te kennen
Op die manierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikVroegaaah postte hij in Nachtbagger.
Was nog voor de oorlogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen weer Graseter, SpauldingPF, Fanta-stick en de hele blije boel weer actief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Neem jij 'm als UI, pantsermuis? Ik ben veel te gehecht aan mijn panda
ja die doen het dus ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ook, krijg steeds meer neiging om die reep bonbonblok werkelijk uit de koelkast te halen, is dat mn luiheid me tegen houdtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten
Hij komt zo nu en dan nog wel es.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen weer Graseter, SpauldingPF, Fanta-stick en de hele blije boel weer actief.
Gelukkig man. Tevens nogmaals hooiquote:
Zo ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, krijg steeds meer neiging om die reep bonbonblok werkelijk uit de koelkast te halen, is dat mn luiheid me tegen houdt
quote:
Jaa al tijdje terug volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij komt zo nu en dan nog wel es.
Dan krijg jij ook nog eens een hoi terugquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig man. Tevens nogmaals hooi
[..]
Zo ongeveer hetzelfdeEn heb al tandengepoetst
tijmen.pngquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mag je hebben, nooit gebruikt.
tijmen.png evenmin.
[ afbeelding ]
nootjes.png ligt wat gevoeliger, maar alles kan.
[ afbeelding ]
Dacht ik alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan krijg jij ook nog eens een hoi terug![]()
Ik was even eten
Hoe is het met de piercing ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
tijmen.png![]()
Hij is nu mijn maat op de korf.
Kan pas slapen als de trui voor Lucille af isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen? Morgen vroeg op voor de opnames van Lingo!
Ik eet bijna nooit tosti's in de nachtquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Hoe is het met de piercing ?
http://www.montessorischooldekorf.nl/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
tijmen.png![]()
Hij is nu mijn maat op de korf.
Daar word je alleen maar nog dikker vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben even chocola halen, maag is sterker dan luiheid
Wat heb jij een langzame oma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan pas slapen als de trui voor Lucille af is
Nog dikker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar nog dikker van
Shit man. Ik dacht dat je een paar keer tosti;s ging maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit tosti's in de nachtHet waren dit keer de hamburgers
Deze site is gemaakt door: Jolanda Casteniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.montessorischooldekorf.nl/
Die website.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.montessorischooldekorf.nl/
Die website.
Dat heb ik ook een aantal keer gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit man. Ik dacht dat je een paar keer tosti;s ging maken.
Hamburgers
Krijg alleen maar meer honger
Dat paasontbijt op de basisschool was op een of andere manier altijd smerig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |