JAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
IMPLICEER JE NOU DAT IK EEN DIKKE BUIK HEB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft helaas geen transparante achtergrond en die shit fiksen is mij teveel gedoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag met die eekhoornbanjo in de weer maar heb het nog niet aangedurfd het in mijn Fotoboek te zetten. Waarom denkt iedereen dat ik jouw eekhoorns en fretten steel man.
Nee joh, maar is standaard trucje voor elk model, ze moeten nl nog dunner lijkenquote:
Ik breek je nek met die fucking banjo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom niet haten dan
[ afbeelding ]
Nu al? Weltrustenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens langs ?
En ik ben slapen mensen
Welterusten![]()
Als je slaapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens langs ?
En ik ben slapen mensen
Welterusten![]()
Natuurlijk welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
Ik wou hoi zeggen maar ik durfte niet meer
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
Ik wou hoi zeggen maar ik durfte niet meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik breek je nek met die fucking banjo.
quote:I'm not sure who won, can I see it again?
I didn't understand it, can I see it again?
That was totally pointless, can I see it again?
Mensen die zeggen dat ze hun FoBo updaten zodat ze meer views krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga kapot om die dieren.morgen even mijn fobo updaten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha ja. Maar er is iets aan haar wat ik heel eng vind en ik weet niet wat het is! Het heeft iets met dun zijn te maken en ik weet niet wat... Maargoed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee joh, maar is standaard trucje voor elk model, ze moeten nl nog dunner lijken
Dankje SPFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro entreegeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
HAHAH HOI MENSEN HIERRRR IS HET TENMNINSTE LEUK.
ze is heel smalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Haha ja. Maar er is iets aan haar wat ik heel eng vind en ik weet niet wat het is! Het heeft iets met dun zijn te maken en ik weet niet wat... Maargoed.
[ afbeelding ]
Door de regen gefietst en 3 uur natuurkunde gehad, kan beterquote:
Begintquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je begint een beetje in herhaling te vallen.
flipskequote:
Ja. Maar ik ook. Maar toch vind ik mezelf minder eng dan haar. Al vind ik mezelf soms ook heel eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |