Was nog voor de oorlogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikVroegaaah postte hij in Nachtbagger.
Dan heb ik meteen weer Graseter, SpauldingPF, Fanta-stick en de hele blije boel weer actief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Neem jij 'm als UI, pantsermuis? Ik ben veel te gehecht aan mijn panda
ja die doen het dus ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ook, krijg steeds meer neiging om die reep bonbonblok werkelijk uit de koelkast te halen, is dat mn luiheid me tegen houdtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten
Hij komt zo nu en dan nog wel es.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikVroegaaah postte hij in Nachtbagger.
Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen weer Graseter, SpauldingPF, Fanta-stick en de hele blije boel weer actief.
Gelukkig man. Tevens nogmaals hooiquote:
Zo ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, krijg steeds meer neiging om die reep bonbonblok werkelijk uit de koelkast te halen, is dat mn luiheid me tegen houdt
quote:
Jaa al tijdje terug volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij komt zo nu en dan nog wel es.
Dan krijg jij ook nog eens een hoi terugquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig man. Tevens nogmaals hooi
[..]
Zo ongeveer hetzelfdeEn heb al tandengepoetst
tijmen.pngquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mag je hebben, nooit gebruikt.
tijmen.png evenmin.
[ afbeelding ]
nootjes.png ligt wat gevoeliger, maar alles kan.
[ afbeelding ]
Dacht ik alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan krijg jij ook nog eens een hoi terug![]()
Ik was even eten
Hoe is het met de piercing ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
tijmen.png![]()
Hij is nu mijn maat op de korf.
Kan pas slapen als de trui voor Lucille af isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen? Morgen vroeg op voor de opnames van Lingo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |