Ricardo van Dijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
kent iemand deze held ?
[ afbeelding ]
Dacht ik al, maar wilde toch even kijken wat jouw antwoord zou zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag het aan mijn aantal mails van Foks vandaag
Dat is heel niet nog beterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee het is nog beter.
4 uur geshopt, toen met vriendin naar de film geweest
27 inderdaad. Merelt 53quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarvan ik er minstens 26 geplaatst heb
ja ik vertel zo'n 5x per dag dat het shit gaat, begint te vervelen, niks persoonlijks hoor :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg daar over?
En met mij kan beter
Ik las "Ik voel me strakker"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan ga ik je history uitpluizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vertel zo'n 5x per dag dat het shit gaat, begint te vervelen, niks persoonlijks hoor :p
Ja beter kan het altijdniks ergs?
Dan ga jij m morgen stalken? Of die 20 berichten nu inhalen?quote:
Ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En ik? En ik? Ja precies, 0. Waarom? Who gives a shit.
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En ik? En ik? Ja precies, 0. Waarom? Who gives a shit.
Dankzij FoBo ben ik gekroond tot keizerinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
hahah cool fotoboeken van fok zijn een soort alternatief voor reallife gesprek zo te zien, zeer goed en handig
grgr
Neuh het is al de volgende dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga jij m morgen stalken? Of die 20 berichten nu inhalen?
Dan kan je je weer meer voelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik las "Ik voel me strakker"Tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
keizerin waarvan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankzij FoBo ben ik gekroond tot keizerin
[..]
Neuh het is al de volgende dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |