is jouw rexje al naar buiten geweest met het mooie weer gisteren en vandaag? of is het nog te koud voor haar?quote:
Enfin.quote:8id,ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc6.3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Ja, ze is dit weekend lekker buiten geweestquote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is jouw rexje al naar buiten geweest met het mooie weer gisteren en vandaag? of is het nog te koud voor haar?
Ik ken wel mensen die hun sphynxen gewoon los naar buiten laten hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Even in dit topic maar...
Er loopt al een aantal dagen een Sphynx hier los in de wijk rond (Amstelveen Zuid). Aangezien ik me niet voor kan stellen dat iemand een Sphynx zo los laat lopen, ze nogal gevoelig lijkt voor zonnebrand én ze hier ook 's nachts loopt ben ik bang dat iemand haar kwijt is. Amivedi had geen vermiste Sphynx op de site staan...
Iemand hier die iets weet?
OH wat vind ik Spot geweldig, die lichte kleur en dat snoetjequote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Spot geniet van enkele zonnestralen.... die recht op mijn toetsenbord straalden.
Nope, hij vindt me engquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die hun sphynxen gewoon los naar buiten laten hoor.
Wss kun je de kat zo aanhalen en oppakken als je zou willen, ze zijn meestal heel aanhankelijk.
Hij is roze... Is al de hele dag druk bezig met het jagen op een ekster.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hmmm... het kán idd wel maar ik vind het toch wel vreemd. Inderdaad juist vanwege de zon deze dagen, lijkt het mij niet echt verstandig. Een sphynx zoekt de zon wel op namelijk. Is het een roze of een grijze/zwarte? Een roze verbrandt al helemaal snel...
Misschien (als je er moeite voor wil doen) wat briefjes in de wijk ophangen of iemand een sphynx kwijt is? Al zou ik me eerder andersom voorstellen dat iemand die hem kwijt is dat al gedaan zou hebben.
Wow wat een mooierd is Baby!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:12 schreef te-brengla het volgende:
Wat leuk een forum waar ik over mijn mooie Cornish Rex mee kan schrijven. Wat een geweldige foto's hebben jullie geplaatst!
Dit is mijn poes Baby...[ afbeelding ]
@Murmeli: ze vond jou ook leuk hoor
Had ik gewoon de update gemistquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De zon schijnt... dus weer wat foto's gemaakt!
Bonusfoto: check die overbeharing!!
Coole UIquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef zoeperzazke het volgende:
als hij in de juiste bui is is hij superknuffelig. 's nachts kruipt hij onder het dekbed in je armen en dan lig ik heerlijk met hem in mn armen te slapendan issie op zijn liefst! Maar als hij in een wilde bui is dan hoef je het niet te proberen
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Tsja, ik ga er vast nog wel anders over denken als het me gegund is dat ik kinderen mag krijgen, maar op dit moment is Spot echt een van de mooiste dingen die me ooit is overkomen
quote:
Ja, ze hebben echt andere koppies he? De vorm bedoel ik, Spot is wat forser qua botstructuur volgens mij. Maar ze zijn volgens mij idd allebei heel liefquote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha superlief. Wat is het toch een totaal ander beest dan SpotjeMaar net zo mooi en vast en zeker net zo lief
Ik zie nu je icon/avatar, wat tofquote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha superlief. Wat is het toch een totaal ander beest dan SpotjeMaar net zo mooi en vast en zeker net zo lief
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is van Do You Know Flo, oorspronkelijk dit stripje
[ afbeelding ]
Scampie is een dame toch? Je ziet sowieso bij Sphynxen heel goed het verschil in heren- en dameskopjes. Het zusje van Spot lijkt sprekend op hem, maar heeft een veel zachter kopje. Ik weet niet of ik daar nog een foto van heb, dan zou ik even moeten zoeken. Maar sowieso zit er een groot verschil in sphynxen, ik hou wel van die strakke kopjes, je hebt ook echt héúl dikke sphynxenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, ze hebben echt andere koppies he? De vorm bedoel ik, Spot is wat forser qua botstructuur volgens mij.
Huh, dat lijkt wel een heel andere hondquote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Chico in de winter![]()
[ afbeelding ]
Verschil lijkt me duidelijk he![]()
Sjon is ook echt pikzwart nu, en Billy is blauw, dus die wordt niet zo donker als die twee zwartjes, maar die is ook al goed gekleurd![]()
Babyspot
JAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |