Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.quote:
Wat liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Neen! Ik wilde deze keer.![]()
[..]
Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.
Wisselen jullie ze dan onderling uit of krijgt zij er van allemaal 1?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfie0ts. het volgende:
Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.
Mooiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Onderling. Maar nu moet ik wel iets verzinnen voor op mijn dogtag. Ik weet bijvoorbeeld mijn bloedgroep en andere dingen al niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wisselen jullie ze dan onderling uit of krijgt zij er van allemaal 1?
Ik heb bijna geen cupmaat, dus dat is nutteloos.quote:
Hoe lang is de tekst? En moet het kort en bondig jou verwoorden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat is het probleem.
5 regels, 14 tekens per regel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hoe lang is de tekst? En moet het kort en bondig jou verwoorden?
Achternaam, voornaam+initialen, postcode, donor en bloedgroep, religie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je er nou uiteindelijk opgezet dan/
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Achternaam, voornaam+initialen, postcode, donor en bloedgroep, religie.
En op die die we aan elkaar geven staat mijn bijnaam en mijn slagzin, plus '2010'.
Zag het net ook ja. Kansloze bedoeling. Het blijft mij verbazen wat mensen er nou daadwerkelijk voor last van hebben wanneer ze man-man of vrouw-vrouw zien. Ze hebben toch niks met hen te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef lezzer het volgende:
Intussen bij het Journaal ook nog een schrijnend item over St Eustatius. Weer een oord dat ik van m'n vakantiewenslijst kan schrappen
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En op die die we aan elkaar geven staat mijn bijnaam en mijn slagzin, plus '2010'.
Hee, moet jij je vriendin niet... nou ja... you know...quote:
Avey zit tussendoor te Fokken denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, moet jij je vriendin niet... nou ja... you know...
Dat is toch helemaal niet laat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:20 schreef lezzer het volgende:
Half 12 onze tijd
Dan lig ik echt allang te slapen, hoe leuk het dan ook kan zijn.
Ik verwacht dat het wel te downloaden is net zoals alle amerikaanse sitcoms. Maar had jij niet die uitgebreide versie van digi tv, want dan kun je het gewoon daarmee opnemen toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:20 schreef lezzer het volgende:
Half 12 onze tijd
Dan lig ik echt allang te slapen, hoe leuk het dan ook kan zijn.
Ik weet nog van toen the L-Word uitgezonden werd op TV, zondagavond om half 12. Elke maandag brak
Hoe heb je je bloedgroep herontdekt? En ben je religieus?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk helemaal aan je ritme. En... wacht maar tot jij 36 bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet laat?Voor een avondje per week moet dat prima te doen zijn.
Dankquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Ligt natuurlijk helemaal aan je ritme. En... wacht maar tot jij 36 bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Heb je upc of ziggo? Ik vind upc (heb ik) echt prima wat dat betreft hoor! Je kijkt gewoon in de guide en zapt met lichtbalkje naar het gewenste programma (ookal is het nog heel ver weg) en drukt op de 'rec' knop. Done!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dank![]()
![]()
Hoera voor Qebbel
![]()
![]()
Downloaden is geen probleem, maar jullie verwachten dat het best te vinden is?
Opnemen met digitale tv is echt kut met peren vind ik. Is mij nog nooit gelukt.
Tja je weet nooit wie er meeleest. Voor meeste dingen geen probleem, maar soms vind ik spoileren wel zo veilig.quote:
Ik heb Ziggo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb je upc of ziggo? Ik vind upc (heb ik) echt prima wat dat betreft hoor! Je kijkt gewoon in de guide en zapt met lichtbalkje naar het gewenste programma (ookal is het nog heel ver weg) en drukt op de 'rec' knop. Done!
Zijn spoilers ook niet googlebaar ofzo dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:14 schreef Qebbel het volgende:
T
[..]
Tja je weet nooit wie er meeleest. Voor meeste dingen geen probleem, maar soms vind ik spoileren wel zo veilig.
Slaapje maken. Truste![]()
Nee hoor, ik vind het een treffend en een beetje tragisch plaatje. Gossie.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb gezegd op mn werk dat ik een vriendin heb
Ik ben echt zo blij dat Gerrit de Jager nu voor nu.nl elke dag een strip maaktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een treffend en een beetje tragisch plaatje. Gossie.
Gelukkig lezen mijn nichtjes wel graag.
Trusten w
Ja dat krijg je dan als ze opeens weer bijna binnen handbereik is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Brittie het volgende:
Ja dat was wel weer het wtf moment van de dag!
Ik heb geen zin meer om te werken! Wil naar huis naar
Héle leuke avondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan als ze opeens weer bijna binnen handbereik is.
Leuke avond gehad?
Kweenie... wordt wel een rare film dan, ze wilden ook Thomas Acda uit de dood (in de serie) terugroepen en alles... En alle originele acteurs. Dus... ja. Ben wel benieuwd. Of misschien zijn de opnamen al klaar, dat kan ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat ze dat gaan cancellen hoor.
Straks gaat lezzer weer doordenken..quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks gaat lezzer weer doordenken..
Lezzer niet blijkbaar, die is in shock.quote:
Hoe leuk je leven ook is, als je er door een chemische onbalans niet van kan genieten, gaat het misquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik las het nu pas n.a.v. die post van Wonderer.
Dan denk je dat zo'n man een leuk leven heeft zeg...
Sommige depressies worden veroorzaakt door slechtwerkende synapsen in de hersenen.. die geven de prikkels van happy-hormonen niet door en dan ben je nogal somber. Iets in die richting, je moet zelf maar even googlen, ik ben een beetje moe. Dan heeft het dus een lichamelijke oorzaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef lezzer het volgende:
Geen idee hoe dat allemaal werkt eigenlijk.
Ik denk dat ik het niet heb.
In een (verder uitermate saai boek) merkte een van de hoofdpersonen op: "Wat nou als zelfs het idee van een uitweg je niet genoeg meer opvrolijkt" (of iets in die richting). Vond ik heel treffend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef lezzer het volgende:
Nou precies, dat wilde ik ook aangeven.
Dat je echt wel zover kunt raken dat je dat als enige uitweg ziet.
AFAIK hebben alle depressies een lichamelijke component, of dat nou oorzaak of gevolg is. Sterker nog, volgens mij is dat juist nog een van de vragen waar geen antwoord op is, wat nou eerst komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef wonderer het volgende:
Sommige depressies worden veroorzaakt door slechtwerkende synapsen in de hersenen.. die geven de prikkels van happy-hormonen niet door en dan ben je nogal somber. Iets in die richting, je moet zelf maar even googlen, ik ben een beetje moe. Dan heeft het dus een lichamelijke oorzaak.
Ik heb 2 jaar terug bloed laten afnemen om te kijken of ik Pfeiffer of Suikerziekte had. Had ik nog wat formuliertjes van. En ik ben niet religieus, maar in die groep zijn er 4 verschillende voorkeuren, wat aangeeft dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Zo meer het idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe heb je je bloedgroep herontdekt? En ben je religieus?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk had ik ook gewoon niet kunnen posten, eensch
Ik ben dus gisteren voor het eerst geretweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Door wie?
Door 2 bekenden (van dit topic), maar ook door iemand die ik niet kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een pannetje water leggen. Komt het bovendrijven, zou ik het zeker niet meer eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
Een ei eten met als houdbaarheidsdatum 24/9 zou dat nog kunnen?
Ja, mijn schoonmoeder is er ook zo eentje hoor..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn grootvader heeft in z'n kelder etenswaren liggen met houdbaarheidsdatum 1992.
Ach, hij is ook al in de negentig en hij komt toch nooit meer in de kelder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonmoeder is er ook zo eentje hoor..
het is een lief mens, maar ik sluit niks uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Als het blikken en dat soort zijn, is het niet zo heel erg, toch?
Eens, dus het werd worst op brood.quote:Eieren zijn net iets ranziger.
Het zijn zelf ingemaakte bonen, blikjes tonijn etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Als het blikken en dat soort zijn, is het niet zo heel erg, toch?
Eieren zijn net iets ranziger.
Dat ben ik dan ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom er dus net achter dat Nigella 50 is. Ik ben blijkbaar een gerontofiel.
Ja, maar jij bent natuurlijk een stuk ouder, dus is het verschil kleiner.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook.
De mrs is 49..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
Eens, dus het werd worst op brood.
Meteen maar even voor Wonderer: Ja, op brood lust ik dat wel.
Bij jou is het verschil 13 jaar, bij Bakfietsje 36. Scheelt nogal!quote:
Zeg je hier nu dat lezzer een oudje is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, maar jij bent natuurlijk een stuk ouder, dus is het verschil kleiner.![]()
En dat bedoel ik niet slecht, want oudjes zijn leuk.![]()
Ach, zolang ze me maar leuk vindtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg je hier nu dat lezzer een oudje is?
Nou!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Bij jou is het verschil 13 jaar, bij Bakfietsje 36. Scheelt nogal!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ach, zolang ze me maar leuk vindt
* lezzer gaat crosstraineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef lezzer het volgende:
Die Bakfiets, die moeten we houden hier![]()
Echt niet?quote:
Dacht je dat nou serieus?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Jaja, als je kinders maar plaatjes voor je posten, ben je tevree. Pfsh.
[..]
Echt niet?![]()
Sorry![]()
Dat zou jij ook zijn op mijn leeftijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Jaja, als je kinders maar plaatjes voor je posten, ben je tevree. Pfsh.
quote:
Oh, mooi inderdaad. Heel sensueel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef lezzer het volgende:
Dit bijvoorbeeld
Het mooie bij latin is overigens dat de paren meestal hetzelfde aan hebben.
Bij ballrroom zie je toch vaak een wat traditionelere kledingstijl (ook vanwege het bijna verplichte rokkostuum).
Ik vergeet het ook altijd. Ik ga vaker naar cabaretvoorstellingen, maar haar mis ik altijd net.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef lezzer het volgende:
Lenette van Dongen, waarom ga ik nou nooit naar een show van haar eigenlijk?
Het blijft gewoon leukquote:
Gemenerd. Kleine meisjes pesten, hè!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het blijft gewoon leuk![]()
Elke keer trap je er weer in
Ben jaloers op je. Ik luister al de hele dag naar die $^!)(%*!()! radio. En overal draaien ze dezelfde kutnummers. Bah! "I wanna be a billionaaaaire sooooooooooooooooooo fucking baaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad".quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Thuis werken is zo fijn zo fijn want dan kan ik tenminste muziekjes luisteren.
Ik heb ooit in de fabriek gewerkt (laaaaaaang geleden gelukkig), en daar had je dat ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ben jaloers op je. Ik luister al de hele dag naar die $^!)(%*!()! radio. En overal draaien ze dezelfde kutnummers. Bah! "I wanna be a billionaaaaire sooooooooooooooooooo fucking baaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad".![]()
Ik heb een playlist 'relax' die nu opstaat en ik ben nooit zo goed in me beperken tot een genre...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef lezzer het volgende:
[kadanz youtube]
En ja, daar gaan we weer... trip down to memory lane...
Ik zou eigenlijk naar de supermarkt gaan
ben jij eigenlijk al je mp3's aan het shuffelen ofzo?
Ik ken dat niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Brittie het volgende:
Bah! "I wanna be a billionaaaaire sooooooooooooooooooo fucking baaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad".![]()
1986quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Zou die Nadieh van voor mijn tijd kunnen zijn?
Je mist nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef lezzer het volgende:
Ik ken die billionaire dinges ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Nee nee, van mij. Maar iedereen is echt geschokt. Al die acteurs zijn al van die dramatieke personen.quote:
Tja ik heb dan weer niet zoveel met de Nederlandse tvquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Vanyel het volgende:
Familielid van hem bedoel je dan?
Als Nederlander Antonie Kamerling niet kennen is natuurlijk diep schokkend, maar hee, een maandje geen radio en je weet niet wat er op 1 staat. Misschien zou ik het herkennen als ik het hoorde, maar het interesseert me niet genoeg om het bij te willen houden.
Er staan ook hele pikante plaatjes in dit topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef lezzer het volgende:
Ik lees elke keer Pay per View als ik de TT zie...
Je kunt het nog goedmakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staan ook hele pikante plaatjes in dit topic.
Altijd als ik naar de verpakking van bieflapjes kijk, lees ik iets totaal anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef Qebbel het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen, maar ik checkte vannacht iemand in die heette Beffers van zijn achternaam![]()
Goed dan.quote:
Ik word niet gauw opgewonden maar hier gaat mijn buik toch wel van kriebelen... vooral door "het vrouwtje" van de twee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef lezzer het volgende:
Dit bijvoorbeeld
Het mooie bij latin is overigens dat de paren meestal hetzelfde aan hebben.
Bij ballrroom zie je toch vaak een wat traditionelere kledingstijl (ook vanwege het bijna verplichte rokkostuum).
Wat zo mooi is, is dat ze heel gracieus dansen, maar je ziet wel heel goed die gespierde lijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word niet gauw opgewonden maar hier gaat mijn buik toch wel van kriebelen... vooral door "het vrouwtje" van de twee...
Ja, ik vind het echt heel mooi. Balletdansers ook, die hebben echt de mooiste lijven van alle sportersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat zo mooi is, is dat ze heel gracieus dansen, maar je ziet wel heel goed die gespierde lijven.
Mannen hebben nou eenmaal meer kracht, en dat zie je dan dus dubbel.
Als je de kans krijgt dit eens live te zien, zou ik het doen als ik jou was
Overigens heet dit bij uniparen de leider en de volger, waarbij de topparen ook vaak van rol wisselen tijdens de dans. Iets behoorlijk unieks (maar heel hip atm).
Het paar van het filmpje zet ook echt godsgruwelijk mooi in de muziek![]()
Ik kan me goed voorstellen dat het mensen "tegenstaat" hoor. "Gewone" nichten met een slap handje en "meid!" doen me ook niks. Het is echt de lichaamstaal van een danser die me trekt, en het arrogant-uitdagende, het weten dat ze goed zijn, en dat ze zich het daarom kunnen veroorloven. Of zo. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het nu precies is dat me aantrekt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Grappig, dat is nou net precies wat het voor mij helemaal niks maakt om naar te kijken. Die nichterigheid en de/het enorme overacten.. brrr.
Wheheh. Harige vrouwen dan (potten scheren toch niet?quote:
Jaaaaaa dat heb ik ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef Vanyel het volgende:
Godver, elke keer als ik die softefilmreclame zie en hugh grant 'just a girl, standing in front of a boy' hoor zeggen, maakt mijn hart een huppeltje en wil ik die film weer zien.
Oh. Nooit gezien (niet helemaal tenminste).quote:
Dat hoort wel ontzettend bij de sport hoor. Ik vind het wel mooi. Het is helemaal tot in de puntjes afgetraind.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Grappig, dat is nou net precies wat het voor mij helemaal niks maakt om naar te kijken. Die nichterigheid en de/het enorme overacten.. brrr.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Niet mijn sport dus. Dan kijk ik liever rugby, like a real dyke
Voetbal!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Niet mijn sport dus. Dan kijk ik liever rugby, like a real dyke
Dat gaat dus niet doorquote:
Je had toch zeker wel een pak aan, hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef lezzer het volgende:
FYI, dat doen wij dus niet hè, wij zijn gewoon 2 potten die wat meer dan gemiddelde pasjes kennen. Wij hebben 1 keer meegedaan aan het NK equalitydance (finaleplaats), maar niet gewonnen en het was ook zeker de laatste keer.
Oh ja, dat was jijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef skunkasaur het volgende:
Wonderer zegt dat we wel even de Meet nieuw leven moeten inblazen.
Dus: Waar, wanneer en wat gaan we doen?
Nee, ik was met skunk aan het mailen maar haar naam is gewoon haar naam en niet skunkasaur dus toen wist ik niet meer tegen wie ik het had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:29 schreef Vanyel het volgende:
Zit jij gewoon willekeurige mensen te msnen in de hoop.dat het lesbeaus zijn?
Over MSN gesproken.. ik gooide laatst al mijn hotmailcontacten weg omdat dat adres zoveel spam stuurde. Ff niet over MSN nagedacht. Nu heb ik nog maar 3 vrinden
I mightquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik was met skunk aan het mailen maar haar naam is gewoon haar naam en niet skunkasaur dus toen wist ik niet meer tegen wie ik het had.
Heb je nieuwe vriendjes nodig?
Dat zei je niet heur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Brittie! Ik kan die Altoids van jou niet vindenEnig idee waar ik moet zoeken?
hier heur...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Van te lang hikken krijg je spierpijn.
heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weer terug met een kofferbak vol zooi.
Bij Julia's heb je lekkere Italiaanse pasta en bij Eazie is het allemaal oosters.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Waar haal jij lekkere noodles op het station?
Newspaper store, yep, ga ik even kijken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopen. Guess that doesn't help?
Charlie Chuquote:
Meestal niet, hoezo?quote:
Daar heb ik echt nog nooit iets gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Charlie ChuDie verse woknoodles waarbij ze het voor je neuk klaarmaken. Erg lekker, goedkoop, en VEEL.
Gewoon naar huis gaan dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Vanyel het volgende:
Erger dan een bruiloft waar je niemand kent?
Moe en nuchter zijn op een bruiloft waar je niemand kent..
Oh, da's wel een dilemma ja. Is het ergens in de middle of nowhere of kun je verderop een leukere tijd hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Lastig als je vrouw ook mee moet omdat je met de auto bent en zij het wel leuk vindt...
Okee! toch wel handig, internet op foon. Heb je in ieder geval IETS te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Vanyel het volgende:
Het was het eerste, maar we zitten nu in de auto!
Er zijn toch ook zat telefoons met tig bandbreedtes of ben ik daar te optimistisch over?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een Nederlandse telefoon, internet via mobiel gaat niet (andere bandbreedte). Maar ik wilde een NL foon zodat ik het in Nederland WEL kan gebruiken, omdat ik daar veel meer reis enzo.
Ik zit er al 8 jaar, en ik kan zeggen dat het goed te doen isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik zit een dagje in Limboland. Ik hoop het te overleven.
OMGquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Nog veel spannender: ik ga straks naar België en kom pas morgenavond weer terug.
Geen internet...
Misschien, maar 3G quadband is nog niet heel wijdverbreid, volgens mij. GSM quadband wel natuurlijk, anders had ik er hier helemaal niks aan, maar ik kan gewoon bellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zat telefoons met tig bandbreedtes of ben ik daar te optimistisch over?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:35 schreef lezzer het volgende:
In Belgrado zit de sfeer er goed in
[ afbeelding ]
http://blip.tv/file/4227207
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:24 schreef wonderer het volgende:
Oeh, Qebbel had een spannende dag: Solomon Burke overleden op Schiphol
(ja, en nu ga ik echt!)
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.Blijkbaar maak ik nog niet genoeg indruk op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.Ik zie een thema... je wordt weer gedragen door iemand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk trouwens dat we in Barcelona waren![]()
Klopt! Maar deze keer was het voor de lol. Vorige keer was het omdat mijn benen niet lang genoeg waren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie een thema... je wordt weer gedragen door iemand!
Wat leuk trouwens dat we in Barcelona waren
Wel hoor, alleen zijn we in mijn droom nooit op een vliegveld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:33 schreef Qebbel het volgende:
Blijkbaar maak ik nog niet genoeg indruk op je![]()
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Beledigd!
Kom ik daarvoor terug uit het verre belgië
Krak
Ja, dat was mijn tere kinderhartje..
ja dit is het zuiden he, dat telt niet... ik heb vaak genoeg in een file gestaan die er niet was.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Sta je kilometers stil op de A73 door wegwerk, wordt dat nergens als file genoemd. Alsof dat nog niet erg genoeg is, moet je ook nog over 2 andere snelwegen waar wel file gemeld is om thuis te komen. Ben benieuwd hoe erg het daar dan is..
quote:Wonderer had een leren motorpak aan,
Hee, daar stond ik ook gisteren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Sta je kilometers stil op de A73 door wegwerk, wordt dat nergens als file genoemd. Alsof dat nog niet erg genoeg is, moet je ook nog over 2 andere snelwegen waar wel file gemeld is om thuis te komen. Ben benieuwd hoe erg het daar dan is..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Voor de Jennifer Aniston fans:
http://www.skyradio.nl/in(...)_zet_carrire_op_spel
Ik wilde het gaan doen, maar ik denk maar van niet. Redelijk homo-onvriendelijke buurt hier.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
Zo, die hangt. Biedt wat tegenwicht aan die cda-posters die ik hier over het algemeen aantref
Tsja, ik zit hier tussen de streng gelovige moslims.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Ik woon in een klein dorp.
Vanmiddag fietsen hier door de straat meiden van 14 naar huis, die worstelen met hetzelfde als wat ik toen had.
Daar doe ik het voor
Overigens, de buurt is hier heel netjes hoor.
Ik denk wel eens dat je momenteel nog het beste in het katholieke zuiden in een dorp kunt zitten qua tolerantie.
Daarom zeg ik, je kunt beter tussen de katholieken zitten, dat is zo slecht nog nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, ik zit hier tussen de streng gelovige moslims.
Viltstiften? Wasco?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen kleurenprinter
Anders zou ik er ook een ophangen.
Aan de andere kant... wie weet levert het juist wel hele leuke reacties op. Je hoort toch wel vaker dat mensen heel bang zijn om uit de kast te komen en dan doen ze het uiteindelijk en dan is er niks aan de hand en hebben ze zichzelf voor niks in de stress gewerkt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je kunt beter tussen de katholieken zitten, dat is zo slecht nog niet
Als je er echt over nadenkt is het echt een drama dat jij die poster niet op durft te hangen. En dat is geen verwijt naar jou...
Geen kinderen in huisquote:
Niet iedereen heeft de keuze. En inderdaad, het risico is er echt wel en ik snap bakfiets ook helemaal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:15 schreef lezzer het volgende:
Je hoort tegenwoordig toch ook wel dat mensen hun huis uit getreiterd worden in dat soort buurten. Ik weet niet of ik er aan zou beginnen hoor.
Maar, ik zou gewoon in heel die buurt niet eens gaan wonen.
Niet alleen in 'dat soort buurten'. In Leidscherijn, Utrechts nieuwe groeikern, zijn er de afgelopen jaren ook minimaal 2 homostellen weggepest. Best nette buurtjes...quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:15 schreef lezzer het volgende:
Je hoort tegenwoordig toch ook wel dat mensen hun huis uit getreiterd worden in dat soort buurten. Ik weet niet of ik er aan zou beginnen hoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Ik woon in een klein dorp.
Vanmiddag fietsen hier door de straat meiden van 14 naar huis, die worstelen met hetzelfde als wat ik toen had.
Daar doe ik het voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |