AFAIK hebben alle depressies een lichamelijke component, of dat nou oorzaak of gevolg is. Sterker nog, volgens mij is dat juist nog een van de vragen waar geen antwoord op is, wat nou eerst komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef wonderer het volgende:
Sommige depressies worden veroorzaakt door slechtwerkende synapsen in de hersenen.. die geven de prikkels van happy-hormonen niet door en dan ben je nogal somber. Iets in die richting, je moet zelf maar even googlen, ik ben een beetje moe. Dan heeft het dus een lichamelijke oorzaak.
Ik heb 2 jaar terug bloed laten afnemen om te kijken of ik Pfeiffer of Suikerziekte had. Had ik nog wat formuliertjes van. En ik ben niet religieus, maar in die groep zijn er 4 verschillende voorkeuren, wat aangeeft dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Zo meer het idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe heb je je bloedgroep herontdekt? En ben je religieus?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk had ik ook gewoon niet kunnen posten, eensch
Ik ben dus gisteren voor het eerst geretweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Door wie?
Door 2 bekenden (van dit topic), maar ook door iemand die ik niet kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een pannetje water leggen. Komt het bovendrijven, zou ik het zeker niet meer eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
Een ei eten met als houdbaarheidsdatum 24/9 zou dat nog kunnen?
Ja, mijn schoonmoeder is er ook zo eentje hoor..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn grootvader heeft in z'n kelder etenswaren liggen met houdbaarheidsdatum 1992.
Ach, hij is ook al in de negentig en hij komt toch nooit meer in de kelder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonmoeder is er ook zo eentje hoor..
het is een lief mens, maar ik sluit niks uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Als het blikken en dat soort zijn, is het niet zo heel erg, toch?
Eens, dus het werd worst op brood.quote:Eieren zijn net iets ranziger.
Het zijn zelf ingemaakte bonen, blikjes tonijn etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Als het blikken en dat soort zijn, is het niet zo heel erg, toch?
Eieren zijn net iets ranziger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |