Misschien, maar 3G quadband is nog niet heel wijdverbreid, volgens mij. GSM quadband wel natuurlijk, anders had ik er hier helemaal niks aan, maar ik kan gewoon bellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zat telefoons met tig bandbreedtes of ben ik daar te optimistisch over?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:35 schreef lezzer het volgende:
In Belgrado zit de sfeer er goed in
[ afbeelding ]
http://blip.tv/file/4227207
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:24 schreef wonderer het volgende:
Oeh, Qebbel had een spannende dag: Solomon Burke overleden op Schiphol
(ja, en nu ga ik echt!)
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.Blijkbaar maak ik nog niet genoeg indruk op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.Ik zie een thema... je wordt weer gedragen door iemand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk trouwens dat we in Barcelona waren![]()
Klopt! Maar deze keer was het voor de lol. Vorige keer was het omdat mijn benen niet lang genoeg waren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie een thema... je wordt weer gedragen door iemand!
Wat leuk trouwens dat we in Barcelona waren
Wel hoor, alleen zijn we in mijn droom nooit op een vliegveld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:33 schreef Qebbel het volgende:
Blijkbaar maak ik nog niet genoeg indruk op je![]()
Ó, ik moet trouwens wegblijven van Lesbeau, want ik droomde weer over jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Beledigd!
Kom ik daarvoor terug uit het verre belgië
Krak
Ja, dat was mijn tere kinderhartje..
ja dit is het zuiden he, dat telt niet... ik heb vaak genoeg in een file gestaan die er niet was.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Sta je kilometers stil op de A73 door wegwerk, wordt dat nergens als file genoemd. Alsof dat nog niet erg genoeg is, moet je ook nog over 2 andere snelwegen waar wel file gemeld is om thuis te komen. Ben benieuwd hoe erg het daar dan is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wonderer had een leren motorpak aan,
Hee, daar stond ik ook gisteren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Sta je kilometers stil op de A73 door wegwerk, wordt dat nergens als file genoemd. Alsof dat nog niet erg genoeg is, moet je ook nog over 2 andere snelwegen waar wel file gemeld is om thuis te komen. Ben benieuwd hoe erg het daar dan is..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Voor de Jennifer Aniston fans:
http://www.skyradio.nl/in(...)_zet_carrire_op_spel
Ik wilde het gaan doen, maar ik denk maar van niet. Redelijk homo-onvriendelijke buurt hier.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
Zo, die hangt. Biedt wat tegenwicht aan die cda-posters die ik hier over het algemeen aantref
Tsja, ik zit hier tussen de streng gelovige moslims.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Ik woon in een klein dorp.
Vanmiddag fietsen hier door de straat meiden van 14 naar huis, die worstelen met hetzelfde als wat ik toen had.
Daar doe ik het voor
Overigens, de buurt is hier heel netjes hoor.
Ik denk wel eens dat je momenteel nog het beste in het katholieke zuiden in een dorp kunt zitten qua tolerantie.
Daarom zeg ik, je kunt beter tussen de katholieken zitten, dat is zo slecht nog nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, ik zit hier tussen de streng gelovige moslims.
Viltstiften? Wasco?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen kleurenprinter
Anders zou ik er ook een ophangen.
Aan de andere kant... wie weet levert het juist wel hele leuke reacties op. Je hoort toch wel vaker dat mensen heel bang zijn om uit de kast te komen en dan doen ze het uiteindelijk en dan is er niks aan de hand en hebben ze zichzelf voor niks in de stress gewerkt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je kunt beter tussen de katholieken zitten, dat is zo slecht nog niet
Als je er echt over nadenkt is het echt een drama dat jij die poster niet op durft te hangen. En dat is geen verwijt naar jou...
Geen kinderen in huisquote:
Niet iedereen heeft de keuze. En inderdaad, het risico is er echt wel en ik snap bakfiets ook helemaal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:15 schreef lezzer het volgende:
Je hoort tegenwoordig toch ook wel dat mensen hun huis uit getreiterd worden in dat soort buurten. Ik weet niet of ik er aan zou beginnen hoor.
Maar, ik zou gewoon in heel die buurt niet eens gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |