Dat zei je niet heur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Brittie! Ik kan die Altoids van jou niet vindenEnig idee waar ik moet zoeken?
hier heur...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Van te lang hikken krijg je spierpijn.
heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weer terug met een kofferbak vol zooi.
Bij Julia's heb je lekkere Italiaanse pasta en bij Eazie is het allemaal oosters.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Waar haal jij lekkere noodles op het station?
Newspaper store, yep, ga ik even kijken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopen. Guess that doesn't help?
Charlie Chuquote:
Meestal niet, hoezo?quote:
Daar heb ik echt nog nooit iets gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Charlie ChuDie verse woknoodles waarbij ze het voor je neuk klaarmaken. Erg lekker, goedkoop, en VEEL.
Gewoon naar huis gaan dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Vanyel het volgende:
Erger dan een bruiloft waar je niemand kent?
Moe en nuchter zijn op een bruiloft waar je niemand kent..
Oh, da's wel een dilemma ja. Is het ergens in de middle of nowhere of kun je verderop een leukere tijd hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Lastig als je vrouw ook mee moet omdat je met de auto bent en zij het wel leuk vindt...
Okee! toch wel handig, internet op foon. Heb je in ieder geval IETS te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Vanyel het volgende:
Het was het eerste, maar we zitten nu in de auto!
Er zijn toch ook zat telefoons met tig bandbreedtes of ben ik daar te optimistisch over?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een Nederlandse telefoon, internet via mobiel gaat niet (andere bandbreedte). Maar ik wilde een NL foon zodat ik het in Nederland WEL kan gebruiken, omdat ik daar veel meer reis enzo.
Ik zit er al 8 jaar, en ik kan zeggen dat het goed te doen isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik zit een dagje in Limboland. Ik hoop het te overleven.
OMGquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Nog veel spannender: ik ga straks naar België en kom pas morgenavond weer terug.
Geen internet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |