Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
Dat kan idd alleen mijn manquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Ferb het volgende:
[..]
Gewoon terug rammelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dank jequote:
A en K ook, die weten prima dat ze er nog geen krijgen en hebben het er ook niet meer over verder.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de PM dan maar
maxiwok is er wel eens over begonnen maar die snap dat nee nee is.
Ze wisten zeker dat hij hem binnen een week kwijt zou zijn, dat bedoelden ze met er niet mee om kunnen gaan, maar hij is m dus niet kwijtgeraakt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
![]()
!!
Dat kind vindt zo'n ding te wreed, die gaat echt niet toegeven dat hij er niet mee om kan gaan
dan duurt het minstens tot je 44ste,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij al zo sinds mijn 16e hoor
1998, het jaar waarin ik ehmmm. al 2 jaar afgestudeerd had moeten zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
1998... het jaar waarin ik de middelbare school verliet!
en daarna heb ik dan eindelijk rust?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
dan duurt het minstens tot je 44ste,
rond je 30ste ±14 jaar
Ik begrijp alleen de reden erachter niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan duurt het minstens tot je 44ste,
rond je 30ste ±14 jaar
Dan is het tijd voor sauna's en massages door blonde Godenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daarna heb ik dan eindelijk rust?
Oooh, toen was ik rond deze tijd nog 17quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
1998... het jaar waarin ik de middelbare school verliet!
Mag dat ook niet-blond zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan is het tijd voor sauna's en massages door blonde Goden
Ik was 18quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, toen was ik rond deze tijd nog 17
Dan klopt mn riedeltje niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag dat ook niet-blond zijn?
Nee hoor, ik heb net nieuwe gezetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeez. Kan een mens niet eens meer rustig douchen tegenwoordig? Zomaar ineens een topic verder al.
De koffie is zeker ook al oud?
Hmm. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan klopt mn riedeltje niet meer
en onverzadigbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, toen was ik rond deze tijd nog 17
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme, kuteierstokken.Doe er dan wat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet hetquote:.
Vrouwen van rond de 30quote:![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
O ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Vooruit dan maar.
Maar je kunt blonde vervangen door jonge![]()
Ja jijquote:
Jij hebt pas rust als je in je kist ligtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daarna heb ik dan eindelijk rust?
gefeliciteerdquote:
zekerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag dat ook niet-blond zijn?
Jamaar. Oh.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.
Nou, doe mij die blonde dan maar, ik houd niet van jong
Leuk hoor, reputatiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij![]()
[..]
Jij hebt pas rust als je in je kist ligthahaha
[..]
gefeliciteerd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.. ik kan het gewoon niet bijhouden....
Ik heb zin om uit te gaan en te dansen en te flirten enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar. Oh.
Geen probleem, jij de blonde, ik de jonge
en waar moet ik dan heenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar. Oh.
Geen probleem, jij de blonde, ik de jonge
dat wordt wel heel gezellig daarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je komt maar bij mij en enfermera op de kamer liggen met de meet![]()
![]()
Dat is ze nog zeker 14 jaarquote:
Welnee joh OVERAL wordt geneuktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat er alleen geneukt werd in andere SC's
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh OVERAL wordt geneukt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse blond hoor, maar dat hoort bij God, vandaar
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch wel duidelijk
Kijk, nu kan ik het weer volgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh OVERAL wordt geneukt
Heb al lang geen blonde man meer gehadquote:
hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan moet je juist niet gaan gillenquote:
Ik hoef niet te weten waar dat zinnetje vandaan kwam of zo.. het zinnetje op zich beviel me gewoon wequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je roddels enzo
Ik ken een SC waar dat echt zo isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij![]()
[..]
dan moet je juist niet gaan gillen
Wat niet weet....quote:
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet van Singles dat het best erg was iig, toen ik er nog kwam. Nu geen idee.quote:
Deze bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken een SC waar dat echt zo isVandaar.
De mijne ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet wel een paar fora waar hij niet mee kan lezen hoorquote:
Daar weet ik niets van, soort swingersclub waar ik in terecht ben gekomen hier?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ook
Weet Ado ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik ben meer van de mannen, schatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je komt maar bij mij en enfermera op de kamer liggen met de meet![]()
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik weet wel een paar fora waar hij niet mee kan lezen hoor...
Neuh... Er zijn in het verleden wel eens koffiedates geweest die uitliepen op een relatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, soort swingersclub waar ik in terecht ben gekomen hier?![]()
[..]
Weet Ado ook wel
mee doen met 3 onverzadigbare vrouwen die meervoudige orgasmes meerdere malen kunnen hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Voor wieje dacht toch niet dat je mee mocht doen
Zo ben ik ook aan de mijne gekomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh... Er zijn in het verleden wel eens koffiedates geweest die uitliepen op een relatie..
Je stelt me diep teleurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de mannen, schat![]()
Ik heb nog wel plek over op mijn huge ass luchtbed trouwens
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ook
* wel.o.k krijgt het een beetje benauwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn ze groot?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, Ado is niet zo grootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k krijgt het een beetje benauwd
zijn ze groot?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zijn ze groot?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Ado is niet zo grootHij is ook nog eens heel lief, dus je hoeft niet bang te zijn.
Wat????quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
zijn ze groot?
Wacht maar Ik heb special skilllzzzzzzzquote:
je vriend, is die groot?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat????
[..]
Wacht maar Ik heb special skilllzzzzzzz
Bij GF?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, dan lossen we het wel op bij een biertje
Ja, en ook de mijne ken ik van fok, al ken ik hem niet van een meet.. was een online kennis tot hij naar deze regio verhuisde. Oh, en hij is wel grootquote:
Ja, nou, maar...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wacht maar Ik heb special skilllzzzzzzz
flirten mag van hem?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en ook de mijne ken ik van fok, al ken ik hem niet van een meet.. was een online kennis tot hij naar deze regio verhuisde. Oh, en hij is wel groot
Maar daarom deed ik niet"" ....
ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, maar...
Ik vind vrouwen heeeeeeeeeel mooi om naar te kijken, maar dan houdt het echt op
Nou, het was meer vanwege die vraag van je.. of ze groot waren. Ik zag jullie al helemaal vergelijken wie de grootste had...quote:
onmogelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en wok? Volgens mij heb ik jou in mijn msn-lijst staan, kan dat? En hoe kom je daar dan.. ik kan me niet herinneren dat k je recent heb toegevoegd?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, het was meer vanwege die vraag van je.. of ze groot waren. Ik zag jullie al helemaal vergelijken wie de grootste had...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, het was meer vanwege die vraag van je.. of ze groot waren. Ik zag jullie al helemaal vergelijken wie de grootste had...
oh, ik ook, vaak zelfsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik durf ook nog wel wat zeggen tegen ze, soms
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
"Mannen!
1. Opstellen!
2. Presenteer geweer!
3. Meeeeeeeeeeeeeeeeet!"
Zoiets?
Ja, sorry.. ik heb weer zo'n dag. Zal nog wel erger worden de komende maandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent echt erg
![]()
ik was meer bang voor jaloerse mannen die mij een pak rammel komen geven.
zoals michael jackson al zei: i'm a lover, not a fighter
Niks mis met en dirty mindquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, sorry.. ik heb weer zo'n dag. Zal nog wel erger worden de komende maand
ik alleen op internetquote:
ik zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, sorry.. ik heb weer zo'n dag. Zal nog wel erger worden de komende maand
Aaaaah gosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik alleen op internet![]()
[..]
ik zal er rekening mee houden
daarom gaat het zo goed tussen ons hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaaah gos![]()
Maar dat heb ik dan weer met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |