Heb al lang geen blonde man meer gehadquote:
hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat er alleen geneukt werd in andere SC's
dan moet je juist niet gaan gillenquote:
Ik hoef niet te weten waar dat zinnetje vandaan kwam of zo.. het zinnetje op zich beviel me gewoon wequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je roddels enzo
Ik ken een SC waar dat echt zo isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij![]()
[..]
dan moet je juist niet gaan gillen
Wat niet weet....quote:
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat er alleen geneukt werd in andere SC's
Ik weet van Singles dat het best erg was iig, toen ik er nog kwam. Nu geen idee.quote:
Deze bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken een SC waar dat echt zo isVandaar.
De mijne ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet wel een paar fora waar hij niet mee kan lezen hoorquote:
Daar weet ik niets van, soort swingersclub waar ik in terecht ben gekomen hier?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ook
Weet Ado ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik ben meer van de mannen, schatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je komt maar bij mij en enfermera op de kamer liggen met de meet![]()
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik weet wel een paar fora waar hij niet mee kan lezen hoor...
Neuh... Er zijn in het verleden wel eens koffiedates geweest die uitliepen op een relatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, soort swingersclub waar ik in terecht ben gekomen hier?![]()
[..]
Weet Ado ook wel
mee doen met 3 onverzadigbare vrouwen die meervoudige orgasmes meerdere malen kunnen hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Voor wieje dacht toch niet dat je mee mocht doen
Zo ben ik ook aan de mijne gekomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh... Er zijn in het verleden wel eens koffiedates geweest die uitliepen op een relatie..
Je stelt me diep teleurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de mannen, schat![]()
Ik heb nog wel plek over op mijn huge ass luchtbed trouwens
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ook
* wel.o.k krijgt het een beetje benauwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn ze groot?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, Ado is niet zo grootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k krijgt het een beetje benauwd
zijn ze groot?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k krijgt het een beetje benauwd
zijn ze groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |