Inderdaad. Hij is leuk op een Youp van 't Hek-achtige manier, maar door dat grove vind ik het zelf niet leuk want te makkelijk.quote:
Instant classic.quote:Op maandag 8 november 2010 15:18 schreef Giester het volgende:
Een boer is zijn schapen aan het scheren.
Na de 3e schaap kijkt hij naar de stapel wol en zegt:
"Zo, mooi stukske wol."
Heerlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
Een wetenschapper en zijn vriend wonen samen in één huis, het bad is aan het vollopen en de vriend
vraag op een gegeven moment: "Zeg, klopt het wat ze zeggen? Dat wetenschappers erg verward zijn?"
Wetenschapper: "Nee hoor, dat is allemaal onzin!",Het bad is intussen vol en de wetenschapper gaat er met kleren en al inzitten. Hij zegt: "Soms ben ik wel een beetje verward ja, zoals nu, ben ik de zeep vergeten mee te nemen!"
Yeah! Ik post al een tijdje geen grappen meer, leuk dat deze zo goed ontvangen wordtquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heerlijk.Wat een geweldige grap.
eens!quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heerlijk.Wat een geweldige grap.
Hulde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:10 schreef najazeg het volgende:
Papa eend gaat met zijn vier kinderen eens lekker eten bij een restaurant. Terwijl ze naar binnen stappen zegt de eigenaar "Vader eend, U mag even met mij meelopen." Dus die doet dat en de vier jonge eendjes gaan aan tafel zitten.
"Jullie krijgen het verrassingsmenu!" belooft de ober. "Kwaaaak" zegen de eendjes blij.
Dus de eendjes krijgen hun eerste gang (verse eend) en smullen dat het een lieve lust is.
Zegt een van de eendjes blij: "Dat was lekker zeg!"
Oh dan pas ik hem weer aan. Ik had hem aangepast omdat het eigenlijk geen vraag was. Ik wou er eerst een vraag achter zetten maar besloot dat dat een zin te veel zou worden. Maar als je hem eerder beter vind pas ik hem wel aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hulde.
Edit: Wacht even, heb je hem nu net aangepast? Ik las eerste als laatste zin: Vraagt een van de eendjs aan de ober: "Dat was lekker zeg!"
Daarom ook de hulde, want dat vind ik een hele mooie afsluiting.
Gelukkig, dacht even dat ik me misschien vergist had. Maar ik vond het juist ijzersterk dat die vraag geen vraag is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef najazeg het volgende:
[..]
Oh dan pas ik hem weer aan. Ik had hem aangepast omdat het eigenlijk geen vraag was. Ik wou er eerst een vraag achter zetten maar besloot dat dat een zin te veel zou worden. Maar als je hem eerder beter vind pas ik hem wel aanPas jij hem dan in deze quote aan?
Je kunt veel beter. Het begin is veelbelovend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:47 schreef najazeg het volgende:
Dus Jos is in een gekke bui en koopt twee strobalen die hij in zijn woonkamer neerlegt. Zijn vrienden die langskomen kijken raar op en vragen hem "Waarom doe je dat?"
Zegt Jos droog: "Gewoon, omdat."
ik was bang dat ik als ik dat zou doen dat ik dan juist een opmerking zou krijgen over woordgrapjes/woordspelingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt veel beter. Het begin is veelbelovend.
Je had volgens mij beter kunnen eindigen met "Gewoon, ik heb er de balen van."
Nee, want die vind ik wel aardig, vooral omdat het gaat over strobalen. Als je het niet over stro had gehad had ik dat wel gevonden. Dan had hij ook wel gekunt maar dan had je er denk ik een langere grap van moeten maken zoals bij mij die grap over diabetes (die man die in die dia's bijt) en over 'Put it in de Fridge' (over die man die Frits heet).quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:06 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik was bang dat ik als ik dat zou doen dat ik dan juist een opmerking zou krijgen over woordgrapjes/woordspelingen
duidelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want die vind ik wel aardig, vooral omdat het gaat over strobalen. Als je het niet over stro had gehad had ik dat wel gevonden. Dan had hij ook wel gekunt maar dan had je er denk ik een langere grap van moeten maken zoals bij mij die grap over diabetes (die man die in die dia's bijt) en over 'Put it in de Fridge' (over die man die Frits heet).
het eind had dus ook bijvoorbeeld kunnen zijn, dat die jos van zijn oude bankstel baalde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want die vind ik wel aardig, vooral omdat het gaat over strobalen. Als je het niet over stro had gehad had ik dat wel gevonden. Dan had hij ook wel gekunt maar dan had je er denk ik een langere grap van moeten maken zoals bij mij die grap over diabetes (die man die in die dia's bijt) en over 'Put it in de Fridge' (over die man die Frits heet).
Ja, typfout.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef najazeg het volgende:
[..]
duidelijk
Overigens is het gekund (met een D dus)
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef najazeg het volgende:
Ric zit met Kor in een kroeg te kletsen.
Zegt Kor: "Hee ik zag Giester gister!"
"Echt waar? Vertel" zegt Ric.
"Ja" zegt Kor. "Hij zat aan de tap."
"Oh, en toen?" vraagt Ric.
"Nou" zegt Ric, "Hij zat moppen te tappen!"
Hahahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef najazeg het volgende:
Mien komt in de horeca werken.
"Daar staan de glazen, daar is de tap" vertelt haar baas.
Vraagt Mien: "Kun je daar ook tapenade mee maken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |